Ik zou graag willen dat ik hem in de winter niet zou hoeven te gebruiken, maar het is mijn enigste auto en ik heb geen plaats om hem weg te zetten. Anders zou ik er zeker te weten een TLlutje bij kopen.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
De mijn staat zowiezo al binnen. Maar in de winter gaat hij er echt wel uit komen om mij lekker te laten genieten van zijn performance.
Meestal als ik in de winter ben wezen rijden dan was ik hem altijd als hij naar binnen gaat (dus ongeveer drie keer in het weekend
)
Meestal als ik in de winter ben wezen rijden dan was ik hem altijd als hij naar binnen gaat (dus ongeveer drie keer in het weekend

Ik blijf lekker door rijden, weinig zin om de hele winter in een of ander konijnenhok te rijden. Wel regelmatig afspuiten als er zout gestrooid is natuurlijk.
Wel zit ik een setje winterbanden te overwegen, meer mensen met dat idee?
Wel zit ik een setje winterbanden te overwegen, meer mensen met dat idee?
rev it like a rental
Yep, ik neem zeker winterbanden, ben bezig die oude PI velgen op te knappen en daar mee te gaan rijden met all season of winterbanden. Moet een beetje zuinig zijn op m'n nieuwe velgen.
Maar winterbanden zijn toch hardstikke duur?
Maar winterbanden zijn toch hardstikke duur?
Volgens mij is er in 13" heel weinig te krijgen, qua winterbanden. Alleen Pirelli levert een 175/60-13 band. Prijs valt wel mee, 150 piek, maar 't is een Q band, max 160km/h, dus dat schiet niet op.
Ook in vijftien inch is de hoogst verkrijgbare klasse slechts H, 210km/h, dus dan lijkt 't me niet erg veilig, zo'n set winterbanden, toch nog maar ff verder zoeken.
PS. heeft er al iemand naar buiten gekeken? Zitten we hier een beete over winterbanden te lullen
Ook in vijftien inch is de hoogst verkrijgbare klasse slechts H, 210km/h, dus dan lijkt 't me niet erg veilig, zo'n set winterbanden, toch nog maar ff verder zoeken.
PS. heeft er al iemand naar buiten gekeken? Zitten we hier een beete over winterbanden te lullen

rev it like a rental
Dan heb je geloof ik ook nog de all season band ofzo. Misschien dat ze die in R13 hebben.
Die van mij slaapt gelukkig elke nacht binnen. Maar ik moet nog wel naar mijn werk elke dag. Ik hoop dat ik tegen die tijd een lease auto heb!