
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Wie is het eerst klaar met tanken of wat?willow schreef:clio 16v-bugatti vyron 1-0

stond in parkeervak 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Of leegrijden...las dat die Bugatti 12 minuten op topsnelheid kan rijden...daarna is de benzine op.Riël Notermans schreef:Wie is het eerst klaar met tanken of wat?willow schreef:clio 16v-bugatti vyron 1-0

Hadden ze dat niet bij TopGear geprobeerd ofzo?Arno17 schreef:Of leegrijden...las dat die Bugatti 12 minuten op topsnelheid kan rijden...daarna is de benzine op.Riël Notermans schreef:Wie is het eerst klaar met tanken of wat?willow schreef:clio 16v-bugatti vyron 1-0

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Nu we het toch even over die Veyron hebben, kijk eens bij YouTube en zoek op Yamaha R1 vs Veyron.
En inderdaad, ook de banden houden het niet zo lang vol, verdere specs zijn niet misselijk, zo is hij binnen 1 minuut op de 400km/u.
En inderdaad, ook de banden houden het niet zo lang vol, verdere specs zijn niet misselijk, zo is hij binnen 1 minuut op de 400km/u.
was dat niet met die mercedes die in 20min leeg was.Tim_Coupe schreef:Hadden ze dat niet bij TopGear geprobeerd ofzo?Arno17 schreef:Of leegrijden...las dat die Bugatti 12 minuten op topsnelheid kan rijden...daarna is de benzine op.Riël Notermans schreef:Wie is het eerst klaar met tanken of wat?willow schreef:clio 16v-bugatti vyron 1-0
toen jeremy clarkson nog eventjes speciaal naar ons nederlanders zwaaide.


iemand daar n link van?
Net op de A28 zat ik achter een vrij nieuwe Seat Leon FR, nadat hij er voorbij was kreeg hij een vrije linkerbaan. Ik volgas er achteraan maar verbaasde me er over hoe hij uitliep, al met al 1 autolengte terwijl we beide al 400 meter volgas hadden...
Zowel een benzineuitvoering als een diesel zou ik toch nooit bij moeten kunnen houden?
Maar ik kreeg nog wel een duimpje van de jonge bestuurder toen ik de afrit nam
Zowel een benzineuitvoering als een diesel zou ik toch nooit bij moeten kunnen houden?
Maar ik kreeg nog wel een duimpje van de jonge bestuurder toen ik de afrit nam

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
De diesel kun je hebben, dat scheelt nog geen halve seconde, vrijwel zelfde top...
Ja maar die dingen hebben een koppel waar ik alleen maar van kan dromenMaarten-Jan schreef:De diesel kun je hebben, dat scheelt nog geen halve seconde, vrijwel zelfde top...


-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Jij hebt een stroomlijn waar die leon alleen van kan dromen



Op een industrie terrein, 3 runs tegen een Corrado VR6, 2 runs tegen een civic v-tec (1993), en nog 2 runs tegen CRX vtec, 1 run tegen een subaru impreza wrx turbo, 2 runs tegen iets onbekend
3 - 0 voor mij tegen de corrado VR6., behoorlijke afstand achter mij, zulen we zeggen, zoiets als 5 auto's ofzo, ook op papier sneller.
Ik wou het zeker weten, dus snel een sneak peak onder de motorkap genomen.
2 - 0 voor mij, ik dacht dat die civics vtec wel sneller waren, leek wel 1 km achter me te ziiten.
2 - 0 tegen die CRX VTEC, behoorlijk aantal autolengtes verschil
1 - 0 tegen die subaru (geen sti, wel wrx turbo) ook, scheelde eigelijk ook nog best veel, ook helemaal niet verwacht, staat op papier ook een stuk sneller
1 - 1 tegen die onbekende, eerste run schakelde ik niet lekker naar zijn twee, dus hij schoof meteen 20 tot 30 meter op, kon het niet meer bijtrekken, kwam eigelijk ook niet dichterbij ofzo.
2e run won ik met nog geen autolengte verschil.
Zullen we het zo zeggen, niemand wist daar die clio's zo snel waren, jammer dat er geen snellere bakken waren dan dit, want ik wou eigelijk ook nog wel dik verliezen, maar mijn ego was aardig gestreeld die avond
. 
3 - 0 voor mij tegen de corrado VR6., behoorlijke afstand achter mij, zulen we zeggen, zoiets als 5 auto's ofzo, ook op papier sneller.
Ik wou het zeker weten, dus snel een sneak peak onder de motorkap genomen.
2 - 0 voor mij, ik dacht dat die civics vtec wel sneller waren, leek wel 1 km achter me te ziiten.
2 - 0 tegen die CRX VTEC, behoorlijk aantal autolengtes verschil
1 - 0 tegen die subaru (geen sti, wel wrx turbo) ook, scheelde eigelijk ook nog best veel, ook helemaal niet verwacht, staat op papier ook een stuk sneller
1 - 1 tegen die onbekende, eerste run schakelde ik niet lekker naar zijn twee, dus hij schoof meteen 20 tot 30 meter op, kon het niet meer bijtrekken, kwam eigelijk ook niet dichterbij ofzo.
2e run won ik met nog geen autolengte verschil.
Zullen we het zo zeggen, niemand wist daar die clio's zo snel waren, jammer dat er geen snellere bakken waren dan dit, want ik wou eigelijk ook nog wel dik verliezen, maar mijn ego was aardig gestreeld die avond


Vandaag ff met een Z4 3.0i gesprint. Eerst ikke voorop en toen gaf tie het al snel op. Daarna kwam tie volgas optrekkend voorbij terwijl ik 60 in z'n 3 reed. Gelijk erachteraan, duurde ff voor de turbo wat adem kreeg, maar toen zat ik zo op z'n bumper. Net gekeken en zit toch in 5,9sec op de 100 zo'n Z4
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
@Gerry, vandaag ook naast zo'n ding, stoplichtsprintje niet van hem gewonnen maar om te zeggen dat ik pak slaag kreeg....neen kan ik niet zeggen.
Ik bleef tot zeg maar 120 naast hem, was zelfs even sneller tot halverwege in zijn 2....boven de 120 was hij aan het weglopen.
En ik had mijn raampje open, de gast was ook aan het trappen, hoorde nog wat slippen van zijn bandjes bij het optrekken.
Had verwacht dat ik kansloos ten onder zou gaan....niet dus.
Weer een BMW rijder met een ietwat gedeukt ego...
Ik bleef tot zeg maar 120 naast hem, was zelfs even sneller tot halverwege in zijn 2....boven de 120 was hij aan het weglopen.
En ik had mijn raampje open, de gast was ook aan het trappen, hoorde nog wat slippen van zijn bandjes bij het optrekken.
Had verwacht dat ik kansloos ten onder zou gaan....niet dus.
Weer een BMW rijder met een ietwat gedeukt ego...

Code: Selecteer alles
Personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming Z REIHE; Z4 ROADSTER 3.0I AUT.
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2979 cm3
Vermogen 170 kW
Aantal zitplaatsen 2
Aantal staanplaatsen N.v.t.
afgegaan tegen een sub gt, schijtweer, water stond 2 cm hoog op de weg.
bij regen, 4x4 rulez.

bij regen, 4x4 rulez.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Dan moet je toch de verhalen goed lezen, ik zeg nergens dat ik het win van die Z4, tevens was het een model met de volgende specs:nickyr16v schreef:clio vs z4
7,2 vs 5,7![]()
das 1,5 seconde verschil
![]()
zat er en caravan achter????
ik lees hier soms echt de prachtigste verhalen![]()
topsnelheid 244 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,2 s( model 2003 tot 2006;bron autoweek)
Ik zeg alleen dat hij tot zeg maar de 100 niet van me los kwam, hij zat achter me, kwam naast me maar ik had gedacht dat hij als een komeet ervoorbij zou gaan, niet dus....en ja hij moest wel trappen want hij moest de rechterbaan hebben om rechtdoor te kunnen gaan, maar daar zat nog steeds die schijtclio....

Zat voor het stoplicht ook al met hem te pielen en ook daar liep hij op me in maar niet om te zeggen: Tjemig wat gaat dat snel zo'n Z4.
Sterker nog, de gast was flink aan het trappen, was te horen aan het motorgeluid en banden die ietwat doorslipten.
Kortom, een RS legt het af tegen een Z4 met 170kW, maar wordt niet tot stront gereden, een goed geprepareerde 5GTT kan het zomaar winnen van zo'n apparaat.
En ja boven de 120 is jet klaar natuurlijk, dan gaan de nM en peekaas tellen.
Volgende keer potje waterpolo spelen dan maar?-jo- schreef:afgegaan tegen een sub gt, schijtweer, water stond 2 cm hoog op de weg.![]()
bij regen, 4x4 rulez.
Arno17 schreef:Dan moet je toch de verhalen goed lezen, ik zeg nergens dat ik het win van die Z4, tevens was het een model met de volgende specs:nickyr16v schreef:clio vs z4
7,2 vs 5,7![]()
das 1,5 seconde verschil
![]()
zat er en caravan achter????
ik lees hier soms echt de prachtigste verhalen![]()
topsnelheid 244 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,2 s( model 2003 tot 2006;bron autoweek)
Ik zeg alleen dat hij tot zeg maar de 100 niet van me los kwam, hij zat achter me, kwam naast me maar ik had gedacht dat hij als een komeet ervoorbij zou gaan, niet dus....en ja hij moest wel trappen want hij moest de rechterbaan hebben om rechtdoor te kunnen gaan, maar daar zat nog steeds die schijtclio....
Zat voor het stoplicht ook al met hem te pielen en ook daar liep hij op me in maar niet om te zeggen: Tjemig wat gaat dat snel zo'n Z4.
Sterker nog, de gast was flink aan het trappen, was te horen aan het motorgeluid en banden die ietwat doorslipten.
Kortom, een RS legt het af tegen een Z4 met 170kW, maar wordt niet tot stront gereden, een goed geprepareerde 5GTT kan het zomaar winnen van zo'n apparaat.
En ja boven de 120 is jet klaar natuurlijk, dan gaan de nM en peekaas tellen.
Volgende keer potje waterpolo spelen dan maar?-jo- schreef:afgegaan tegen een sub gt, schijtweer, water stond 2 cm hoog op de weg.![]()
bij regen, 4x4 rulez.


bla blaa bla

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
zullen we het weer over je eigen auto vs. iemand anders hebben?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12383
- Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
- Car: renault 5gt turbo
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
net met de beemer tegen een oud model mini, dat ding gaf me toch een partij slaag.....later bij een tankstation met die kerel staan kletsen, zat een turbo blok in.....



Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt