ACT: Geflitst!
nou...zet die komma maar twee naar rechts en dan totaal x2 ofzo? 

30 km te hard binnen de bebouwde kom 300 euro?
Immer wieder die verdammte Holländer
ja en hijs toch maar voor haas 

kuch...rond de 95 in de kom 

bij die groene palen zitten nu ook lussen in de weg volgens mij, dus zal wel geen radar meer zijn.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
op de a2 bij m-a airport reed ik netjes 150 , zag op het laatste moment een stel struikrovers staan, reed remmend de flitser voorbij. Ik reed nog rond de 135 maar zag geen flits!, staan ze langs de snelweg nu ook al met infra rood?
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
150 is inderdaad een mooie snelheid.Hessel schreef:op de a2 bij m-a airport reed ik netjes 150 , zag op het laatste moment een stel struikrovers staan, reed remmend de flitser voorbij. Ik reed nog rond de 135 maar zag geen flits!, staan ze langs de snelweg nu ook al met infra rood?
En wat ik heb gehoord zijn ze bezig met camera's die niet meer flitsen. Of ze al worden gebruikt weet ik niet.
Reed ik zonet voor het dorp de brug over kwam ik eerst al een bord van 30 tegen wat normaal 60 is .
Wegwerkzaamheden e.d gok ik , dus ik halverwege de brug met een gangetje van 80 in 1 keer *flits* .. schrok me het lamlazerus.
Ik keren en weer over de brug heen , weer flits!
Stonden er een paar jongetjes van 16/17 in de berm te flitsen , heb ze maar even aan de tand gevoeld.
Die zien we voorlopig niet meer terug
Vroeger toen wij zo oud waren speelden we nog met lego
Wegwerkzaamheden e.d gok ik , dus ik halverwege de brug met een gangetje van 80 in 1 keer *flits* .. schrok me het lamlazerus.
Ik keren en weer over de brug heen , weer flits!
Stonden er een paar jongetjes van 16/17 in de berm te flitsen , heb ze maar even aan de tand gevoeld.
Die zien we voorlopig niet meer terug

Vroeger toen wij zo oud waren speelden we nog met lego

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kreeg er weer 1 binnen van 14 euro
87 km bij trajectcontrole a2 waar je 80 mag

87 km bij trajectcontrole a2 waar je 80 mag

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nah ik heb m al binnen 137 ongecorrigeerdHessel schreef:op de a2 bij m-a airport reed ik netjes 150 , zag op het laatste moment een stel struikrovers staan, reed remmend de flitser voorbij. Ik reed nog rond de 135 maar zag geen flits!, staan ze langs de snelweg nu ook al met infra rood?
en weer een spee sponsor contract!

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Ik heb er 1 liggen van 200 euro voor 33 km te hard (leverde me tevens m'n 1e strafpunt op
)
Wel jammer dat je bij zo'n 'meer dan 30 te hard' bekeuring minder tijd krijgt om 'm te betalen
Ook kreeg ik vorige week eentje van 14 euro
Heb ik ergens bij Woerden 4 km. te hard gereden ofzo, toen ik onderweg was naar de Bavaria City Racing in Rotterdam
Was overigens bij een Trajectcontrole.. Dus dan heeft m'n gemiddelde snelheid te hoog gelegen?
(Een behoorlijk groot deel van de rest van de rit, heb ik rond de 140 gereden
)
Grappig: die van 200 is de duurste die ik tot nu toe heb gehad, en die van 14 de goedkoopste

Wel jammer dat je bij zo'n 'meer dan 30 te hard' bekeuring minder tijd krijgt om 'm te betalen

Ook kreeg ik vorige week eentje van 14 euro

Heb ik ergens bij Woerden 4 km. te hard gereden ofzo, toen ik onderweg was naar de Bavaria City Racing in Rotterdam

Was overigens bij een Trajectcontrole.. Dus dan heeft m'n gemiddelde snelheid te hoog gelegen?
(Een behoorlijk groot deel van de rest van de rit, heb ik rond de 140 gereden

Grappig: die van 200 is de duurste die ik tot nu toe heb gehad, en die van 14 de goedkoopste

-
- Über-Spammer

de politie is je beste vriend

-
We hebben er weer eentje binnen met de leasebak, 58 waar je 50 mag op een welbekende plek in boskoop
, maar aangezien die paal flitste toen ik er langs reed was het wel te verwachten 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Nee dan heb je door rood gereden!Edward schreef: Was overigens bij een Trajectcontrole.. Dus dan heeft m'n gemiddelde snelheid te hoog gelegen?

-
Die ja , moest omrijden naar mijn ouders toen de N209 afgesloten wasHessel schreef:langs de Gouwe na t viaduct

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Sorry hoor, dat ik zelden te maken heb met trajectcontrolesPaul1916v schreef:Nee dan heb je door rood gereden!Edward schreef: Was overigens bij een Trajectcontrole.. Dus dan heeft m'n gemiddelde snelheid te hoog gelegen?

Dat hebben we nou eenmaal niet zoveel in het Noorden

Was overigens geen echte vraag, maar wel iets waar ik 't niet 100% zeker van wist..
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
wij hebben dat helemaal niet hieronder:p
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heeeeeeeeeeeeeePaul1916v schreef:Nee dan heb je door rood gereden!Edward schreef: Was overigens bij een Trajectcontrole.. Dus dan heeft m'n gemiddelde snelheid te hoog gelegen?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zomaar grapjes aan t stelen 

Henk-ale schreef:Geflitst door rood licht geloof ik , kon met geen mogelijkheid meer remmen.. 130 euro toch?
Teken wel bezwaar aan

ik heb laatst ook bezwaar aangetekend, niks ervan, gewoon betalen.