ik heb nu 15 inch b2 brock velgen, een zelfgemaakte enkele ruitenwisser en een raceland herrie einddemper!wordt binnekort ook verlaagd en voorlopig blijft ie even zo weet namelijk nog niet hoe lang ik em nog hou vanwege kilometrs!!!groetn jair

Dat heb jij snel geleerd na 618 postsFrank M schreef:welkom. er is een speciaal topic op dit forum om je voor te stellen. http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 53#1459553
Matthijs schreef:Dat heb jij snel geleerd na 618 postsFrank M schreef:welkom. er is een speciaal topic op dit forum om je voor te stellen. http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 53#1459553![]()
En we vervuilen dit topic nog even lekker verder.Frank M schreef:Matthijs schreef:Dat heb jij snel geleerd na 618 postsFrank M schreef:welkom. er is een speciaal topic op dit forum om je voor te stellen. http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 53#1459553![]()
ah den niet dat mn posts er toe doen, meer hoe lang ik hier rondhang?
Maar jij hangt hier dus veel rond.... mhhhh post eens wat meer danFrank M schreef:
weet ik niet?Matthijs schreef:Maar jij hangt hier dus veel rond.... mhhhh post eens wat meer danFrank M schreef:618 kan niet he
Zo en nog een record erbij geplaatst in de DB........ scheelt weel 1KB ofzo
Volgens mij verveel ik me ofzo ?
Dat testen we nu uit.... we tellen deFrank M schreef: ik vraag me af hoe lang het duurt voor dat dit topic op slot gaat overigens
Je hebt ook gezonde mensen..... gelukkig, het kan nogFrank M schreef:canei? ieuw...hier staat een glas koude lessini voor me te sprankelen
ja, maar ik rook welMatthijs schreef:Je hebt ook gezonde mensen..... gelukkig, het kan nogFrank M schreef:canei? ieuw...hier staat een glas koude lessini voor me te sprankelen![]()
we gaan gewoon helemaal uit ons dak hier!Ik hbe nog wel malibu enzo staan........ Join tha club
Ik zag net dat er GEEN Mod online is...... das leuk
wat ik rij staat onder m'n naam en mn gallery. een williams uit '93Matthijs schreef:Wat heb jij verder gedaan vandaag ? Het was wel lekker weer he..... mannen hebben het dan goed..... je kijkt eens op de weg, gaat eens naar het strand.... en altijd mooi uitzicht.... zelfs in dit boeren gat.
Wat rij jij eigenlijk ?
Leuk deze nieuwe chat-methode..... miste de chatbox altijd al
Haha......dat kon ik zien idd onder je nick.... maarja...... we moeten toch ergens de gespreksstof vandaan halenFrank M schreef:wat ik rij staat onder m'n naam en mn gallery. een williams uit '93Matthijs schreef:Wat heb jij verder gedaan vandaag ? Het was wel lekker weer he..... mannen hebben het dan goed..... je kijkt eens op de weg, gaat eens naar het strand.... en altijd mooi uitzicht.... zelfs in dit boeren gat.
Wat rij jij eigenlijk ?
vandaag plee getegeld, duoblock geplaatst, rondgetoerd in mn eigen boerengat (rotterdam) en op mn dakterras gehangen met lessini
morgen regen?
ah, we gaan het record quoten verbeteren...Matthijs schreef:Haha......dat kon ik zien idd onder je nick.... maarja...... we moeten toch ergens de gespreksstof vandaan halenFrank M schreef:wat ik rij staat onder m'n naam en mn gallery. een williams uit '93Matthijs schreef:Wat heb jij verder gedaan vandaag ? Het was wel lekker weer he..... mannen hebben het dan goed..... je kijkt eens op de weg, gaat eens naar het strand.... en altijd mooi uitzicht.... zelfs in dit boeren gat.
Wat rij jij eigenlijk ?
vandaag plee getegeld, duoblock geplaatst, rondgetoerd in mn eigen boerengat (rotterdam) en op mn dakterras gehangen met lessini
morgen regen?
Maar jij bent dus lesini verslaafd ? Beetje gelukt met klussen..... ?
Regen ?? Laat maar komen..... ik sta lekker de hele dag binnen opde brug
Wow !! jij gaat een goed weekend tegemoed ! Waar ga je heen ?Frank M schreef:ah, we gaan het record quoten verbeteren...Matthijs schreef:Haha......dat kon ik zien idd onder je nick.... maarja...... we moeten toch ergens de gespreksstof vandaan halenFrank M schreef:wat ik rij staat onder m'n naam en mn gallery. een williams uit '93Matthijs schreef:Wat heb jij verder gedaan vandaag ? Het was wel lekker weer he..... mannen hebben het dan goed..... je kijkt eens op de weg, gaat eens naar het strand.... en altijd mooi uitzicht.... zelfs in dit boeren gat.
Wat rij jij eigenlijk ?
morgen regen?
Maar jij bent dus lesini verslaafd ? Beetje gelukt met klussen..... ?
Regen ?? Laat maar komen..... ik sta lekker de hele dag binnen opde brug
lessini is goed tegen dorst en suikervrij. zo kan ik dus gezond doen, ter compensatie rook ik enkele peuken per dag
been mag er af na mn 50e, als het maar niet mn linkerbeen is.
klussen is niet te doen met dit weer, met name tegelen is werk voor geduldige mensen...niet aan beginnen dus.
wat staat er op je brug dan?
ik zal je toch moeten verlaten vrees ik, morgen vroeg op want ik ga festivallen in belgie