
ACT: Clio16V
-
- Berichten: 255
- Lid geworden op: zo 23 feb 2003 20:07
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
geen idee, maar ik hoop dat we daar vanavond achter komen 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Links en rechts is sowieso verschillend doordat de kogel iets aan de voorkant zit t.o.v. de stang zelf. Een ander verschil heb ik nooit gezien.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Die moet je gewoon op ebay.fr scoren, staan er nu zelfs op.
Waarom ga je die monteren, heb je zo'n dikke motor dan?
Waarom ga je die monteren, heb je zo'n dikke motor dan?
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Nee, geen dikke motor, maar wel een paar ideetjes.Jean-Paul-S schreef:Die moet je gewoon op ebay.fr scoren, staan er nu zelfs op.
Waarom ga je die monteren, heb je zo'n dikke motor dan?
Hoe heet zoiets in het frans?

Pfff... "eu le dikke meuteur???" 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Je kunt ook clio williams intikken, kom je ze automatisch tegen. 21t Luchtfilterhuis heeft jo wellicht voor je?!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Deze dus
Of deze voor in/achter de voorbumper naast je mistlicht
Deze zijn in plaats van je mistlichten voor een Clio 16V of 5 GT T
Of deze voor in/achter de voorbumper naast je mistlicht
Deze zijn in plaats van je mistlichten voor een Clio 16V of 5 GT T
Laatst gewijzigd door Arco op za 17 jan 2009 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat is de laatste link die ik er net heb bijgezet. 
Prijs van 45 euro is mwoah...

Prijs van 45 euro is mwoah...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
d'air de frein: remkoelingArco Straver schreef: Deze zijn in plaats van je mistlichten voor een Clio 16V of 5 GT T
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
zie antwoord hierbovenantoine schreef:Mark zien de orginele er zo uit?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
-jo- schreef:d'air de frein: remkoelingArco Straver schreef: Deze zijn in plaats van je mistlichten voor een Clio 16V of 5 GT T


Dus was het de eerste link die ik postte.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
was er iemand op zoek naar williams aandrijfassen ?
http://www.mikadoracing.com/annonces_ph ... 18&categ=3
edit* voor alle duidelijkheid, het zijn sadev assen.
http://www.mikadoracing.com/annonces_ph ... 18&categ=3
edit* voor alle duidelijkheid, het zijn sadev assen.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
500 euro. *gloek*
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Yeps.
Dan valt het zeker mee als het Sadev's zijn.
Dan valt het zeker mee als het Sadev's zijn.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
@ antoine en jo
nee de originele van de cup clios zijn van carbon
ik heb nog 2 sets (niet te koop) zal eens een foto schieten als ik
tijd heb.
nee de originele van de cup clios zijn van carbon
ik heb nog 2 sets (niet te koop) zal eens een foto schieten als ik
tijd heb.
Heb hier een clio 16v staan waar de motor uit geweest is, ding wil nu niet aanslaan. Heb wel vonk maar geen brandstofdruk. De pomp is die nog apart voorzien van een zekering??
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Je zou de pomp moeten horen zoemen als hij werkt, heb je dat wel? Ik heb geen handleiding bij de hand, dus kan even niet opzoeken waar je moet controleren. Je kunt wel eens de mat erafpakken achter en kijken of je uberhaupt stroom daar hebt, dan heb je dat in elk geval al uitgesloten.
Ben ondertussen al stapje verder, kwam geen stroom op de pomp.
Als ik het relais doorlus loopt de motor wel, even een ander relais gepakt maar probleem blijft het zelfde. Strax nog even verder kijken waarom het relais niet schakelt.
Als ik het relais doorlus loopt de motor wel, even een ander relais gepakt maar probleem blijft het zelfde. Strax nog even verder kijken waarom het relais niet schakelt.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
En je weet 100% zeker dat het andere relais ook goed is?!
zo ver was ik nog niet gekomen, morgen maar weer verder kijken.
Wat ik wel vreemd vind is dat op beide dunne draden van het relais 12v komt. Volgens mij moet daar toch ook een massa bij zijn.
Wat ik wel vreemd vind is dat op beide dunne draden van het relais 12v komt. Volgens mij moet daar toch ook een massa bij zijn.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
- Locatie: oude pekela
iemand hier ook een schema van?Jean-Paul-S schreef:En je weet 100% zeker dat het andere relais ook goed is?!
ik heb het probleempje dat de de pomp het soms wel en soms niet doet, na 10x op contact zetten en bij gehoor direct starten doet hij het wel.
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
- Locatie: oude pekela
niemand??cinqidriver schreef:iemand hier ook een schema van?Jean-Paul-S schreef:En je weet 100% zeker dat het andere relais ook goed is?!
ik heb het probleempje dat de de pomp het soms wel en soms niet doet, na 10x op contact zetten en bij gehoor direct starten doet hij het wel.
Ik heb even een vraagje. Mijn zwarte Clio 16v is verlaagd, maar dat is door de vorige eigenaar gedaan. Ik wil nu de vering en/of schokdempers vervangen omdat hij erg stug is. Ik vind hem echter wel mooi zoals hij nu verlaagd is, dus ik wil dat zo houden. Dus als ik nieuwe onderdelen koop, moet ik ff rekening houden met wat ik moet kopen.
Heeft iemand enig idee hoeveel mm mijn wagen verlaagd is?
![Afbeelding]()
Heeft iemand enig idee hoeveel mm mijn wagen verlaagd is?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Krik m ff op aan één kant en kijk even of er ergens gegevens op de demper en op de veer zijn geschreven. (moet je waarschijnlijk wel eerst alle modder en rotzooi eraf krabben
)

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi