[img]http://www.siliconvalleyautogroup.com/a ... hoto_1.jpg[/img]
Wanneer kom jij weer eens wat "uitlaten".....Menno schreef:weleens wat dikker Beamer spul naast je gehad? Ben benieuwd, denk dat je een heel end moet komen.Chris schreef:328i had ik zelf niet verwacht, bestuurder ook niet...![]()
Juist ja, achter hangen.Ivo8hoven schreef:achter hangen![]()
Jawel, geeft iig altijd leuke reacties. Zeker op binnenwegen, lekker naar links sturen en gaan zitten seinen. Moet je kijken wat de tegenliggers gaan doen.Chris schreef:Ohw, nog 1 ding als je op sleep hangt, dan kun je de trekkende auto niet inhalen.....
Sorry heren, las gisteravond pas laat het SMS-je van Jochem...Chris schreef:Was weer een leuke avond te Utrecht...
- GTT VS AX GTI -> 2-0
- GTT VS Corrado G60 -> 2-0
- GTT VS BMW 328i -> 2-0
De bestuurder van de AX wist zeker dat die sneller was...
Corrado wist dat die ging verliezen, we hadden op de snelweg al met hem gespeeld....
328i had ik zelf niet verwacht, bestuurder ook niet...![]()
Oja, er stond ook nog een paar keer een matzwart 5je naast me, die heb ik gespaard...Vond het anders zo zielig voor die stoomboot.....
Ja arco nog welArie van de Hoek schreef:Waarom niet ?? Mijn koppeling is nog heel.![]()
Damn Ivo, tzt toch wel een nieuwe plaatsen neem ik aan ???
Blijft tobben met zo'n 1.6 16v.baszos schreef:heb ook paar keer gesprint![]()
megaantje - DB9----->>![]()
Megaantje - Cayenne S ---->>![]()
megaantje - flitskast----->>>![]()
niet leuk om altijd te verliezen
echt een kanon, zo'n 90 pk diesel, van 0 naar 100 in 12,4 seconden, dat kan je GVD meten met een zonnewijzer.Ivo8hoven schreef: maar ik weet 120% zeker dat een VW Golf TDI 90pk al sneller is
Heb zelf een tijd met een Seat Ibiza TDI 110 pk gereden..., en meerdere mensen zullen het hier met mij eens zijn, dat deze wagens echt snel zijn....
Een vriend van ons kon mij niet lossen..., en hij reed met een CRX ED9 1.6 16v....
och ja... kmoet zeggen het komt nog erg goed vooruitDuupke schreef:Blijft tobben met zo'n 1.6 16v.baszos schreef:heb ook paar keer gesprint![]()
megaantje - DB9----->>![]()
Megaantje - Cayenne S ---->>![]()
megaantje - flitskast----->>>![]()
niet leuk om altijd te verliezen![]()
![]()
lesmoutas schreef:Een Wiesmann is een Duitse sportwagen in retro stijl met BMW techniek (M3 motor). Op j.l. IAAF tentoonstelling te Frankfurt heb ik deze zeer fraaie en dure sportwagen voor het eerst gezien, zowel als cabrio, als coupe. De carrosserie is van aluminium, dus zeer licht en samen met zijn M3 motor kun je van een zeer rappe sportwagen spreken. Ik moet de eerste Renault nog tegen komen, die hem bijhoudt.