of dat we zelf ermee rijden en wat boetes uitschrijven om wat bij te verdienen

Van bijvoorbeeld een Amerikaanse politiewagen weet ik dat de striping wel mag.. zwaailichten uiteraard niet.AnthonyR schreef:Striping mag wel volgens mij maar zwaailichten mag niet
koplamp lipjes zijn bij een phase 1 niet gespoten.Cleaned_Clio_16v schreef:Erg sonde allemaal. Weet iemand nog een sloop omgeving Voorne waar ik 2 (koplamp lipjes) die 2 gekke dingen die onder de koplamp zit in de kleur williams blue? Heb een phase 1 weet nie of dat uitmaaktof heeft iemand die liggen voorn klein prijsje graag een pm'tje
alvast thnx
Zag ik vandaag ook, was alleen een achterlichtunit met een gat erin. Kweenie of er ook nog een andere stond. Kan ook zijn dat die van die ph3 waren. Ph3 achterklep was er nog voor de liefhebbert-Ray- schreef:op de sloop hier in velserbroek staat nog een fase 2 clio met mooie achterlichten en fase 2 strip
Ja, goed georganiseerd, je mag er zelf niet rondlopen tussen de autos. Behoorlijke prijzen, maar voornamelijk jonge franse en italiaanse autos (vanaf bouwjaar 2000 ruwweg, de meesten)SpiNd0o schreef:geen twingo's?![]()
![]()
kent iemand 'Maresia Parts' in Kaatsheuvel?
Er zaten wat deuken in de voor en achterkant. interieur was nog helemaal goed. dashboard zat er ook nog in. er misten wel wat delen. het interieur is blauw. was een 2.7 TS maar blok was er al uit.Johannes schreef:Hoe was de staat van de 30? Een maat van me zoekt er nl eentje!Willem-Jan schreef:
G.A.O.S. Emmeloord: Verder heeft hij een Renault 30 staan met een bijna compleet en goed blauw interieur,
volgens mij heeft tol er nog 1 liggen, bood hij me een paar maanden geleden te koop aan i.i.g.Donleben schreef:Weet iemand nog een Williams of een clio met blauwe tellerbakken staan?
Jep ben er wel vaker geweest zijn veel te duur maar geven wel garantie op de spullen.SpiNd0o schreef:geen twingo's?![]()
![]()
kent iemand 'Maresia Parts' in Kaatsheuvel?
die man is niet mijn vriend. vind hem echt TE kostbaarle mouton noir (sandy) schreef:volgens mij heeft tol er nog 1 liggen, bood hij me een paar maanden geleden te koop aan i.i.g.Donleben schreef:Weet iemand nog een Williams of een clio met blauwe tellerbakken staan?
de clio die die zwarte kap en deuren afgestaan heeft stond er vanmorgen ook.Ronald1916V schreef:Staat te koop bij Autodemontagebedrijf De Mars in Zwolle
Een Clio 16V met RS Bumper..
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img12/1186435156-88.jpg[/img]
En de rode 19 16V die altijd in Zwolle Zuid rondreed en bij ons in onderhoud was en ik al een tijdje niet gezien had..
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img12/1186435736-98.jpg[/img]
Daarom dus.. erg zonde, was een best nette 16kleppert.. volgens de beste man van de mars was ie op zoek naar een Megane Coupe 2.0 16V dus hij blijft in ieder geval volhouden
Heb je z'n privévoorraad wel eens gezien? Smullen!Ronald1916V schreef:De eigenaar van de lichtblauwe 5GTT werkt daar en heeft er nog veel meer mooi spul staan qua Renaultjes..
Die heb ik wel eens gezien ja ! tering wat heb ik daar zitten kwijlen..Martijn schreef:Heb je z'n privévoorraad wel eens gezien? Smullen!Ronald1916V schreef:De eigenaar van de lichtblauwe 5GTT werkt daar en heeft er nog veel meer mooi spul staan qua Renaultjes..
Geen idee.. staat daar gewooon te koop..KoenGTT schreef:Wat is er aan de hand met die 16flapper dan?