vraagje veerpootbrug
Verstelbaar is eigenlijk alleen voor auto's die schade hebben gehad. Verder moet je em gewoon spanningsloos monteren met de voorkant opgkrikt.
Als je em onder spanning zet krijg je geloof ik rare wegliggingsperikelen, dus doe dat maar niet
Als je em onder spanning zet krijg je geloof ik rare wegliggingsperikelen, dus doe dat maar niet

Dat verhaal van die schade geloof ik nog steeds geen snars vanSteven schreef:Verstelbaar is eigenlijk alleen voor auto's die schade hebben gehad. Verder moet je em gewoon spanningsloos monteren met de voorkant opgkrikt.

-
- Contacteer:
Exacto, daar is ie voor bedoeld...Matthijs schreef:Dat verhaal van die schade geloof ik nog steeds geen snars vanSteven schreef:Verstelbaar is eigenlijk alleen voor auto's die schade hebben gehad. Verder moet je em gewoon spanningsloos monteren met de voorkant opgkrikt.
Als je em onder spanning zet krijg je geloof ik rare wegliggingsperikelen, dus doe dat maar niet.... geen enkele carroserie is hetzelfde.... je kunt de veerpoten gewoon op spanning zetten naar mijn menig en dat kan met een normale niet
Oftwel... je kunt er gewoon speling mee weg halen en daar hoeft een auto geen schade voor gehad te hebben
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
De montage wordt er ook wel wat makkelijker op 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Heb ik net op de meeting in de tent een omp veerpootbrug gekocht, kom ik thuis wil ik hem monteren, ok gelukt, kan de motorkap niet meer dicht.......
!!!
Hoe kan dit nou?

Hoe kan dit nou?
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
Hoe bedoel je foto, van de veerpootbrug? Het is gewoon zon omp ding met een knig in het midden, en door die knik past mn motorkap niet meer dicht, die knik komt er tegenaan zeg maar.ant1 schreef:kan je er een foto van maken is misschien wel makkelijk
gr antoine
-
- Car: Renault Clio III RS
heb je deze [img]http://www.sandtler.de/katalogangebote/ ... 011604.gif[/img]
-
- Contacteer:
Wat kostte deze veerpootbrug?
Ben namelijk ook opzoek naar eeen veerpootbrug voor een renault clio baccara 1.8 bouwjaar 1993.
Met vriendelijke groet,
Popov
Ben namelijk ook opzoek naar eeen veerpootbrug voor een renault clio baccara 1.8 bouwjaar 1993.
Met vriendelijke groet,
Popov
-
65 euro...Popov schreef:Wat kostte deze veerpootbrug?
Met vriendelijke groet,
Popov
Best veel geld voor zon stangetje, maarja.
Wilde eigenlijke en bleedvalve aanschaffen maar die hadden ze niet liggen, en wilde niet met lege handen naar huis gaan

Waar kun je deze bestellen, en past deze ook op mijn auto: Clio Baccara 1.8 1993
Of heeft iemand nog een veerpootbrug liggen die geschikt is voor mijn auto.
Of heeft iemand nog een veerpootbrug liggen die geschikt is voor mijn auto.
Dat heb ik al gevraagt maar het model wie hij maakt past niet onder mijn motorkap helaas!
Zou hem graag willen kopen bij Chris maar goed als het niet past heeft het weinig zin.
Misschien iemand anders hier een veerpootbrug liggen die wel past onder mijn motorkap?

Zou hem graag willen kopen bij Chris maar goed als het niet past heeft het weinig zin.
Misschien iemand anders hier een veerpootbrug liggen die wel past onder mijn motorkap?
-
- Moderator
- Car: MB
even wat vraagjes voor een veerpootbrug voor een williams.
Wie weet er in welke kleuren ze van OMP leverbaar zijn? OMP kost 57.44 inclusief en Sparco 52.86 inclusief (beide staal). Wat is de betere keuze en heeft er iemand foto's van beide toevallig?
En waar zit een "veerpoot"brug aan de achterzijde bij een clio16v/williams?
Wie weet er in welke kleuren ze van OMP leverbaar zijn? OMP kost 57.44 inclusief en Sparco 52.86 inclusief (beide staal). Wat is de betere keuze en heeft er iemand foto's van beide toevallig?
En waar zit een "veerpoot"brug aan de achterzijde bij een clio16v/williams?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Midden tussen de wielkuipen. Dus dan heb je niks meer aan je omklapbare achterbank.Tom schreef:En waar zit een "veerpoot"brug aan de achterzijde bij een clio16v/williams?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Moderator
heb jij wel eens gekeken welke kant je bank op klapt? De andere dus.......Martijn *Baccara* schreef:Midden tussen de wielkuipen. Dus dan heb je niks meer aan je omklapbare achterbank.Tom schreef:En waar zit een "veerpoot"brug aan de achterzijde bij een clio16v/williams?
-
- Moderator
dat snapte ik al, al is het in de werkelijke zin van het woord een wielkastbrug bij een clio en geen veerpootbrug. Er staat alleen duidelijk bij voor de onderkant dus lijkt me plaatsing in de auto geen optie. Ik vraag me dus nog steeds af waar die dan wel zou zitten
-
- Car: Renault Clio III RS
de kleur is rood of geel de meeste zijn geelTom schreef:even wat vraagjes voor een veerpootbrug voor een williams.
[img]http://www.superkitcar.nl/verwijderen/11.jpg[/img]
-
- Moderator
dank je. Hmm, dat geel is niet zo heel fraai vind ik eigenlijk. Die van sparco zijn er ook in het blauw zag ik. Weet iemand toevallig ook wat voor blauw? Is dat van dat M&M (audi RS) blauw? of donkerder?
-
Over OMP veerppotbruggen: De lakhechting is k@t.
Die eikels zijn nog te beroerd om die dingen fatsoenlijk in de lak te zetten. Heb een paar jjaar geleden 1 aangeschaft (geel) en voorzichtig gemonteerd. Nu een paar jaar later begint overal de verf af te bladeren.
Oftwel: deze jongen brengt geen dubbeltje meer naar Jan OMP, maar last er zelf wel eentje in elkaar. (die ook nog eens meer stijfheid biedt, waar heb je dat ding anders voor, voor de show??)
Want laten we wel wezen: Ze steunen bij de GTT af op 2 M8 boutjes. Bij de clio is het vaak niet veel anders.
Sommige merken modellen steunen met plaatstaal volledig af tegen de schokdempertoren, en dat wil je, tenzij dat ie voor de looks is.........
Die eikels zijn nog te beroerd om die dingen fatsoenlijk in de lak te zetten. Heb een paar jjaar geleden 1 aangeschaft (geel) en voorzichtig gemonteerd. Nu een paar jaar later begint overal de verf af te bladeren.
Oftwel: deze jongen brengt geen dubbeltje meer naar Jan OMP, maar last er zelf wel eentje in elkaar. (die ook nog eens meer stijfheid biedt, waar heb je dat ding anders voor, voor de show??)
Want laten we wel wezen: Ze steunen bij de GTT af op 2 M8 boutjes. Bij de clio is het vaak niet veel anders.
Sommige merken modellen steunen met plaatstaal volledig af tegen de schokdempertoren, en dat wil je, tenzij dat ie voor de looks is.........
-
En de OMP uitlaten schijnen ook niet alles te zijn............
Italiaanse rommel of Italiaans design???????
Italiaanse rommel of Italiaans design???????

De deksel van een schoendoos is op zich ook heel slap; en zit ook heel slap op de doos; Kijk toch maar eens voor de grap wat deze deksel voor een stijfheid zorgt! Veerpootbrug werkt volgens zelfde principe; Deze sluit de (schoenen) doos af!
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Ik hoop toch van wel, heb er sinds kort één onder zitten. Werd trouwens verkocht onder de naam powersprint.canonballman schreef:En de OMP uitlaten schijnen ook niet alles te zijn............
Maar wat betreft die twee boutjes, standaard zit bij een 19 16v de veerpootbrug ook vast met twee boutjes.
-
- Moderator
sparco levert ze iig ook. Daar betere ervaringen mee dan?
Ik ga hem iig ook vast zetten met bouten en borg moeren. Zeker niet lopen kloten met draad tappen en dergelijken. Lijkt me niet echt sterk
Ik ga hem iig ook vast zetten met bouten en borg moeren. Zeker niet lopen kloten met draad tappen en dergelijken. Lijkt me niet echt sterk
nou ik heb een zelf gemaakte maar doet het perfect
en wat betreft zoa ls tom zegt met een zelf borgende moer er onder zie jij er maar eens onder te komen met je hand
ik had bij mij een iets telang boutje gebruikt kwam al gelijk tegen de veer aan dus zo moeitlijk is er om er bij te komen
en wat betreft zoa ls tom zegt met een zelf borgende moer er onder zie jij er maar eens onder te komen met je hand
ik had bij mij een iets telang boutje gebruikt kwam al gelijk tegen de veer aan dus zo moeitlijk is er om er bij te komen

ik HAD een OMP uitlaat onder me GT, klonk echt wel peppie, mooi donker en gave ploffen 
heb ook een OMP veerpootbrug, verstelbaar, past prima, lakhechting is idd kut, en heb er een deuk in moeten slaan vanwege de dikkere chromen lobster die anders er tegen aan liep te fleppen.
foto ken je wel vinden op me website

heb ook een OMP veerpootbrug, verstelbaar, past prima, lakhechting is idd kut, en heb er een deuk in moeten slaan vanwege de dikkere chromen lobster die anders er tegen aan liep te fleppen.
foto ken je wel vinden op me website

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
poedercoatenJohan schreef:je kunt em ook nog zelf willie blauw spuiten.canonballman schreef:Over OMP veerppotbruggen: De lakhechting is k@t.
Project: GTT Blue Sport