ACT: 5 GT Turbo.
-
- Contacteer:
suoer! zo snel ff niet aan gedacht
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
is wel imitatie toch?
origineel niet meer te krijgen, of wel?
origineel niet meer te krijgen, of wel?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
marktplaats linkje die wel erg lang is anders
sorry van de link
vertrek zometeen naar de nurburgring vandaag en morgen is daar de oldtimer grand prix... De m3 gaat hopelijk weer winnen in de klasse... vorige keer op het nippertje nog gewonnen. Gaspedaal brak bij de start waardoor me pa op het nippertje een andere m3 voorbleef.... Maarja bmw's interesseert jullie allemaal niet
dus zal het maar over de renaultjes hebben. Aan de start 3x a310 1x a110 en een 5alpine... foto's volgen denk nog wel...
Grtz Koen
sorry van de link

vertrek zometeen naar de nurburgring vandaag en morgen is daar de oldtimer grand prix... De m3 gaat hopelijk weer winnen in de klasse... vorige keer op het nippertje nog gewonnen. Gaspedaal brak bij de start waardoor me pa op het nippertje een andere m3 voorbleef.... Maarja bmw's interesseert jullie allemaal niet

Grtz Koen
Had jij ook kunnen weten Merijn.
Kijk eens welke er ook weer is opgedoken;
http://members.lycos.nl/baggerclub/auto%20broer.htm

Kijk eens welke er ook weer is opgedoken;
http://members.lycos.nl/baggerclub/auto%20broer.htm
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Mooie uitlaat bij die laatste GT 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
mooi dingetje!
whehe ik zeg tubje en karpervissen 

Immer wieder die verdammte Holländer
bietje bijstellen, parkeergarage, ijs, antwerpen
foto's staan nog op schijf
foto's staan nog op schijf

-
- Über-Spammer
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
Die was toch vorig jaar gewiiseld van eigenaar ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
die heeft misschien de versn. bak gemold........op zich is de prijs niet heel erg verkeerd, maar toch teveel geld voor een wagen met defecte versn. bak. ook al is er veel aan gedaan.........Arco schreef:Die was toch vorig jaar gewiiseld van eigenaar ???
R 5 Convertible Rulezz
-
- Über-Spammer
Zitten daar nou Clio mistlampen in?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
en die tuning is ook al van enkele jaren geleden, dus het ding zal wel zwaar afgeragd zijn. Rijp voor revisie dus...CChris schreef:die heeft misschien de versn. bak gemold........op zich is de prijs niet heel erg verkeerd, maar toch teveel geld voor een wagen met defecte versn. bak. ook al is er veel aan gedaan.........Arco schreef:Die was toch vorig jaar gewiiseld van eigenaar ???
zeker niet meer als die van mij, om maar even een vergelijking te maken. volgens mij zat er geen eens een dikkere turbo op. wel een aangepaste IC en groep a carb, dus het zijn zeker 200 advertentie pk's 

-
- Car: GTT
en flinke deuk in rechtse voordeur of zie ik da verkeerdCChris schreef:die heeft misschien de versn. bak gemold........op zich is de prijs niet heel erg verkeerd, maar toch teveel geld voor een wagen met defecte versn. bak. ook al is er veel aan gedaan.........Arco schreef:Die was toch vorig jaar gewiiseld van eigenaar ???

-
Hier heb ik vandaag een proefrit in gemaakt...Arco schreef:De kleuren moeten niet gekker worden.....Chris schreef:@ Steven, GT Turbo, GEEL, vlakbij!!!![]()

zonde zeg! Die wagen was van een jonge gozer die vaak bij JL kwam, onder de kap was alles nieuw en mooi. Pikkie had toen iets van 3k gulden ingestoken en volgens mij niet zwaar getuned. idd group a carb thats's it/ Geen idee hoe het nu eruit ziet. wel zonde van zon leuke bakDanny van Duren schreef:en flinke deuk in rechtse voordeur of zie ik da verkeerdCChris schreef:die heeft misschien de versn. bak gemold........op zich is de prijs niet heel erg verkeerd, maar toch teveel geld voor een wagen met defecte versn. bak. ook al is er veel aan gedaan.........Arco schreef:Die was toch vorig jaar gewiiseld van eigenaar ???
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
niet zelf aan knoeien maar op een bank afstellened_pret schreef:ooh ja kent iemand in de buurt van den haag iemand die een beetje verstand heeft van een group a carb op een gtt afstellen??
mijne loopt wel maar ik krijg hem nog neit echt super goed gesteldt.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
krijg die auto niet in me woonkamer laat staan op de bank!!Luco/Alpine-racer schreef:niet zelf aan knoeien maar op een bank afstellened_pret schreef:ooh ja kent iemand in de buurt van den haag iemand die een beetje verstand heeft van een group a carb op een gtt afstellen??
mijne loopt wel maar ik krijg hem nog neit echt super goed gesteldt.

maar daarom zoek ik ook iemand met verstand en de apparatuur

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
speed centre
bccp
dat zijn er twee waarvan ik weet dat ze verstand van zaken hebben
mijn voorkeur is bccp
bccp
dat zijn er twee waarvan ik weet dat ze verstand van zaken hebben
mijn voorkeur is bccp