[DoubleYou] Express GT Turbo

Vertel hier alles over je project.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Oww, waar kun je zo'n stalling krijgen dan Luco?? Voor 180 euro voor een jaar??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

hier twee straten verderop (Y) (Y) (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Gewoon een tijd opzij zetten en alles in één keer goed aanpakken als je er tijd en geld voor hebt... (Y) Dan heb je echt iets aparts :wink: Nu blijft het dweilen met de kraan open...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Steven
Car: M536

Je kunt ook vaak autos stallen bij caravanstallingen (vaak ouwe kassen).

Maarja das dus niet eruit halen op demand en ze hebben vaak een hoop voorwaarden voor je em erin mag zetten (geen olie lekken, tank moet vol of leeg zijn blabla).

Een sleutelgarage roeleert 8)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Je kunt ook vaak autos stallen bij caravanstallingen (vaak ouwe kassen).

Maarja das dus niet eruit halen op demand en ze hebben vaak een hoop voorwaarden voor je em erin mag zetten (geen olie lekken, tank moet vol of leeg zijn blabla).

Een sleutelgarage roeleert 8)
steven daar staat de racevijf nu ook (oude kas)
mag hem ophalen wanneer ik wil
hij zet hem netjes buiten en weer binnen
top vent en nooit gezeik (Y) (Y) (Y) (Y)
ja sleutelen mag inderdaad niet
officieel mag je hem vijf keer gratis halen en brengen na die vijf keer 5 euro per keer halen
bij mij heeft die nog nooit mielijk gedaan en hem toch zeker een keer of 20 gehaald dit jaar (Y) (Y)
-jacco-
Über-Spammer

Steven schreef:Een sleutelgarage roeleert 8)
:ja: :ja: :ja: :D
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ja leuke garage is zeker super

we kunnen ook haast niet wachten (L)
-PAZ-
Über-Spammer

ben blij dat ik alles op mijn werk kan en mag doen, kan er altijd binnen en alles bij de hand, echt ideaal. mijn race 19 staat ook lekker binnen in een hoekje van de werkplaats
R5GTT. Drive it like you stole it
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ik zal zeker het eens proberen, de DV gaat er af om te kijken wat dat oplevert, de bleedvalve is het iig niet. De wagen rijdt al 3 jaar met DV, en zo'n enkele maanden met deze nieuwe. D'r is geen aansluitschema van zo'n Bosch dumpvalve, en dus is het 50-50 gokken welke kant nou de goede is. Aan de hand van foto's van anderen heb ik deze gemonteerd. Dus dan zou ik niet de enige zijn die het verkeerd heeft, maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat-ie kapot is gegaan.

Zonder bleedvalve is de turbodruk 0.3 bar, gemeten op de rollerbank in 2003. D'r gaat iig een andere turbo in, eens, vanwege de scheurtjes die in het tussenstuk zitten, ik heb nog een geheel stuk liggen (van turbo tot en met downpipe). Dus dan is het opnieuw instellen.

Daarnaast zal ik binnenkort ook eens checken of de carb wel vlak is en hij geen luch aanzuigt bij de voet, want zoals gezegd klinkt dat wel zo.

Daarnaast, 250 euro is een flutbod, en dat weet je zelf ook. Tuurlijk, niet veel mensen zullen deze wagen willen, het is een hobbiewagen en je moet echt iemand zien te vinden wie de wagen zoals hij is wil hebben. Die zijn er nauwelijks, men betaalt voor de looks. Nou heb ik nooit goed mijn aandacht aan de looks kunnen besteden, omdat ik constant een technisch probleem heb. Ik heb wat geprobeerd, maar zeg nou zelf, dat is niet van goede kwaliteit.

De stalling kost voor mij 140 euro per jaar. Mag ik niet sleutelen, maarja dat doe ik dan toch niet als ik de stalling gebruik.

Ik heb trouwens een mooie strakke overgespoten GTT (ph2 standaard) gevonden. Alleen staat-ie al 6 jaar stil, geld heb ik er niet voor. Kenteken die in de auto lag is JG-55-HR, alleen de RDW vindt dat een VW Golf, die, toepasselijk, 6 jaar geen APK heeft gehad. Hij wil d'r 1000 voor hebben, maar dat vind ik voor een 6 jaar geleden gespoten wagen die niet afgebouwd is, en waarschijnlijk technische problemen heeft, erg veel.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Joost dat bod was uiteraad met een knipoog ......

Ik denk dat je gewoon de expres moet houden en afmaken .....hoeft helemaal niet veel te kosten.....gewoon een keer goed doen.

Of je maakt een lijstje met wat er moet gebeuren en organiseerd een soort sleutelmeeting .....nodig de juiste technische mensen uit en zeg meteen wt ze mee moeten nemen ( aan onderdelen ) en hoppa ..

joost kan de winter en zomer weer door
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Lekker die Express aanhouden Joost, en wat Jochem zegt, in 1 keer goed maken.

Dat ding is toch (vrij) uniek, man... :worship: :worship:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Ik wil hem al langer in 1 keer goedmaken, maar m'n bankrekening vind het niet zo leuk als er wat kapot gaat aan de wagen...

Iig kan het nog lang duren dan, maar ondertussen blijft-ie wel rijden. Hij is nu ook dagelijkse wagen, doet-ie goed, de teller staat alweer bijna op 200k (nog 125 km te gaan). Motor is dan ongeveer op 160k.
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Goed, misschien hebben jullie het al wel gemerkt, ik ben op 't forum nauwelijks meer te vinden. Klopt. Ik ben mijn interesse in het sleutelen aan auto's verloren, ik vind het stylen en tunen veel interessanter. Maar meerdere dingen spelen een rol: ik ga in het buitenland studeren, en als het mogelijk is blijf ik ook in het buitenland.

Vandaar ook mijn volgende besluit: de Express GTT staat te koop. Kijk in de RTCmarkt of op CC, op marktplaats zal hij binnenkort ook verschijnen. De prijs is gigantisch omlaag gegaan, en dan zullen velen hem nog steeds te duur vinden. Hopelijk is er een liefhebber...

De pagina met alle Express info:
DoubleYou Digital
BlackEagle

Hey die joost, jammer dat je hem wegdoet, veel suc6 met de verkoop en je studie
-Ray-
Contacteer:

Jammer dubbeljoe... waar ga je heen?
Immer wieder die verdammte Holländer
Erik (Schepjes)
Contacteer:

us of a denk ? (0)
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Erik (Schepjes) schreef:us of a denk ? (0)
Yes, en als ik daar niet op de uni wordt aangenomen, wordt het Australië.
Vos

Joost (DoubleYou) schreef:
Erik (Schepjes) schreef:us of a denk ? (0)
Yes, en als ik daar niet op de uni wordt aangenomen, wordt het Australië.
Joost met een Express V8! (0)
Christian

nou dat is lache ook weer een witte met lego blokken er op :lol:
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Hee die Joost, succes met de verkoop en de studie (welke gaat t worden)
in australie een dikke holden commodore kopen :lol: :lol: :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Nog niet verkocht, maar ff een klein updateje.

Ik rijd de auto nu als 'dagelijks', wat geen extra problemen oplevert dan die er al zijn. Auto wordt gigantisch snel warm, zuigt nog steeds valse lucht tussen de carb en inlaatspruitstuk, radiatorfan is kapot (ook toen die werktte wordt de auto snel oververhit, bij sprinten voor redelijke tijd), tubo tussenstuk heeft nog steeds scheurtjes. Nu een maand of 2/3 geleden zijn de kleppen gesteld, maar die genereren nu zoveel herrie dat het wel op een diesel lijkt. Daarnaast zie ik ook 3 puntjes interne roest komen op de carosserie.

Iig, auto wordt slechter en slechter. GTT is in mijn geval altijd al een miskoop geweest, dat blijkt dus ook bij deze wederom maar. Voor reparatie van dit alles heb ik simpelweg de tijd niet (geld een beetje - onderdelen behalve de fan heb ik liggen).

Over de wegga-plannen: in de VS ben ik niet aangenomen, aanmelding voor Taiwan ligt er en Korea gaat binnenkort. Australië optie ligt ook nog steeds. Weg ga ik zeker!

1 april ff lekker de auto uitlaten op de toertocht!
Mark van Nierop
Contacteer:

nou nou nou dat klinkt allemaal wel heel erg depri. :~
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

inderdaad kom op joost Smile :D
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

De staat van de auto is ook best depri, maar die weggaplannen zijn voor mij wel een smile hoor! :D
Riël
Über-Spammer

Emigreren roeleert :p :beer:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Steven

Om Luco ff voor te zijn, ik bied €350 ;)

Neem aan dat als je weggaat em niet nog ergens gaat stallen of wel? Nog steeds respect voor je ondernemingen met betrekking tot het buiteland.
Vooral die trip door Aussie blijft gewoon mastah :worship:
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Na mijn buitenlandse activiteiten (die waarschijnlijk 2 jaar duren) ga ik misschien daarna naar nog een ander land (PhD...). Dus wat ik met m'n auto moet... waarschijnlijk zal hij overgezet worden naar m'n ouders, en zal hij op stalling gaan (kost me toch slechts 140 per jaar). M'n ouders kunnen dan namelijk de schorsing verlengen, in plaats van dat ik boetes krijg omdat ik niet persoonlijk langs het postkantoor kan gaan omdat ik in het buitenland zit (had ik dus toen de schorsing verliep, en ik in Australië zat).
Steven schreef:Vooral die trip door Aussie blijft gewoon mastah :worship:
Ondertussen heb ik in januari ook al een Europa trip gemaakt: NL - Alpen - Italië (verst=Rome) - Alpen - NL. En komende juni ga ik naar Canada voor 5 weken (waarvan 3 weken studiereis, die ik mede organiseer).
Roy
Moderator

Joost, kan je hem niet beter verkopen? Als je hem nog langer houdt blijft ie alleen maar geld kosten. En als je over een jaar of 2 terugkomt zal er nog veel meer roest op zitten. :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

[quote="Steven"]Om Luco ff voor te zijn, ik bied €350 ;)

das teveel voor mij, ik haak af :D
Steven

Roy schreef:Joost, kan je hem niet beter verkopen? Als je hem nog langer houdt blijft ie alleen maar geld kosten. En als je over een jaar of 2 terugkomt zal er nog veel meer roest op zitten. :)
Idd lijkt mij ook de beste oplossing, als je over 4 jaar terugkomt heb je vast ook geen zin meer om em op te knappen. Dan koop je wel iets fatsoenlijks (zou ik ook doen ;) )

Moet je alleen wel mededelen dat ie zo weinig waard zal zijn, klinkt misschien lullig maarja misschien beter in onderdelen verkopen of gewoon voor een lage prijs in 1x weg. Tis wel jammer, maarja ouwe hokken blijven bodemloze putten. Ik moet er niet aan denken wat ik al vergooid heb aan die 4 wielige brikken :D
Riël
Über-Spammer

Ow ja, ik heb ook 1000en euros de sloot in gegooid de afgelopen jaren :)

Naja, al doende leert men.

Ik zou ook 3x slikken, m helemaal uitmekaar halen, doos onderdelen ergens wegleggen voor mijn part. Hoop geld kwijt, maar wel n druk en last van je af!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

of ipv die 350 euro die steven biedt een leuke plek opzoeken en hem helemaal afrossen en in elkaar rijden
hoop lol voor 350 euro :worship: :worship: :worship:
Steven

Nou 500 dan, dan maak ik er nog wat van :p

GT's afrossen is weinig aan, als het stuk mag is het ook veels te snel stuk :lol:
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Voor het geval iemand interesse heeft in mijn bezigheden aan het automobiel:

Ik heb de carb geholpen met vloeibare pakking, start en loopt nu een stuk beter. Daarnaast heb ik de kleppen na 3 maanden geleden ook gedaan te hebben nogmaals gesteld.

Vandaag de spoiler en de voorbumper weer wit gemaakt (afgebladderde verf) en een betere radiatorfan gemod en er ingepropt. Nu het relais nog en die fan kan flink gaan blazen.
Vos

Ga je hem afraggen of toch verkopen? 8)
Plaats reactie