Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Marius

Hey ik vroeg me af of er nog mensen hun auto niet gaan gebruiken als het strax weer winter wordt (met vieze pekel e.d.)?
Rudo

:lol::lol::lol:

Hé Marius, lekker creatief bezig geweest met de smilies?!

Nu nog eentje die een frikandel naar binnen werkt!
:lol::lol::lol::lol:
Rudo

Trouwens, ik blijf 'm gewoon gebruiken (is 2e auto, dus gebruik 'm niet zo heel veel) maar ik zorg er wel voor dattie regelmatig zijn wasbeurtje krijgt, zeker met die pekelzooi!
Anonymous

Ik zou graag willen dat ik hem in de winter niet zou hoeven te gebruiken, maar het is mijn enigste auto en ik heb geen plaats om hem weg te zetten. Anders zou ik er zeker te weten een TLlutje bij kopen.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

De mijn staat zowiezo al binnen. Maar in de winter gaat hij er echt wel uit komen om mij lekker te laten genieten van zijn performance.

Meestal als ik in de winter ben wezen rijden dan was ik hem altijd als hij naar binnen gaat (dus ongeveer drie keer in het weekend :smile: )
Menno

Ik blijf lekker door rijden, weinig zin om de hele winter in een of ander konijnenhok te rijden. Wel regelmatig afspuiten als er zout gestrooid is natuurlijk.

Wel zit ik een setje winterbanden te overwegen, meer mensen met dat idee?
rev it like a rental
Anonymous

Yep, ik neem zeker winterbanden, ben bezig die oude PI velgen op te knappen en daar mee te gaan rijden met all season of winterbanden. Moet een beetje zuinig zijn op m'n nieuwe velgen.

Maar winterbanden zijn toch hardstikke duur?
Menno

Volgens mij is er in 13" heel weinig te krijgen, qua winterbanden. Alleen Pirelli levert een 175/60-13 band. Prijs valt wel mee, 150 piek, maar 't is een Q band, max 160km/h, dus dat schiet niet op.

Ook in vijftien inch is de hoogst verkrijgbare klasse slechts H, 210km/h, dus dan lijkt 't me niet erg veilig, zo'n set winterbanden, toch nog maar ff verder zoeken.

PS. heeft er al iemand naar buiten gekeken? Zitten we hier een beete over winterbanden te lullen :lol:
rev it like a rental
Chris
Erelid - Moderator - RvT

De mijne blijft lekker binnen staan in de winter maanden, Pekel: :-*!

Maarja, je moet er dan wel een auto naast hebben natuurlijk.
Anonymous

Dan heb je geloof ik ook nog de all season band ofzo. Misschien dat ze die in R13 hebben.
Roy
Moderator

Ja ik rijd er ook gewoon heel de winter mee. :smile:
Wel na elke rit wassen natuurlijk.
En misschien heb ik deze winter wel een schuur maar er is weinig vrij.
Job-turbo
Contacteer:

Die van mij slaapt gelukkig elke nacht binnen. Maar ik moet nog wel naar mijn werk elke dag. Ik hoop dat ik tegen die tijd een lease auto heb!
Plaats reactie