Denk dat meerdere GTT opknappers dat kunnen en willen be-amen.

will schreef:Heerlijk om te zien zeg! Dat in mekaar zetten is toch echt een leuke bezigheid lijkt me!
Zoals Arco zegt het is onwijs leuk ja. Soms vervloek je de Franse logica wel eens maar ach. Als het goed zit, heb je er toch weer plezier in en voldoening van.Arco schreef:Kan vertellen uit ervaring dat dat echt wel gaaf is. je ziet iets gebeuren/opbloeien. En dat is zo gaaf. Vooral als je het zelf doet.
Denk dat meerdere GTT opknappers dat kunnen en willen be-amen.
Strip wit maken dan komen de letters er mooier uit.Tim_Coupe schreef:Huh, help me eens even. Ik zie het verschil niet
Dat idee had ik ook ja.MartijnG schreef:En toch vind ik het op de manier dat Wouter het nu heeft niet verschrikkelijk lelijk. Hiermee hou je toch weer net dat beetje zwarte accent erin, wat er rondom op de auto ook aanwezig is.
Heb ff geen goede foto's van de velgen. Het zijn dezelfde als deze (nu nog goud), en moeten zo worden (icm -60 verlaging)Willeon de Zoete schreef:'s van de nieuwe velgjes??
Raar dat een spuiter zelf staat te kijken van barstend lakwerk op een spoiler(tje). Ik neem aan dat hij toch wel vaker dit soort kunststof delen heeft gespoten?
Toevallig, ik heb ook een vestiging in Nieuw VennepWouter de Wit schreef:Vandaag door mijn vestiging in Zuid-Limburg een setje velgen laten ophalen.
![]()
![]()
![]()
Zal hopelijk erg gaaf staan onder de 5.![]()
wil eigenlijk volgende week weer verder gaan, buitenkant afmaken zodat ik daarna dashboard goed kan aansluiten.
Overigens krijgt de spuiter die GT Turbo phase II spoiler niet goed gespoten (barstjes in de lak, volgens hem door het flexibele materiaal). Heeft iemand hier iets voor? (eerst monteren dan nogmaals proberen te spuiten?)
Planning voor komende weken;
- Achterruit erin (+verwarming aansluiten daarvan)
- Spatbordverbreders erop
- Achterbumper recht hangen
- Spoiler monteren
- Binnen bekleding erin hangen
- Knipperlichten en verlichting aansluiten
onder de rs eens, of de 16vWouter de Wit schreef:past toch niet, laguna heeft toch 5 gaats?
Heeft ie ook een keer echte gouwe velgen