ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Contacteer:
tuuuuuuuuuuuuuuurlijk 

-
vanmorgen:
williams vs Paseo GT met dtm-uitlaat en dito gebrul
ik kreeg geen duim terug...

ik kreeg geen duim terug...

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Wist niet eens het bestaan van zo'n ding.GeniustheGzA schreef:vanmorgen:
ik kreeg geen duim terug...![]()
Letters GT onwaardig las ik
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gisteren kamper weggebracht voor wat garantiepuntjes
op de terugweg met de gtt, een lancia delta dacht ik, die dacht even sneller weg te zijn bij het stoplicht
later bij het invoegen van de rijksweg probeerde die het weer

op de terugweg met de gtt, een lancia delta dacht ik, die dacht even sneller weg te zijn bij het stoplicht

later bij het invoegen van de rijksweg probeerde die het weer

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Renault Clio 16v vs. Opel Calibra 2.0i
neem aan dat het een 2.0i is
was een rollende start voor de Calibra, maar ouwehoer, ik trok m er toch er ff dik uit.. moest daarna afremmen omdat er n voorganger voor me zat, en hij me kon inhalen, maar hij kwam er niet langs
neem aan dat het een 2.0i is
was een rollende start voor de Calibra, maar ouwehoer, ik trok m er toch er ff dik uit.. moest daarna afremmen omdat er n voorganger voor me zat, en hij me kon inhalen, maar hij kwam er niet langs

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gisteren.....banaan VS grote prijs ........ging gelijk op
Conclusie: schroeven die druk

Conclusie: schroeven die druk

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee hoor is gewoon standaard ......
Euh zeg jij nou niets opel rijder ..jij gaf niet eens ff gas
jaja stuurkogels enz
Euh zeg jij nou niets opel rijder ..jij gaf niet eens ff gas
-
Vanmorgen even een Audi A3 1.9 TDI rijder laten schrikken, was zo lekker aan het drukken en jagen bij zijn medeweggebruikers.
Stond naast hem bij de lichtjes en keek even of hij weer vol weg ging, ja dus!
Ik in 1 naast hem en in 2 er voorbij, daarna moesten we afslaan en langzamere rijders voor me, ben keurig tussen die knakker en de voorliggers gekropen, maar hij kon dit niet waarderen, toeterend en lichten seinend verklaarde hij zijn ongenoegen over zoveel gevaarlijk gedrag van mijn kant.........
Vroeg bij het volgende lichtje wat zijn probleem was, daarna werd hij nog
en kon me wel wat doen.
Tja, boontje komt om zijn loontje en geen sportief verliezer..........rare figuren op de weg tegenwoordig.
Stond naast hem bij de lichtjes en keek even of hij weer vol weg ging, ja dus!
Ik in 1 naast hem en in 2 er voorbij, daarna moesten we afslaan en langzamere rijders voor me, ben keurig tussen die knakker en de voorliggers gekropen, maar hij kon dit niet waarderen, toeterend en lichten seinend verklaarde hij zijn ongenoegen over zoveel gevaarlijk gedrag van mijn kant.........

Vroeg bij het volgende lichtje wat zijn probleem was, daarna werd hij nog

Tja, boontje komt om zijn loontje en geen sportief verliezer..........rare figuren op de weg tegenwoordig.
mensen met een getunede bak kunnen ook best slechte verliezers zijn, als ze verslagen worden door een standaard gezins sedan
volledig uitgebouwde toyota corolla tegen peugeot 405... peugeot wint met gemak.
volledig uitgebouwde golf 2 tegen peugeot 405... was eigenlijk geen eerlijke wedstrijd, maar kom.... k heb hem afgedroogt...
volledig uitgebouwde toyota corolla tegen peugeot 405... peugeot wint met gemak.
volledig uitgebouwde golf 2 tegen peugeot 405... was eigenlijk geen eerlijke wedstrijd, maar kom.... k heb hem afgedroogt...
Niet alle getunede auto's zijn getuned voor de snelheid, je kan het ook gewoon mooi vinden om er wat extra's op te zetten, toch.....???? 

-
Klopt!.........al zijn er wel grenzen is mijn mening.2.0rxe schreef:Niet alle getunede auto's zijn getuned voor de snelheid, je kan het ook gewoon mooi vinden om er wat extra's op te zetten, toch.....????
inderdaad, maar dan moeten ze niet eerst stoer doen, en plakken tot en met, en dan achteraf kinderachtig gaan doen als ze afgedroogd woren door een 405 1.6je...2.0rxe schreef:Niet alle getunede auto's zijn getuned voor de snelheid, je kan het ook gewoon mooi vinden om er wat extra's op te zetten, toch.....????
Dat ben ik helemaal met je eens,tut schreef:inderdaad, maar dan moeten ze niet eerst stoer doen, en plakken tot en met, en dan achteraf kinderachtig gaan doen als ze afgedroogd woren door een 405 1.6je...2.0rxe schreef:Niet alle getunede auto's zijn getuned voor de snelheid, je kan het ook gewoon mooi vinden om er wat extra's op te zetten, toch.....????

-
Renault Clio 1.8 16v vs. Renault Megane 1.6i 8v (cyberdanny)
naja Danny, ik ging je met gemak voorbij he

net ff lekker een ax'je van de linker baan af gedrukt. heerlijk is dat 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
Renault Clio 1.8 16v vs Peugeot 307 2.0 16v XS
Compleet liggen draggen, stukkie weg afgezet, en ong 350m liggen sprinten tegen elkaar.
Peugeot was iets sneller weg vanwege het hogere koppel, en ik had iets teveel wielspin. In zn 2 ging ik m hard voorbij overgins...
Mn eerste "legale" drag.. hmm voelt best goed
Compleet liggen draggen, stukkie weg afgezet, en ong 350m liggen sprinten tegen elkaar.
Peugeot was iets sneller weg vanwege het hogere koppel, en ik had iets teveel wielspin. In zn 2 ging ik m hard voorbij overgins...
Mn eerste "legale" drag.. hmm voelt best goed

GTT vs dikke beamer
Voertuigsoort Personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming 850I AUT. U9
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 12
Cilinderinhoud 0 cm3
Vermogen 0 KW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
't kostte wat moeite, maar kon hem voorblijven
Merk BMW
Handelsbenaming 850I AUT. U9
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 12
Cilinderinhoud 0 cm3
Vermogen 0 KW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
't kostte wat moeite, maar kon hem voorblijven

Renault 5 GT Turbo '87
299 pk op 1790 kilo (leeg)
zowat 2 keer zo zwaar en 2 keer zoveel pk's. voor de simpele rekenaart zou je even snel moeten zijn, dus goed gedaan jochie
zowat 2 keer zo zwaar en 2 keer zoveel pk's. voor de simpele rekenaart zou je even snel moeten zijn, dus goed gedaan jochie

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Laat me de volgende keer even weten als je je wilt meten wie sneller is, dan schakel ik een gang terug en gooi ik nog eens 8 kleppen erbij, bij de huidige 8.Dennis_16v schreef:Renault Clio 1.8 16v vs. Renault Megane 1.6i 8v (cyberdanny)

En zet in het vervolg je licht eens aan op de autobaan, dan zie ik je ook aankomen!

stond voor het stoplicht te wachten toen er naast me een:
Merk SUBARU
Handelsbenaming IMPREZA; GT TURBO AWD
Kleur(en) Groen
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1994 cm3
Vermogen 155 KW
al rollend door het groene licht kwam en met luid gebrul er vandoor ging... ben er maar gelijk achteraan gegaan maar moest vanuit stilstand vertrekken dus kwam niet echt in de buurt. bij het volgende stoplicht stond ik weer naast hem.... Ik reageerde stuk sneller als hem en was dus veel sneller weg als hem. Toen we het volgende stoplicht naderde ben ik naar de rechterbaan gegaan en hem ff voorgelaten en weer achter hem aangesloten wetende dat we hier bij groen licht alle ruimte zouden hebben om eens echt flink door te jakkeren zonder andere in gevaar te brengen. Bij groen allebei vol weg.....
Hij liep wel wat uit.. maar echt stukken minder als ik verwacht had
Eerstvolgende stoplicht sorteerde hij voor om links af te gaan.. ik er rechts naast.. even duimpje naar elkaar en allebei dikke grijns op het gezicht
Was trouwens een groene impreza met enorm veel plastic eromheen. mega grote achterbumper enzo.
Merk SUBARU
Handelsbenaming IMPREZA; GT TURBO AWD
Kleur(en) Groen
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1994 cm3
Vermogen 155 KW
al rollend door het groene licht kwam en met luid gebrul er vandoor ging... ben er maar gelijk achteraan gegaan maar moest vanuit stilstand vertrekken dus kwam niet echt in de buurt. bij het volgende stoplicht stond ik weer naast hem.... Ik reageerde stuk sneller als hem en was dus veel sneller weg als hem. Toen we het volgende stoplicht naderde ben ik naar de rechterbaan gegaan en hem ff voorgelaten en weer achter hem aangesloten wetende dat we hier bij groen licht alle ruimte zouden hebben om eens echt flink door te jakkeren zonder andere in gevaar te brengen. Bij groen allebei vol weg.....
Hij liep wel wat uit.. maar echt stukken minder als ik verwacht had

Eerstvolgende stoplicht sorteerde hij voor om links af te gaan.. ik er rechts naast.. even duimpje naar elkaar en allebei dikke grijns op het gezicht

Was trouwens een groene impreza met enorm veel plastic eromheen. mega grote achterbumper enzo.
Renault 5 GT Turbo '87
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
vandaag met de patrol
tot drie keer toe een of andere buitenlander met een beamer 116 achter me gelaten

tot drie keer toe een of andere buitenlander met een beamer 116 achter me gelaten

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Wat n prachtbak is dat wel.-Ray- schreef:299 pk op 1790 kilo (leeg)
En die motor is waaaaw. V12 toch?
-
Klopt, V12.........
Is dit niet dezelfde motor als in de M1?
Neen dus, de M1 had een 6 in lijn.
[img]http://www.vea.qc.ca/vea/v/bmwM181.jpg[/img]
Is dit niet dezelfde motor als in de M1?
Neen dus, de M1 had een 6 in lijn.
[img]http://www.vea.qc.ca/vea/v/bmwM181.jpg[/img]
-
- Car: R19.R
Gisteravond met de 19, ik sla af de weg richting mijn huis... komen er 2 koplampen verdacht snel dichterbij, dus gas er op... langzaam er van weg gereden... kom ik thuis, komen die koplampen de oprit op, bleek het mijn pa met de laguna te zijn (ook onderweg naar huis)
Zegt ie, veel te hard he

Zegt ie, veel te hard he

-
- Car: R19.R
Zo'n megane coupe legt volgens mij ook nog wel wat gewicht in de schaal of niet?? 1100 kilo ofzo?
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
ongeveer 1000 denk ik. mijn 5 deurs doet op kenteken 1015 of 1016. coupé zal bij gebrek aan extra deuren wat lichter zijn denk ik. al kan de 2.0 8v (F3R) wel weer wat zwaarder zijn dan mijn 1.6 K7M.
enneh, PAZ: das tegen een opgefokte GTT, denk ik? of is ie standaard?
enneh, PAZ: das tegen een opgefokte GTT, denk ik? of is ie standaard?
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Nee, goh-PAZ- schreef:gisteravond nog een stukje gesprint tegen de megane coupe 2.0 8v van een maatje van me, das echt geen partij voor een gttvanaf de eerste meter
![]()
coupe