Leen motorkap Clio phase 1 gezocht!

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Jordi - Clio 16V

Waarschijnlijk wordt de motorkap van m'n Clio over gespoten en nu komt het; wie heeft er voor mij een Clio motorkap te LEEN (dus niet te koop) deze moet er zolang op zodat m'n motorkap gepolijst en gespoten kan worden etc. wie kan mij hier aan helpen? :worship:

gr Jordi
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Jordi - Clio 16V

helemaal niemand? :(
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
RonnyClio

sorry, ik heb maar 1 motorkap, en die zit op me eigen Clio :)
martin rs

sjah as lastig denk ik ik zou zeggen op de sloop voor een paar euro kan net zo goed. en dan vervolgens als je je eigen weer krijgt kan je hieree klooien om wat moois te maken toch?
Haas
Car: Megane RS

martin rs schreef:sjah as lastig denk ik ik zou zeggen op de sloop voor een paar euro kan net zo goed. en dan vervolgens als je je eigen weer krijgt kan je hieree klooien om wat moois te maken toch?
denk dat je op de sloop lang kunt zoeken...zeker een 16V kap. En een kopen is ook kei duur...daarna doorverkopen is wel een optie natuurlijk, of van een gewone clio kopen voor 2 wortelen en er een deuk in hengsten voor je bulteffect zeg maar, maar ja, das wel erg rigoreus (zo??)...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Het hoeft geen 16v te zijn, dus echt duur zullen die niet zijn op de sloop, toch?
Marcel B.

Past dat wel zo zonder bult?
Don't walk the grass... smoke it
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Marcel B. schreef:Past dat wel zo zonder bult?
Wat ik gehoord heb. zonder problemen. Maar goed voorlopig kom ik nog 8 kleppen te kort om het uit te proberen.

GR.Frits
Haas

Marcel B. schreef:Past dat wel zo zonder bult?
als je m hard genoeg dicht laat vallen gaat het wel lukken
Jordi - Clio 16V

Merijn schreef:Het hoeft geen 16v te zijn, dus echt duur zullen die niet zijn op de sloop, toch?
dat is zo maar wat moet ik er daarna mee?
en als ik m nou van iemand kan lenen >-)
hou graag alle opties open
Haas

denk dat lenen serieus een probleem gaat worden. Er bestaat een ware hunt op die dingen, dus kan me niet voorstellen dat iemand denkt...verdomme zo'n ding had ik nog op zolder staan. En ik denk ook niet dat iemand zonder kap gaat rijden zodat jij m kunt lenen. Dit alles zonder offense natuurlijk, snap best dat je t probeert :D
Jordi - Clio 16V

toch hoop ik dat er iemand is die denkt; verd@#me zo'n ding had ik nog op zolder staan. anders haal ik m toch op de sloop een gewoon kapje misschien later voor een projectje (vind m'n meisje vast leuk :wink: )
Tom
Moderator
Car: MB

maar een motorkappie spuiten duurt toch geen drie maanden ofzo. Is de auto een weekje laten staan geen optie
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie