ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Ga maar eens rodelen..:lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Arno17 schreef:Ga maar eens rodelen..:lol:
haal je daar de 140-160 mee :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tim
Car: E36 M3

Als de heuvel maar stijl genoeg is :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

:lol: :lol: 100 cc tweetaktkart (Y) (Y) (Y) (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
KimRS

een middle age vent in een sharan TDI met rooie letters :lol: :lol: :lol: wel leuk dattie t uberhaupt probeerde :worship:
Glekke
Contacteer:

TDI in't rood is 150 pk'tjes... niet verkeerd, maar in een sharan :gun:
Arno17

Glekke schreef:TDI in't rood is 150 pk'tjes... niet verkeerd, maar in een sharan :gun:

Kansloos, ook in een Golf....:D
KimRS

Arno17 schreef:
Glekke schreef:TDI in't rood is 150 pk'tjes... niet verkeerd, maar in een sharan :gun:

Kansloos, ook in een Golf....:D
absoluut kansloos, wat weegt zon golfje nou, 1150/1200 kilo ofzo?
Sander2

Zijn die 150 pk golfjes TDI niet vrij simpel op 200+ pk's te krijgen?
KimRS

Sander2 schreef:Zijn die 150 pk golfjes TDI niet vrij simpel op 200+ pk's te krijgen?
vast wel, maar dat gaat met een clio toch ook? :p
willow

Sander2 schreef:Zijn die 150 pk golfjes TDI niet vrij simpel op 200+ pk's te krijgen?
misschien wel bij jeroen dik ofzo als ze tot het uiterste worden afgesteld maar dan is het maar afwachten hoe lang alles heel blijft, denk dat ze wel makkelijk naar de 180+ pk te tunen zijn
Sander2

KimRS schreef:
Niet vrij simpel hoor....
Arno17

Sander2 schreef:
KimRS schreef:
Niet vrij simpel hoor....
Alleen als je een ClioIII koopt, met een II wordt het moeilijk en kostbaar!
nickyr16v

clio 16v VS volvo 850 T-5 2.3i 20v Turbo

2x stoplichtsprint
2-0 clio :smoke:
was geen goeie verliezer, hij werdt kwaad joh :D
Gast

er hing zeker een sleurhut achter die volvo ? (0)
Riël
Über-Spammer

Beetje logge bak, t zou misschien wel lukken met een rappe clio.

T is gewoon mijn motor + een beetje extra met die turbo, maar n sprinter is t niet.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gast

226 pk in standaard opstelling, 7.7sec/100km/h puur theoretisch.

ik heb nu zelf genoeg clio's/19's gehad, en een vergelijkbaar type van de volvo (Audi S4, 230pk std). ook ken ik verschillende mensen met een T-5R...gaan we nu echt lelijk beginnen doen ?

Kan zijn dat de clio won, maar wees maar zeker dat die volvo'er ofwel niet kan rijden , ofwel niet voluit ging.

NO offence !

Dikwijls lees ik in dit topic de meest onwaarschijnlijke dingen, grappig om te lezen wel.
Riël
Über-Spammer

Vergeet niet dat de 850's al op leeftijd zijn, allemaal meer dan 300.000 op de klok hebben en die 7.7 lang niet meer halen ;)

Je maakt een goede kans hoor met n clio. en een T5 is geen T5r ;)
Gast

wanna bet ? Je zegt zelf een snelle clio, daarmee bedoel je dus geen standaard veronderstel ik ? Zal ik daar een T5 (al dan niet R) tegen zetten?

Of beter, Nicky mag het nog es proberen :)
Steven
Car: M536

Ik snap het toch niet hoor met motoren die op leeftijd zijn dattie meteen ondermaats moeten presteren.

Zeker die volvomotoren met 3k op de klok lopen vaak beter als een fabrieksnieuwe.
Riël
Über-Spammer

Mijn safrane doet origineel ook 9,1 naar de 100 met '168' pk.

Maar kan je verklappen dat ik die nooit meer haal :)

Da's met die volvo's niet anders. Vandaar dat ik het wel reeel vind, dat hij m 2x lang gestoken is met de clio ! Dat zo'n goede volvo zeker wel van zijn plek komt, alla, daar twijfel ik niet aan...

(de 5 pitter en dan mét turbo (L) oooh)
Gast

@steven absoluut gelijk !

Denk dat het bij de laatste dyno in Goes nog maar es bewezen is. Jan met zen T5 ? Chippie erin...moet je es naar de resulaten kijken !

@Riel: jah, renault gooit dan ook met zen opgegeven "standaard pk's"
Riël
Über-Spammer

Naja, die 168 is wel reeel, volvo geeft er voor die motor nog wat meer op :)

Na goed, maar een T5 is een dikke bak, maar toch wel gericht op wat 'comfortvermogen' gewoon om lekker mee te rijden.

Overigens, als ik er een mooie tegen kom, dan koop ik wel een t5. Enige waar ik voor van de saf zou afstappen is een mooie v70 of 850 T-5 :p

Of iemand moet een motorblokje over hebben. Past ook :smoke:
Gast

nou kom maar met die clio...hij mag best snel zijn hoor ! Clio vs volvo met chipje...

250wpk's /400Nm

http://s87.photobucket.com/albums/k132/ ... nojet2.flv

http://s87.photobucket.com/albums/k132/ ... nojet1.flv
nickyr16v

het was toch echt zo mensen :smoke:

volvo moet in theorie ook sneller gaan,
vandaar dat ie er ook zo flauw van was denk ik :D

prachtig :D

die vent kan gewoon nie rijen als je het mij vraagt.
toen ie op trok een en al wielspin.
kvind het wel een beetje vreemd dat mensen hier gaan twijfelen of ik het uit mijn duim zuig maar goed. :~ :biertjuh:
Arno17

Neen niet dat je het uit je duim zuigt, wel dat je het zelf gelooft dat je met een Clio 16V een Volvo T5 pakt bij het stoplicht sprintje.
Deze Volvo types zijn vlot tot heel snel, vooral die met een R erbij, zelfs een RS zou een hele kluif moeten hebben aan die T5 waarbij je de R uitvoering denk ik voor moet laten gaan.

Maar goed, het hele je auto vs een andere is maar net hoe of wat, pas op een daarvoor ingerichte sprintstrook kan je spreken over een winnaar of verliezer.

Maw, normaal gesproken kan je niet winnen van een T5 met een Clio 16V, net zo dat ik het afleg tegen een Ferrari 430 en een Corvette Z06, Porsche GT3.....wel ooit geprobeerd en kan je mededelen dat je dan pas echt ziet wat snel van de plek komen is, over het verschil bij 80/90 maar te zwijgen....:D
PaulM

ach boeiend of het wel of niet klopt, het was toch lachu ofniedan? :D
Gast

Arno17 schreef:Neen niet dat je het uit je duim zuigt, wel dat je het zelf gelooft dat je met een Clio 16V een Volvo T5 pakt bij het stoplicht sprintje.
Deze Volvo types zijn vlot tot heel snel, vooral die met een R erbij, zelfs een RS zou een hele kluif moeten hebben aan die T5 waarbij je de R uitvoering denk ik voor moet laten gaan.

Maar goed, het hele je auto vs een andere is maar net hoe of wat, pas op een daarvoor ingerichte sprintstrook kan je spreken over een winnaar of verliezer.

Maw, normaal gesproken kan je niet winnen van een T5 met een Clio 16V, net zo dat ik het afleg tegen een Ferrari 430 en een Corvette Z06, Porsche GT3.....wel ooit geprobeerd en kan je mededelen dat je dan pas echt ziet wat snel van de plek komen is, over het verschil bij 80/90 maar te zwijgen....:D
precies (Y)

wat ik ook steeds zo spijtig vind aan dit topic is dat men er dikwijls "slachtoffers" uitneemt van wie je al op voorhand weet dat ze geen maat van betekenis hebben. Zoals Arno zegt, ga es voor de leuke dingen zoals porsches, sub's, evo's, volvo's T5 ( :lol: )... ! Verlies je (normaal gezien wel), so be it. Win je, nou ja : respect !

Dan zijn er de verhalen over het inpakken van dikke diesels (bmw's, benz'en e.a). Vertel wat je wil maar die pak je niet zomaar! Zelfs ik moet al het vermogen aanspreken om bij een stoplichtsprint die dingen voor te blijven. We spreken over 500N/m en meer dus effe wakker worden en stoppen met dagdromen :p
nickyr16v

+Clio16v+ schreef:ach boeiend of het wel of niet klopt, het was toch lachu ofniedan? :D
:lol: precies

wat een verhaal over 0,3 seconden.
we hebben het over een verschil van 0,3 seconden mensen :~
niet over het verschil tussen een clio 16v en een porsche.
ik weet dat de kans er dik inzit dat ik het de volgende keer verlies tegen een andere T-5.
maar nogmaals 0,3 seconden kun je best verprutsen door verkeerd op te trekken als je het mij vraagt.

maarja
lachu dat was het :D
Laatst gewijzigd door nickyr16v op za 1 sep 2007 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Arno17

Jo, over diesels gesproken!!.....ook een leuke discussie :lol:

Maar inderdaad, ik merk steeds meer dat ik moeite krijg om die nieuwerwetse diesels voor te blijven.....

Van de week nog even een Ibiza TDI, weet niet meer of er 2 of 1 letters rood waren, maar wel dat ik er niet zomaar voorbij was.

Het leukste vind ik nog steeds naast de BMW 530d en soorgelijke auto's.
Die dingen hebben een koppel van heb ik jou daar en dito pk's......dat is in ieder geval nog een beetje gelijkwaardig aan mijn RS'je..:P
Arno17

nickyr16v schreef:
+Clio16v+ schreef:ach boeiend of het wel of niet klopt, het was toch lachu ofniedan? :D
:lol: precies

wat een verhaal over 0,3 seconden.
Het gaat niet over die 0.3 seconden( want dat is winnen of verliezen) maar over het feit dat men al snel de realiteit uit het oog verliest.

Ik kon van de week bijvoorbeeld nog een 645Ci voorblijven, vraag alleen niet of de man de moeite nam om het op te nemen tegen een Clio die er uit ziet als een standaard dingetje.
nickyr16v

vent zeur toch nie zo
ik ben geen 18jarige sjonnie die zich hier even wil bewijzen.
het waren gewoon twee vette sprintjes die ik won omdat er waarschijnlijk een prutser in die andere auto reed.
en hij deed wel zijn best.
maar volgens mij kun jij dit heele topic beter mijden als jij denkt dat 2 autos met een verschil van 0,3 seconden elkaar niet af en toe het leven zeur kunnen maken.
ik zit ech niet op gezeur te wachten dus even goeie vrienden jij je mening ik mijn mening :biertjuh:
Gast

nou, hier zijn we ook weer uitgepraat... :~
Haas
Car: Megane RS

tis altijd zo gezellig op zaterdagavond... :~ (S)
Gesloten