Waarschijnlijk wordt de motorkap van m'n Clio over gespoten en nu komt het; wie heeft er voor mij een Clio motorkap te LEEN (dus niet te koop) deze moet er zolang op zodat m'n motorkap gepolijst en gespoten kan worden etc. wie kan mij hier aan helpen?
gr Jordi
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden(en ze kosten ook genoeg)
sjah as lastig denk ik ik zou zeggen op de sloop voor een paar euro kan net zo goed. en dan vervolgens als je je eigen weer krijgt kan je hieree klooien om wat moois te maken toch?
martin rs schreef:sjah as lastig denk ik ik zou zeggen op de sloop voor een paar euro kan net zo goed. en dan vervolgens als je je eigen weer krijgt kan je hieree klooien om wat moois te maken toch?
denk dat je op de sloop lang kunt zoeken...zeker een 16V kap. En een kopen is ook kei duur...daarna doorverkopen is wel een optie natuurlijk, of van een gewone clio kopen voor 2 wortelen en er een deuk in hengsten voor je bulteffect zeg maar, maar ja, das wel erg rigoreus (zo??)...
denk dat lenen serieus een probleem gaat worden. Er bestaat een ware hunt op die dingen, dus kan me niet voorstellen dat iemand denkt...verdomme zo'n ding had ik nog op zolder staan. En ik denk ook niet dat iemand zonder kap gaat rijden zodat jij m kunt lenen. Dit alles zonder offense natuurlijk, snap best dat je t probeert
toch hoop ik dat er iemand is die denkt; verd@#me zo'n ding had ik nog op zolder staan. anders haal ik m toch op de sloop een gewoon kapje misschien later voor een projectje (vind m'n meisje vast leuk )
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden(en ze kosten ook genoeg)