Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Rob

Ollie schreef:Welke bak zeik ik dan af?
Je Prullenbak :p
Rob

Het grote TNM kart spektakel

Deelnemers:
Zeker :

Rob & Femke
Ollie
Riel
Danny
Bram
Marcel
Rob.H
Werner
Wilco
Alex
Pat L

Twijfel :
Pat 21t

Datum :
6 Juni <- We hebben gister unaniem besloten dat het 6 Juni wordt. Voor degene die dan moeten werken, verzet het maar ofzo. Maar als we nu weer gaan schuiven, dan zijn er weer andere die dan weer niet kunnen. Voor de mensen die dan niet kunnen laat het me ff weten, en de mensen die dan wel kunnen ook , dan kan ik es gaan bellen.
De tijd weet ik nog niet, maar ik dacht zelf aan wat eerder op de middag, dus niet om 18:00 uur ofzo.

Plaats :
Kartcentum Maasmechelen.

Voor op of aanmerkingen, angst om te verliezen, of andere slechte smoesjes hoor ik het graag. OPgeven kan nu nog, want dan kan ik iets gaan regelen met de kartbaan.
Marcel J.

@Rob: Kkan vanalles en dan ook :D
Werner

Voor mij hangt t dus af van de tijd of ik mee kan, als ik kan ga ik wel zeker mee (Y)
Riël
Über-Spammer

Ollie schreef:Ik zie weinig plaatjes helaas :(

Heeft iemand dit gezien:
Wie is Wie topic schreef:Hey mensen. Bij deze zal ik me ff voor stellen. (op aan raden Maik, wist niet dat er een zo?n topic was). Moi heet Ben en ben 28 jaar en woon in Limburg, Sittard. in mijn dagelijks leven ben ik interieurbouwer en rij af en toe taxi. Een Clio 16 V is ook in mijn bezit maar kan lang bij na niet een de Kanon tippen. Ik rijd nu al weer in mijn 4 GTT. Mijn eerste 2 turbo?s waren fase 1 en de laatste zijn Blue Sports. Van de Blue Sport ben ik helemaal wild. Het is een super mooi kleurtje. Blue sport die ik nu heb bezit ik een dik jaar. Hij was is eens overgespoten door de vorige eigenaar. Maar als je goed kijkt is het niet goed gebeurd. Dus dat moet eens overgedaan worden. Verder heb ik er mooie (als ze gepoetst zijn) witte velgen onderliggen, dump valve. SFS turbo slangen, sportkoppeling, Tarox G88 schijfremmen met Ferodo remblokken. De achterbank is er uit want er komt een rolkooi in met sportstoelen en 4 puntgordels. Het injectie systeem dat vind ik behoorlijk interresand, dus dat komt er ook in mist de test resultaten goed zijn.. maar alles op zijn tijd. Het geld groeit niet op mijn rug. Maar alles komt goed.

Groetjes Ben
Heb hem gepmd of ie zin heeft om langs te komen morgen :D

Deze auto heeft ie :worship:
Afbeelding
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick L.

sjieke bak die BS (Y)

@MJ , is goed
@Ollie, thanx.
Bram (vospower)

Wat een gave bak! Waarom ken ik die niet??? Zoiets valt op :worship:
Marcel J.

Vospower schreef:Wat een gave bak! Waarom ken ik die niet??? Zoiets valt op :worship:
Omdat je niet boven het stuur uit komt....

IID wel mooie BS :p
Bram (vospower)

Beter dan een dakraam nodig hebben omdat je anders niet in de auto past :lol:
Patrick

bram wat duurde het gisteren lang voordat je wegreedt,kon je je kussentje niet vinden om op te zitten :lol:
maar goed,volgende week een gevulde tnm neem ik aan,iedereen een dag vrij dus dat moet zeker lukken toch :wink:

was een grapje hé bram :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Cameltijn
Contacteer:

Die GTT van Ben is idd errug vet, net als zijn clio.
Hij staat un huisje of 5 hier verderop geparkeerd, was me al unt afvragen waarom hij geen lid was van de RTC, want hij heeft er idd meer gehad

En Riël, al wat gevonden? ;) je mag me ook een 16v blokje voor dat geld chartere, whahaha ;)

Binnekort gaat de zaag in de achterbumper, plaats maken voor een dubbele uitlaat, een van deze weken eens eindelijk de torsie omlaag krikke, hore roest :( :D Dan een 16v voorbumpertje deronder, en dan ben ik weer wat happieder (nieuw werkwoord ofzo:S)
voske

@ alex: PM :) la me maar iets weten is denk ik makkelijker.

@ de rest: hangt nog alles in het midden
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Riël schreef:
Ollie schreef:Ik zie weinig plaatjes helaas :(

Heeft iemand dit gezien:
Wie is Wie topic schreef:Hey mensen. Bij deze zal ik me ff voor stellen. (op aan raden Maik, wist niet dat er een zo?n topic was). Moi heet Ben en ben 28 jaar en woon in Limburg, Sittard. in mijn dagelijks leven ben ik interieurbouwer en rij af en toe taxi. Een Clio 16 V is ook in mijn bezit maar kan lang bij na niet een de Kanon tippen. Ik rijd nu al weer in mijn 4 GTT. Mijn eerste 2 turbo?s waren fase 1 en de laatste zijn Blue Sports. Van de Blue Sport ben ik helemaal wild. Het is een super mooi kleurtje. Blue sport die ik nu heb bezit ik een dik jaar. Hij was is eens overgespoten door de vorige eigenaar. Maar als je goed kijkt is het niet goed gebeurd. Dus dat moet eens overgedaan worden. Verder heb ik er mooie (als ze gepoetst zijn) witte velgen onderliggen, dump valve. SFS turbo slangen, sportkoppeling, Tarox G88 schijfremmen met Ferodo remblokken. De achterbank is er uit want er komt een rolkooi in met sportstoelen en 4 puntgordels. Het injectie systeem dat vind ik behoorlijk interresand, dus dat komt er ook in mist de test resultaten goed zijn.. maar alles op zijn tijd. Het geld groeit niet op mijn rug. Maar alles komt goed.

Groetjes Ben
Heb hem gepmd of ie zin heeft om langs te komen morgen :D

Deze auto heeft ie :worship:
Afbeelding
Mooie GT, heb ik al op meerdere meetings gezien, heeft vorig jaar te koop gestaan op marktplaats.
Nog een paar keer met de vorige eigenaar gepraat, hij had de witte velgen afgekeken van Tijn. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Patrick L.

Ik was van plan om volgende week zondag naar de Nordschleife te gaan, heeft er iemand interesse om mee te gaan?
Marcel J.

Patrick L. schreef:Ik was van plan om volgende week zondag naar de Nordschleife te gaan, heeft er iemand interesse om mee te gaan?

In princible wel ja, maar we komen er nog op terug...
The Saint

ff een update van mij.

ik had vrijdag de laatste dag bij mijn oude werkgever, maandag de eerste bij de nieuwe, eens kijken of ik daar ook internet krijg

gisteren weer eens een staaltje [creativ avec des automobiles] meegemaakt met de espace van de buurman.

geen koppeling meer, maar de kabel niet gebroken, even dashboard bekleding weg gehaald, zie ik het omhulsel van de koppelingskabel zo door het schutbord steken was een plastic schijfje, alles wat de kabel moet tegenhouden, gebroken. zouden die fransen ook krachtberekeningen maken bij zoiets, of gewoon denken, daar stoppen we maar wat in, dat ziet toch niemand.
even een stalen plaatje gemaakt en hij ging weer...

en ik heb van mijn oude werkgever een oud ultrasoon reinigingsbad meegenomen, maar dat is leuk speelgoed (Y)
Ollie

Wanneer kan ik mijn injectoren langsbrengen :D
The Saint

zometeen :D
Ollie

Dan ga ik ff sleutelen nu :wink:
The Saint

das goed, kom je op de fiets zeker :lol: .
Marcel J.

The Saint schreef:das goed, kom je op de fiets zeker :lol: .
Die snaptie niet :D

Lekker sportief weekeinde gehad >-) . Gisteren met een engellander (kom maar op :p ) in een BMW tussen Margraten en Bemelen gesport. Bij het Gasthuis doetie de deur open steekt zun (Y) op met de mededeling: "I had one just like it :D " en vandaag bij Vervier een swift (snel ding trouwens (Y) ) laten zien dat 80 km op de autoweg niet betekend dat je van het gas moet. Op de weg terug binnendoor nog achter een Kawa zx6r (?) aangezeten. Bochten ging nog goed maar ertussen in By By zwaai zwaai wel weer een (Y) gescoord, relaxde vent ook...

@Danny: kzal nog eens kijken voor die bumper
voske

MJ schreef:
The Saint schreef:das goed, kom je op de fiets zeker :lol: .
Die snaptie niet :D

Lekker sportief weekeinde gehad >-) . Gisteren met een engellander (kom maar op :p ) in een BMW tussen Margraten en Bemelen gesport. Bij het Gasthuis doetie de deur open steekt zun (Y) op met de mededeling: "I had one just like it :D " en vandaag bij Vervier een swift (snel ding trouwens (Y) ) laten zien dat 80 km op de autoweg niet betekend dat je van het gas moet. Op de weg terug binnendoor nog achter een Kawa zx6r (?) aangezeten. Bochten ging nog goed maar ertussen in By By zwaai zwaai wel weer een (Y) gescoord, relaxde vent ook...

@Danny: kzal nog eens kijken voor die bumper
@mj: super kijk maar uns of je hem vind.

vandaag groene golf opel calibra. je kent het wel schuin zitten pet 3 kwart op etc. groen.. bye bye zwaai zwaai :) . eerste stoplicht sprintje waar ik van wist dat de andere meedeed best leuk :) .
dikkeknodel
Contacteer:

Bram dat tochtje naar Liro donderdag dat word niks, ik heb vandaag gehoord dat ik dan moet werken. Ik ga wel een keertje op eigen gelegenheid, als ik de nieuwe 5 heb, dan kijk de sticker er tenminste gelijk op geplakt worden
205 Turbo
Contacteer:

Heb weer flink wat uren gesleuteld!

Resultaat dat ik Zondag in Sint Truiden kan sprinten (als het niet voor die tijd kapot gaat >-) )

Wie gaat er nu nog?
Of gaat er echt niemand van hiero, lijkt me leuk om tegen een 5je te sprinten.

Any way, heb nu een 235mm koppeling (en das groot)

[img]http://www.student.kun.nl/p.oonincx/s16 ... 20095k.jpg[/img]
Zo ziet dat dus uit!

Moest wel flink met de slijptol er langs want het paste niet echt in de bak. Bakhuis is nu wat ruimer! :lol:
Ook werkt deze koppeling met een trek lager ipv. een duw lager en de diamter van het lager is groter.
Dus en een speciale gaffel gemaakt, en speciale geleider voor het druklager gemaakt. (Gelukkig heb ik daarbij wat hulp gehad. Want ik kan zelf niks maken op een draaibank 8)
En dus ook een speciale steun gemaakt op de bak omdat de gaffel nu de andere kant op word getrokken :D

Nu de komende avonden de boel weer monteren en dan hopen dat het heel blijft. De koppeling zal in ieder geval niet meer slippen :D

Moraal van het topic wie komt er Zondag sprinten?

Gr Stefan
Marcel J.

Ziet er goed uit :p ksnap alleen nog altijd niet waarom al die moeite als een andere koppeling (met dezelfde maat) ook kan. Maar hè waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan (Y) Tzou bijna een reno kunnen zijn :D
voske

halloa,

mensen heb un probleempje. de startmotor doet niks meer. normaal als de startmotor toch kapot is hoor je toch wel nog un tick van het aanslaan of niet?? want ik draai de sleutel om en hoor helemaal nada nikkes?? bvd. :)

groejtes
205 Turbo
Contacteer:

MJ schreef:Ziet er goed uit :p ksnap alleen nog altijd niet waarom al die moeite als een andere koppeling (met dezelfde maat) ook kan.
Ooh dat wist ik niet, kan dat ook vertel mij dan hoe?

En begin niet over race koppelingen of een Power Clutch! Want een power clutch heeft er al ingezeten! Slipte ook.(En dat was zelfs al een maatje groter dan standaard)! En een race koppeling is KUT.
Auto is als dagelijks gebruik dus wil er ook een beetje normaal mee weg komen bij een stoplicht en een file moet ook nog te rijden zijn.

Dus ben benieud naar jou optie (Y)

Gr Stefan
PtrGte
Contacteer:

205 Turbo schreef:
MJ schreef:Ziet er goed uit :p ksnap alleen nog altijd niet waarom al die moeite als een andere koppeling (met dezelfde maat) ook kan.
Ooh dat wist ik niet, kan dat ook vertel mij dan hoe?

En begin niet over race koppelingen of een Power Clutch! Want een power clutch heeft er al ingezeten! Slipte ook. En een race koppeling is k#t.
Auto is als dagelijks gebruik dus wil er ook een beetje normaal mee weg komen bij een stoplicht en een file moet ook nog te rijden zijn.

Dus ben benieud naar jou optie (Y)

Gr Stefan
gewoon sinterplaatje uit belgenland voor 150 euro, werkt prima...en ont/koppelt nog goed ook...alleen kleine beetje schudden van de motor, maar dat ligt meer aan de motorsteunen... :wink:
205 Turbo
Contacteer:

PtrGte schreef:
gewoon sinterplaatje uit belgenland voor 150 euro, werkt prima...en ont/koppelt nog goed ook...alleen kleine beetje schudden van de motor, maar dat ligt meer aan de motorsteunen... :wink:
Ja precies een KUT koppeling dus! (En vraag me af of die het red. Zal wel weer in samenwerking moeten met een zwaardere drukgroep. Maar ik weet al wel een race koppeling welke het houd. Maar ken ook de praktijk ervan. Die jongen wil er nu dus weer van af!

En om het rammelen te voorkomen weer ander rubbers in de motorsteun zodat het blok vaster ligt, en onder tussen is het net of je in een vibrator stapt.

Nu doe mij maar de optie van iets meer werk, en dan een normaal koppelende auto die heel veel Nm kan hebben zonder problemen.

Mijn moto is immer een "street sleeper" welke ook zo rijd. dus een nette strakke auto met koppels Nm maar waar met gemak elke dag mee gereden kan worden en de boel dus ook lekker betrouwbaar is!

Gr Stefan
Bram (vospower)

patrick 21TURBO schreef:bram wat duurde het gisteren lang voordat je wegreedt,kon je je kussentje niet vinden om op te zitten :lol:
maar goed,volgende week een gevulde tnm neem ik aan,iedereen een dag vrij dus dat moet zeker lukken toch :wink:

was een grapje hé bram :wink:

Jaaaajaaaaaaaa, je hebt me gekwetst, nu kom ik nooooooooit meer naar TNM, kutgasten allemaal :wink: :wink: :wink:
Ollie

FF dimmen ukkie :lol:
Bram (vospower)

voske schreef:halloa,

mensen heb un probleempje. de startmotor doet niks meer. normaal als de startmotor toch kapot is hoor je toch wel nog un tick van het aanslaan of niet?? want ik draai de sleutel om en hoor helemaal nada nikkes?? bvd. :)

groejtes
Kan ook misschien aan je contactslot liggen. Probeer de massakabel en de signaalkabel van de startmotor eens te verbinden met een naald ofzo. Doet hij dan ook niks dan is hij zoieso naar de haaien. Die kabels zitten onder je turbo in een plastic omhulsel. suc6 ermee! (Y)
Ollie

Maarten heeft er ook recentelijk problemen mee gehad, ook contactslot die de boosdoener bleek te zijn. Supertip van Vospower dus.
voske

halloa,

ik heb ut net gechekt en het is de startmotor je hoort hem wat ratelen maar dat is het ook.. dus ja lekker neiwue bestellen :) . hij liep ook alweer 4 dagen he. dat kon niet goed blijven gaan :lol:
Ollie

Ik hoor het al, niks voor mij zo'n GTT :wink:

Twijfel trouwens over de aanschaf van een GTT ipv de Clio. Maar vrees dat ik de Clio niet fatsoenlijk verkocht krijg. Wil namelijk dan wel wat geld overhouden uit voorzorg na de aankoop van een GTT. Eens kijken wat ik ga doen...
Gesloten