Ik kon het niet laten!
Ben gisteren toch nog naar de renault dealer gegaan, die mensen moeten helemaal gek van mij worden, haha.
Ik had gebeld, en "mijn" verkoper was niet daar en die andere die van de velgen af wist was met vakantie, dus ik zag mijn kans schoon. Ik er naar toe en naar de bedrijfs leider gevraagd. Hem gezegd dat ik niet zo gelukkig was met de hele situatie. Toen hebben we het over de omstreden deal gehad. Die bedrijfsleider had dus graag dat er alleen onderdelen op kwamen die door hun geleverd waren. toen kwam hij met het voorstel om 725 euro bij te betalen op mijn standaard velgen

. Toen heb ik gezegd: ook niet! en heb hem uitgelegd dat die velgen voor 832 via internet te krijgen zijn.
Ik heb toen gevraagd of de banden die op de standaard velgen komen niet vervangen konden worden door winterbanden, zodat ik ook in de winter met leuke velgen kan rijden, toen zei hij moeten we even kijken want daar gaat zeker een uurtje werk in zitten en we werken hier niet voor nop en winterbanden zijn meestal duurder

.
Op het laatste kwam hij met de opmerking, hij had nog één aanbod!
Voor 850 euro leverde hij me de velgen kaal zonder montage maar met de garantie van zijn velgen leverancier. Dus eigenlijk het zelfde als via internet kopen, maar dan voor 18 euro meer en ik hoef niet meer ergens het land in te rijden voor de velgen te halen en ik heb renault achter me staan, dus dat is dan wel netjes

.
Je moet alleen niet zelf verder redeneren: 725 met inruil, 850 zonder..... dat betekend hij geeft me maar 125 euro voor vier velgen + banden. Waarschijnlijk vraagt hij aan de volgende klant nog meer voor één band!
Trouwens Olie die teksjes onder je posts zijn wel geinig