Lagere topsnelheid, hogere toeren?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Bennie

Misschien een hele stomme vraag :D Maar kan je de topsnelheid lager leggen zodat je meer power hebt met het optrekken... ik heb verder geen verstand van motoren (maar na deze vraag is dat misschien ook wel duidelijk :lol:
Marcel B.

andere versnellingsbak, kleine wielen? :)
Don't walk the grass... smoke it
Tom
Moderator
Car: MB

de verhoudingen IN de bak aanpassen moet voldoende zijn. Met name 5 (en mischien 4) zul je aan moeten passen om een beter trekkende 5 te krijgen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Bennie

Tom schreef:de verhoudingen IN de bak aanpassen moet voldoende zijn. Met name 5 (en mischien 4) zul je aan moeten passen om een beter trekkende 5 te krijgen
Ik ben iig helemaal nie tevreden van 1 naar 2, in z'n vier vin ik m pas goed weg gaan, ik had vandeweek zelf moeite met een 2.0 Carisma :lol: maja, om er nu een hele versnelligsbak in te stoppen, m'n autootje wordt deze week eindelijk gemaakt, ben blij als ie weer heel is!
Laatst gewijzigd door Bennie op ma 8 sep 2003 21:04, 7 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator
Car: MB

mischien moet je dan eens gaan oefenen met schakelen :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Bennie

Tom schreef:mischien moet je dan eens gaan oefenen met schakelen :D
Nee, da zit volgens mij allemaal wel goed, denk dat ik er een raketmotor achter schroef :smoke:
Ad van Haperen
Contacteer:

furious_tuning schreef:
Nee, da zit volgens mij allemaal wel goed, denk dat ik er een raketmotor achter schroef :smoke:
1tje maar doe het gelijk goed doe er 2 in :D er zjn meer mensne o het forum die da kunnen ;)
Bennie

Hooliead schreef:
furious_tuning schreef:
1tje maar doe het gelijk goed doe er 2 in :D er zjn meer mensne o het forum die da kunnen ;)
Ik heb hier nog een MCLaren F1 motor liggen, kan niemand er die ff in schoeven :lol:
Florus

Bel cliomaniac ff,die weet er wel raad mee :lol: :lol:
Bennie