Zoo weer een beetje stof eraf blazen...
Na het eerst ringweekend, toch wat problemen gehad met de binnenste aandrijfashoes achter het spruitstuk langs. Voor de openingmeeting had ik snel de pakking vervangen en paste het hitteschildje niet meer, nouja het nut van het schildje werd al snel duidelijk door even een paar goeie wolken te trekken tot grote onvrede van de Stresi
Vlak voor het ringweekend besloot ik mijn hand te breken tijdens een laatste keer kleppenstellen van de Pimpreza, daar waren na 296dkm toch alle kleppen doorgezakt. Dus die rijd na een maand lang met de clio te rijden (hobbeldehobbel...) nu eindelijk weer met een Forester motor met slechts 135dkm ervaring.
Afgelopen zondag de clio nog eens meegenomen voor een lokale gumball rally door Noord-Holland (tegen diverse porsches, ferrari's etc.) en toch tot de conclusie gekomen dat de binnenste homokineet nu wel erg droog staat en begint te slijten.
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6089_n.jpg[/img]
![Afbeelding]()
Yeah...
Goed het is tijd voor weer wat onderhoud en wat dingen verbeteren.
Bij groothandel Shampoo heb ik een set RS klauwen met adapters voor 285 txi schijven. Nu zijn die schijfjes wat dun en denk ik dat ze te weinig body hebben voor mijn remgedrag, dus ik wil toch RS schijven erop hebben.
Ik denk dat ik toch maar op zoek ga naar Bart V adapters, iemand die toevallig Bart's 06-nummer heeft voor me? Moest je daar nu 2[mm] van de fusees afschrapen ja he?
Verder moet de lange aandrijfas ook gefixed worden, kan ik daarvoor gewoon een nieuwe 16v as ontmantelen en deze op de lange as van de Willy zetten? Ronald wist niet zeker of de binnenste tripode fatsoenlijk van as afkon... Iemand die dat wel weet?
Verder moet de oliekoeler nog eens op z'n plek gezet worden, ws. in de Geert-setup met warmtewisselaar en minibike tankje.
En die dixiehorn moet er ook nog eens in, duurt ook alweer veel te lang