Je PrullenbakOllie schreef:Welke bak zeik ik dan af?

Ollie schreef:Ik zie weinig plaatjes helaas![]()
Heeft iemand dit gezien:
Heb hem gepmd of ie zin heeft om langs te komen morgenWie is Wie topic schreef:Hey mensen. Bij deze zal ik me ff voor stellen. (op aan raden Maik, wist niet dat er een zo?n topic was). Moi heet Ben en ben 28 jaar en woon in Limburg, Sittard. in mijn dagelijks leven ben ik interieurbouwer en rij af en toe taxi. Een Clio 16 V is ook in mijn bezit maar kan lang bij na niet een de Kanon tippen. Ik rijd nu al weer in mijn 4 GTT. Mijn eerste 2 turbo?s waren fase 1 en de laatste zijn Blue Sports. Van de Blue Sport ben ik helemaal wild. Het is een super mooi kleurtje. Blue sport die ik nu heb bezit ik een dik jaar. Hij was is eens overgespoten door de vorige eigenaar. Maar als je goed kijkt is het niet goed gebeurd. Dus dat moet eens overgedaan worden. Verder heb ik er mooie (als ze gepoetst zijn) witte velgen onderliggen, dump valve. SFS turbo slangen, sportkoppeling, Tarox G88 schijfremmen met Ferodo remblokken. De achterbank is er uit want er komt een rolkooi in met sportstoelen en 4 puntgordels. Het injectie systeem dat vind ik behoorlijk interresand, dus dat komt er ook in mist de test resultaten goed zijn.. maar alles op zijn tijd. Het geld groeit niet op mijn rug. Maar alles komt goed.
Groetjes Ben
Mooie GT, heb ik al op meerdere meetings gezien, heeft vorig jaar te koop gestaan op marktplaats.Riël schreef:Ollie schreef:Ik zie weinig plaatjes helaas![]()
Heeft iemand dit gezien:
Heb hem gepmd of ie zin heeft om langs te komen morgenWie is Wie topic schreef:Hey mensen. Bij deze zal ik me ff voor stellen. (op aan raden Maik, wist niet dat er een zo?n topic was). Moi heet Ben en ben 28 jaar en woon in Limburg, Sittard. in mijn dagelijks leven ben ik interieurbouwer en rij af en toe taxi. Een Clio 16 V is ook in mijn bezit maar kan lang bij na niet een de Kanon tippen. Ik rijd nu al weer in mijn 4 GTT. Mijn eerste 2 turbo?s waren fase 1 en de laatste zijn Blue Sports. Van de Blue Sport ben ik helemaal wild. Het is een super mooi kleurtje. Blue sport die ik nu heb bezit ik een dik jaar. Hij was is eens overgespoten door de vorige eigenaar. Maar als je goed kijkt is het niet goed gebeurd. Dus dat moet eens overgedaan worden. Verder heb ik er mooie (als ze gepoetst zijn) witte velgen onderliggen, dump valve. SFS turbo slangen, sportkoppeling, Tarox G88 schijfremmen met Ferodo remblokken. De achterbank is er uit want er komt een rolkooi in met sportstoelen en 4 puntgordels. Het injectie systeem dat vind ik behoorlijk interresand, dus dat komt er ook in mist de test resultaten goed zijn.. maar alles op zijn tijd. Het geld groeit niet op mijn rug. Maar alles komt goed.
Groetjes Ben
Deze auto heeft ie
Die snaptie nietThe Saint schreef:das goed, kom je op de fiets zeker.
@mj: super kijk maar uns of je hem vind.MJ schreef:Die snaptie nietThe Saint schreef:das goed, kom je op de fiets zeker.
![]()
Lekker sportief weekeinde gehad. Gisteren met een engellander (kom maar op
) in een BMW tussen Margraten en Bemelen gesport. Bij het Gasthuis doetie de deur open steekt zun
op met de mededeling: "I had one just like it
" en vandaag bij Vervier een swift (snel ding trouwens
) laten zien dat 80 km op de autoweg niet betekend dat je van het gas moet. Op de weg terug binnendoor nog achter een Kawa zx6r (?) aangezeten. Bochten ging nog goed maar ertussen in By By zwaai zwaai wel weer een
gescoord, relaxde vent ook...
@Danny: kzal nog eens kijken voor die bumper
Ooh dat wist ik niet, kan dat ook vertel mij dan hoe?MJ schreef:Ziet er goed uitksnap alleen nog altijd niet waarom al die moeite als een andere koppeling (met dezelfde maat) ook kan.
gewoon sinterplaatje uit belgenland voor 150 euro, werkt prima...en ont/koppelt nog goed ook...alleen kleine beetje schudden van de motor, maar dat ligt meer aan de motorsteunen...205 Turbo schreef:Ooh dat wist ik niet, kan dat ook vertel mij dan hoe?MJ schreef:Ziet er goed uitksnap alleen nog altijd niet waarom al die moeite als een andere koppeling (met dezelfde maat) ook kan.
En begin niet over race koppelingen of een Power Clutch! Want een power clutch heeft er al ingezeten! Slipte ook. En een race koppeling is k#t.
Auto is als dagelijks gebruik dus wil er ook een beetje normaal mee weg komen bij een stoplicht en een file moet ook nog te rijden zijn.
Dus ben benieud naar jou optie![]()
Gr Stefan
Ja precies een KUT koppeling dus! (En vraag me af of die het red. Zal wel weer in samenwerking moeten met een zwaardere drukgroep. Maar ik weet al wel een race koppeling welke het houd. Maar ken ook de praktijk ervan. Die jongen wil er nu dus weer van af!PtrGte schreef:
gewoon sinterplaatje uit belgenland voor 150 euro, werkt prima...en ont/koppelt nog goed ook...alleen kleine beetje schudden van de motor, maar dat ligt meer aan de motorsteunen...
patrick 21TURBO schreef:bram wat duurde het gisteren lang voordat je wegreedt,kon je je kussentje niet vinden om op te zitten![]()
maar goed,volgende week een gevulde tnm neem ik aan,iedereen een dag vrij dus dat moet zeker lukken toch![]()
was een grapje hé bram
Kan ook misschien aan je contactslot liggen. Probeer de massakabel en de signaalkabel van de startmotor eens te verbinden met een naald ofzo. Doet hij dan ook niks dan is hij zoieso naar de haaien. Die kabels zitten onder je turbo in een plastic omhulsel. suc6 ermee!voske schreef:halloa,
mensen heb un probleempje. de startmotor doet niks meer. normaal als de startmotor toch kapot is hoor je toch wel nog un tick van het aanslaan of niet?? want ik draai de sleutel om en hoor helemaal nada nikkes?? bvd.![]()
groejtes