RTC Ringweekend 2008: chattopic: the day after
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Nou wij zijn al terug, vandaag ergens anders geweest
Topsnelheid rijden op de 31 met medewerking polizei
Meegereden met een S 600, 292 op gps
Lambo diablo top 300+
Corvette top 326 op gps
Gisterenavond was erg gezellig met eten dankzij ray en steven, stelletje gekken
Martijn bedankt, het was prima geregeld
Topsnelheid rijden op de 31 met medewerking polizei

Meegereden met een S 600, 292 op gps
Lambo diablo top 300+
Corvette top 326 op gps
Gisterenavond was erg gezellig met eten dankzij ray en steven, stelletje gekken

Martijn bedankt, het was prima geregeld

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Moderator
- Car: MB
zo Rob en ik zijn vanmiddag wat eerder terug gegaan. Het wat slecht weer maar mijn auto is er ook iets minder fraai op geworden
. Tijdens het eerste rondje dat ik reed vanochtend werd tussen de 1e en 2e carrousel de kont wat licht door gas los. En aangezien het nogal vochtig was ging de clio lekker dwars. Vol op de rem en net de met linkervoorkant de vangrail aangetikt. Eigenlijk de bumper die vervangen moet worden dus zichtbaar valt het wel mee. Effe gestopt langs de baan, kenteken weer in de houder gefrot en naar het einde gereden (met een rammelende uitlaat). Daarna nog effe de auto goed bekeken en nu bleek het carter een scheur te hebben. Niet veel, maar genoeg om net te lekken. We konden nog prima naar huis toe komen (2x gestopt om te pijlen) maar stond nog steeds op bijna max toen we in Den Bosch aankwamen.
Net de werkplaats in geweest met Rob en het carter licht er nu onderuit (subframe ook) en die wil ik een nieuwe monteren. Dus als iemand toevallig weet wat een carter van een williams kost???
Rob natuurlijk hartstikke bedankt
En de rest, ook. Verder was het een prima weekend. En Ray nog een fijne verjaardag 
Net de werkplaats in geweest met Rob en het carter licht er nu onderuit (subframe ook) en die wil ik een nieuwe monteren. Dus als iemand toevallig weet wat een carter van een williams kost???
Rob natuurlijk hartstikke bedankt

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zelfs met droog weer trekt dat ding nog zwarte strepen als die bij 120 gas geeft, machtig om te zien als je erachter rijdt-jo- schreef:Menno zen monster kon waarschijnlijk geen grip krijgen ? Heeft ie gereden ?

@Tom, is wel traditie voortzetten he, ook al is het geen fraaie traditie

Nog geen ringweekend geweest zonder schade.
-
Miekje16V schreef:En ja hoor de eerste al gespot!!!![]()
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... webcam.jpg[/img]
En hier komt ie er weer af:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ebcam2.jpg[/img]
ah dat was ik maar een rondje gedaan maar dat smaakte zeker naar meer.
Leuke toertocht (met wat zoekwerk , kom je nog es iemand tegen

martijn bedankt voor het organiseren

Laatst gewijzigd door Steven(stk) op zo 13 apr 2008 16:39, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
deze dames hebben jullie gemist he
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-GJSIVDE3.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-GJSIVDE3.jpg[/img]
Zo net weer terug uit het regenachtige Duitsland. Het was een super weekend, heb erg gelachen en 8 mooie rondes gedaan!
Helaas ook een boel crashes en schades gezien maar dat is helaas blijf je dat houden.
Martijn, bedankt voor het organiseren! Het was super!!!
De rest bedankt voor de gezelligheid!
Wanneer doen we Ringweekend 2?
Helaas ook een boel crashes en schades gezien maar dat is helaas blijf je dat houden.
Martijn, bedankt voor het organiseren! Het was super!!!

De rest bedankt voor de gezelligheid!
Wanneer doen we Ringweekend 2?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
'avond
Wat een regen vandaag.
Erg zonde, maar ik vond het er niet minder gezellig om. Gisteravond zat de stemming er goed in
, vanochtend was het toch wat rustiger.
Volgende keer zal ik de teortocht toch maar weer ter controle narijden.
Zelf heb ik 1 rondje gereden. Na een kwart baan al oververhitte remmen en dat terwijl ik rustig reed door de regen.
Tom, jammer van die uitglijder. Gelukkig valt het mee, het kan makkelijk erger aflopen.
@ Luco: is dat die serveerster? Ik kan het niet goed zien.....

Zelf heb ik 1 rondje gereden. Na een kwart baan al oververhitte remmen en dat terwijl ik rustig reed door de regen.
Tom, jammer van die uitglijder. Gelukkig valt het mee, het kan makkelijk erger aflopen.
@ Luco: is dat die serveerster? Ik kan het niet goed zien.....

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Moderator
- Car: MB
tja, het valt idd nog best mee. Kon zeker veel erger. Maar ja, leuk is anders
Toen wij richting NL reden werd het weer overigen steeds beter. Hier is het heel de dag droog geweest hoorde ik en heel de middag schijnt de zon al
Toen wij richting NL reden werd het weer overigen steeds beter. Hier is het heel de dag droog geweest hoorde ik en heel de middag schijnt de zon al
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Martijn, deze zagen er beter uit 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo verwacht je niet terug te gaan.Tom schreef:tja, het valt idd nog best mee. Kon zeker veel erger. Maar ja, leuk is anders![]()

Het was op de verkeerde plaatsen goed weer.

@ Luco: dat is niet al te moeilijk.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Zo ik ben ook weer terug. Ben nu erg moe, maar was een geslaagd weekend. Ik heb iid ook nog een rondje gedaan net voordat het weer begon te regenen. Ray nog gefeliciteerd ik hoop dat de taart smaakte
.

-
Zoooow dit was een erg leuk weekendje!!
Toertocht was echt bont gisteren, vooral toen we met 6 auto's door die kleine rotdorpjes reden en een aantal bewoners niet blij met ons waren en ons zelfs probeerden te stoppen. Gisteren helaas niet de baan op kunnen gaan, daarna gezellig gegeten en gelachen, en nog biertjes gedronken in het hotel.
De RTC is echt een een leuk clubje!!
Vandaag maar 2 rondes gereden, want op een gegeven moment was het verstandiger om niet meer de baan op te gaan. Dat was na het tweede rondje toen onze kont tot 2 keer uitbrak.
Op de terugweg werd het inderdaad steeds beter weer
Op naar het volgende ringweekend.
En bij deze wil ik de organisatie bedanken en de rest voor de gezelligheid.
@Menno gvd wat heb jij een beest van een wagen zeg!! echt respect hoe je die in elkaar hebt gesleuteld.
Toertocht was echt bont gisteren, vooral toen we met 6 auto's door die kleine rotdorpjes reden en een aantal bewoners niet blij met ons waren en ons zelfs probeerden te stoppen. Gisteren helaas niet de baan op kunnen gaan, daarna gezellig gegeten en gelachen, en nog biertjes gedronken in het hotel.
De RTC is echt een een leuk clubje!!
Vandaag maar 2 rondes gereden, want op een gegeven moment was het verstandiger om niet meer de baan op te gaan. Dat was na het tweede rondje toen onze kont tot 2 keer uitbrak.
Op de terugweg werd het inderdaad steeds beter weer

Op naar het volgende ringweekend.
En bij deze wil ik de organisatie bedanken en de rest voor de gezelligheid.
@Menno gvd wat heb jij een beest van een wagen zeg!! echt respect hoe je die in elkaar hebt gesleuteld.
Het was gezellig mannen en vrouwen 
@de webcammers: ga de volgende keer gewoon mee joh

@de webcammers: ga de volgende keer gewoon mee joh
Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik heb me zeker vermaakt!
Wel raar dat die zwaartekracht in Duitsland veel groter is dan in Nl leek het wel...

Volgende keer ben ik er weer bij! Neem ik de groene mee...

Wel raar dat die zwaartekracht in Duitsland veel groter is dan in Nl leek het wel...

Volgende keer ben ik er weer bij! Neem ik de groene mee...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ook hier weer thuis, erg gezellig en erg geslaagd weekend!
rond 1 uur had ik eigenlijk zoiets van hup naar huis, maar toch nog even met ronnie, maarten, martijn en GJ naar Bergwerk gereden/gelopen/gegleden door de modder, erg mooie kijkplek!
nu toch wel aardig gaar.. foto's en filmpjes zoek ik morgen nog wel uit!
rond 1 uur had ik eigenlijk zoiets van hup naar huis, maar toch nog even met ronnie, maarten, martijn en GJ naar Bergwerk gereden/gelopen/gegleden door de modder, erg mooie kijkplek!

nu toch wel aardig gaar.. foto's en filmpjes zoek ik morgen nog wel uit!
Ik heb me ook prima vermaakt.
Toertocht was wat lastig te volgen, maar toch een erg mooie rit gereden. VLN kijken was tof, en het eten en de biertjes waren de moeite waard.
Vandaag slechts 2 rondjes gereden op de ring, maar was toch wel erg gaaf, ondanks de regen. Motortje van m'n 5je loopt prima, alleen hier en daar nog wat tractieprobleempjes
( op dat hobbelpad wat ze circuit noemen heb ik met m'n drama-banden af en toe nog wielspin in z'n 5
)
Toertocht was wat lastig te volgen, maar toch een erg mooie rit gereden. VLN kijken was tof, en het eten en de biertjes waren de moeite waard.
Vandaag slechts 2 rondjes gereden op de ring, maar was toch wel erg gaaf, ondanks de regen. Motortje van m'n 5je loopt prima, alleen hier en daar nog wat tractieprobleempjes

Laatst gewijzigd door Menno op zo 13 apr 2008 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
rev it like a rental
zo, het dynamische duo is ook weer a la casa. stevie is hier net weg, dus ken ik ff rustig bijlezen 
gisterochtend in alle vroegte vertrokken (zonder ei) en al snel aan de toertocht begonnen in Venlo. na een kleine 50 kilometer waren we na het rondje om de kerk - leuk grapje, vonden de locals ook - het spoor volledig bijster. een groepje van 4 auto's bleef over en aangezien ik honger had zijn we bij het eerste de beste frietkot gestopt. lekker in het zonnetje de eerste vette bek wegwerken, Johan heeft nog even voorgedaan hoe je een wiel los en vast maakt weer verder. tomtom aangeslingerd, vermijd snelwegen en hopla in een keer zum nordschleife.
op de ring waten er diverse dikke wagens aan het knallen, weet niet precies wat voor race er was, heb er wel een filmpje van, post ik later. op de zandvlakte nog even gekeken, knalde nog een bmw de vangrails in...
zo rond 1700 uur richting zufahrt, kaartjes gekocht maar nee de baan ging niet open. dus, wat doe je dan? eten! spullen gedropt in het hotel, een deel was al gaan eten in een of andere gepromoveerde luxe snackbar. wij besloten naar de italiaan verderop te gaan. naja, wat krijg je als je 12 gasten in een hokkie zet met een pot bier en een jonge serveerster? juist... chaos
verder wel lekker gegeten en rap weer terug naar het hotel.
daar binnen gekomen bleek de chaos slechts verplaatst te zijn, zingen, boeren, puffen, schreeuwen, wc op slot, lapdance, beeldje gesloopt
en natuurlijk om 0000 uur mocht ik mijn 28e verjaardag inluiden. onder luid gezang net als vroeger op de stoel, van Hessel en Frits (en allebei hun niet aanwezige aanhang) nog een leuk presentje, thnx guys! nog een klein pilske en daarna lekker te bed
tsja, dan is het al snel 0730 en de wekker... ff douchen en eten. loop ik naar beneden, staat er een grote taart. ik niet wakker, dus loop er langs... ga rustig zitten eten, blijkt later die taart speciaal voor mij gemaakt te zijn
volgens mij heb ik het wel 36 keer gezegd, maar vind het echt top. uitvoering goed, resultaat nog beter! dus vakkundig de taart in 42 stukken gesneden, me vriend de eigenaar nog een stukkie gegeven, die had nog wat tegoed van de avond ervoor 
helaas is het echt baggerweer als we naar buiten gaan, trui aan, jas dicht, fak het regent... naja op naar de ring, toch zijn er aardig wat rondjes gereden. ik zelf heb 1 rondje meegereden, vond het daarna genoeg. samen met GJ en Paul nog een teleurstelling verwerkt, we konden om 1445 mee met de Ringtaxi, ik denk das een mooi kado, lopen we terug om vast te leggen was die ronde net verkocht....
kutringtaxi 
om een uur of 1430 na geluncht te hebben bij de italiaan (daar istie weer) vertrekken we naar huis. het is mooi geweest, ben moe maar wel voldaan.
goed weekend weer, gezellige grote groep.
bedankt voor alle felicitaties, ik voelde me echt jarig

gisterochtend in alle vroegte vertrokken (zonder ei) en al snel aan de toertocht begonnen in Venlo. na een kleine 50 kilometer waren we na het rondje om de kerk - leuk grapje, vonden de locals ook - het spoor volledig bijster. een groepje van 4 auto's bleef over en aangezien ik honger had zijn we bij het eerste de beste frietkot gestopt. lekker in het zonnetje de eerste vette bek wegwerken, Johan heeft nog even voorgedaan hoe je een wiel los en vast maakt weer verder. tomtom aangeslingerd, vermijd snelwegen en hopla in een keer zum nordschleife.
op de ring waten er diverse dikke wagens aan het knallen, weet niet precies wat voor race er was, heb er wel een filmpje van, post ik later. op de zandvlakte nog even gekeken, knalde nog een bmw de vangrails in...
zo rond 1700 uur richting zufahrt, kaartjes gekocht maar nee de baan ging niet open. dus, wat doe je dan? eten! spullen gedropt in het hotel, een deel was al gaan eten in een of andere gepromoveerde luxe snackbar. wij besloten naar de italiaan verderop te gaan. naja, wat krijg je als je 12 gasten in een hokkie zet met een pot bier en een jonge serveerster? juist... chaos

daar binnen gekomen bleek de chaos slechts verplaatst te zijn, zingen, boeren, puffen, schreeuwen, wc op slot, lapdance, beeldje gesloopt

tsja, dan is het al snel 0730 en de wekker... ff douchen en eten. loop ik naar beneden, staat er een grote taart. ik niet wakker, dus loop er langs... ga rustig zitten eten, blijkt later die taart speciaal voor mij gemaakt te zijn

helaas is het echt baggerweer als we naar buiten gaan, trui aan, jas dicht, fak het regent... naja op naar de ring, toch zijn er aardig wat rondjes gereden. ik zelf heb 1 rondje meegereden, vond het daarna genoeg. samen met GJ en Paul nog een teleurstelling verwerkt, we konden om 1445 mee met de Ringtaxi, ik denk das een mooi kado, lopen we terug om vast te leggen was die ronde net verkocht....

om een uur of 1430 na geluncht te hebben bij de italiaan (daar istie weer) vertrekken we naar huis. het is mooi geweest, ben moe maar wel voldaan.
goed weekend weer, gezellige grote groep.
bedankt voor alle felicitaties, ik voelde me echt jarig

Immer wieder die verdammte Holländer