Tadaa ....Wouter de Wit schreef:Ik kan ook geen foto vinden van koplampsproeiers op een Clio 1 hoor
[img]http://image.nettiauto.com/extra/carimg ... 497554.jpg[/img]
Tadaa ....Wouter de Wit schreef:Ik kan ook geen foto vinden van koplampsproeiers op een Clio 1 hoor
Tom schreef:misschien een domme vraag maar waarom zou je in godsnaam koplampsproeiers op een clio1 willen?
Euh ja zo ken ik er nog 1 .........roest vrije achterschermenArco schreef:Omdat het weer eens wat anders is ...
Jochem de Haas schreef:Tom schreef:misschien een domme vraag maar waarom zou je in godsnaam koplampsproeiers op een clio1 willen?Euh ja zo ken ik er nog 1 .........roest vrije achterschermenArco schreef:Omdat het weer eens wat anders is ...
Een Megane I heeft mooie kleine kegels voor niet al te veel.Haas schreef:het idee is grappig inderdaad, maar ik vind het wat overtrokken. Bovendien zijn die kanonnen hierboven echt veel te groot naar mijn idee.. Als je nou van die uitschuifapparaten had....
Beters. Pompje ook nog goed ??PaulM schreef:zo boel gefixed. Bij brezaap plastic leidingkje gehaald, 5meter + 5l ruitenvloeistof was 13 euro viel nog wel mee dus. Net alle leidingen vervangen voor dus werkt nu weer als een dollelinker ruitenwisser wel ff losgeschroefd want je kan er nogal k#t bij als dat parafaan niet los zit en als je kouwe klauwen hebt
speltip X: snij de nieuweleiding iets langer dan het origineel, krenterig renault heeft het PRECIES op maat afgesneden
het is voor de sfeer impressietutuur schreef:Spannend
ok had dat deel nog niet eerder los gehadGeert schreef:klokje trek/klik je er zo uit. 2 min. werk dus
er zit geen kabel van de airbag naar de accuArco schreef:Je kan 'm zo laten liggen I pressume ... Batterij is voor de werking als de accu dood is ...
ja die knakker zei dat stel je rijd letsel, en ze zien dat er in systeem airbag staat en je hebt het er niet meer in dat dat weer reden is om niet uit te betalen... tjaHaas schreef:whehehe.. net of ze meer vergoeden als je een plofzak hebt. Die dingen van 15 jaar oud werken toch amper...
LEzen haas, staat er boven toch al?Haas schreef:net of die knakkers weten of er in jouw auto een airbag zit...
Stuur er al af?