De man (waarschijnlijk surinaamse afkomst) reageerde hierop erg raar. Kwam even naar buiten bekeek zijn auto, en vroeg wat dat te betekenen had. :-* Ik reageerde hierop geirriteerd dat ik er ook niks aan kon doen. Hij vroeg ofdat hij schade had (??) waarop ik antwoorde dat mijn auto er slechter aan toe is. Hij stapte in zijn auto (oude vectra) en ging er vandoor. Ik was natuurlijk fout, dus waarschijnlijk had deze man óf geen rijbewijs, was niet verzekerd, reed in een gejatte wagen, dacht dat hijzelf fout was óf was gewoon heel erg dom. Ik heb nog even achter hem gereden op de snelweg om zijn kenteken voor de zekerheid maar op te schrijven. Maar daar heb ik niks mee gedaan, kost het i.i.g. mijn no-claim niet.
Thuis alles weer wat recht gezet; motorkap, koplamp, frontje. Verder kon ik niks zien op het eerste gezicht aan verdere schade, ook bij het rijden was er niks te merken). Ik dacht dat de schade meeviel, totdat ik deze week problemen kreeg met de koppeling en remmen ging ook steeds slechter. Dus de auto maar naar de garage gebracht. Belt mijn broer me de volgende morgen op mijn werk op wat ik met mijn auto gedaan heb. Blijkt het blok bij de aanrijding omhoog te zijn geschoven waardoor mijn versnellingsbak van het motorblok is gescheurd (!!).
Aangezien ik inmiddels bergen geld in mijn clio heb gestoken en mij nu echt te duur word heb ik besloten hem maar weg te doen. Het is niet de moeite meer (althans voor mij) om hem nog op te knappen. Er mankeert nogal wat aan. Roest, verotte uitlaat, verotte versnellingsbak, krom frame, etc. etc.
2 weken geleden heb ik belgië het één en ander aan bumper- / spoilerwerk besteld voor mijn clio met het idee hem weer puntgaaf op te knappen. Die plannen zijn nu helaas van de baan en heb (met pijn in het hart) besloten hem maar naar de sloop te brengen

De spoiler, nieuwe voorbumper en sideskirts heb ik gelukkig af kunnen bestellen en krijg mijn geld terug (Carequipment - Brecht

Ik kijk nu uit naar een andere auto (natuurlijk een Renault