Friday Nightmeeting Oss I
-
- Moderator
- Car: MB
en wat ben je dan.................???
trouwens nog een leuk verhaaltje (nou ja, leuk). Afgelopen vrijdag had ik een feestje van een collega bij NYP in Nieuwegein. Wij waren met zijn drieen in mijn auto gegaan. Tot zover niets aan de hand, was ook erg gezellig maar dat boeit niet zo. Rijden we om 4.00 snachts terug over de a2 naar tiel toe, zegt die gast achterin doe eens effe het raampje open. ok, ik doe dat raampje open. Nog steeds niets aan de hand. We zijn inmiddels een km of wat verder zegt ie "ik maak zo de auto wel effe schoon". Ik kijk naar rechts zit gewoon de complete zijkant onder de kots. Godzijdank alleen de buitenkant, maar lekker was het niet (ik zei nog, had me maar effe laten stoppen maar ja, toen was het al te laat). De volgende ochtend maar effe mijn kots willi
schoon gemaakt.
trouwens nog een leuk verhaaltje (nou ja, leuk). Afgelopen vrijdag had ik een feestje van een collega bij NYP in Nieuwegein. Wij waren met zijn drieen in mijn auto gegaan. Tot zover niets aan de hand, was ook erg gezellig maar dat boeit niet zo. Rijden we om 4.00 snachts terug over de a2 naar tiel toe, zegt die gast achterin doe eens effe het raampje open. ok, ik doe dat raampje open. Nog steeds niets aan de hand. We zijn inmiddels een km of wat verder zegt ie "ik maak zo de auto wel effe schoon". Ik kijk naar rechts zit gewoon de complete zijkant onder de kots. Godzijdank alleen de buitenkant, maar lekker was het niet (ik zei nog, had me maar effe laten stoppen maar ja, toen was het al te laat). De volgende ochtend maar effe mijn kots willi

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
hahah... gadverdamme! 
Een vriend van me had dat ook een keer, maar die was te laat met dat raampje. De auto van binnen en van buiten ondergekots. 's Nachts nog helemaal schoongemaakt en je zag er niks meer van. Maar 2 dagen daarna stapte ze in de auto en wilde de gordel van de bijrijder omdoen, zat er nog allemaal opgedroogde kots aan dat ding!

Een vriend van me had dat ook een keer, maar die was te laat met dat raampje. De auto van binnen en van buiten ondergekots. 's Nachts nog helemaal schoongemaakt en je zag er niks meer van. Maar 2 dagen daarna stapte ze in de auto en wilde de gordel van de bijrijder omdoen, zat er nog allemaal opgedroogde kots aan dat ding!

Als je ziek bent, dan lig je toch op bed?? 
-
- Moderator
- Car: MB
ik moet om een uur of 12 weg en ik doe een poging wat huiswerk te maken
heb je hulp nodig dan.........(ik houd je auto wel effe in evenwicht als je er alleen een krik onder hebt staan
)

heb je hulp nodig dan.........(ik houd je auto wel effe in evenwicht als je er alleen een krik onder hebt staan

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Nee hoor, lukt me zo wel met het hobby bob gereedschap wat ik op m'n werk heb liggen.
Ik ga hem achter 8 cm hoger leggen, dan staat de neus tenminste lekker dicht bij de grond.

Ik ga hem achter 8 cm hoger leggen, dan staat de neus tenminste lekker dicht bij de grond.

Laatst gewijzigd door Robke op ma 29 sep 2003 8:49, 1 keer totaal gewijzigd.
nu alweer te hoog...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Toontje hoger, toontje lager.......
En ws. kom ik vrijdag gewoon naar de FNO maar ben op tijd op moet zaterdag werken.
Gr.Frits

En ws. kom ik vrijdag gewoon naar de FNO maar ben op tijd op moet zaterdag werken.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
ik zal ook maar eens komen
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 3 oktober, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Jan-Paul - 5 GTX
Marcel dLC - 19 1.4e
Haas - Clio S
Gerald - Clio RT
Rob - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Kevin - Megane Coupe 2.0 16v
Jesper - Lancia Delta HPE
Maybe's:
Douwe - Twingo
Robbie - Clio
Roel - Clio II Si
Ferdy - Clio II (maybe na de repetitie)
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 3 oktober, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (Gld.)
Who:
Jan-Paul - 5 GTX
Marcel dLC - 19 1.4e
Haas - Clio S
Gerald - Clio RT
Rob - Clio 16V
Paskie - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Merijn - Clio Williams
Tom - Clio Williams
Kevin - Megane Coupe 2.0 16v
Jesper - Lancia Delta HPE
Maybe's:
Douwe - Twingo
Robbie - Clio
Roel - Clio II Si
Ferdy - Clio II (maybe na de repetitie)
me P heb ik gelukkig al...ga nu proberen in februari op stage te kunnen 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Veel succes !!!

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
jij ook alTom schreef:vandaag effe mijn propedeuse uitgereikt gekregen. Maart van dat gratis bier achreraf wordt je wel lam zeg

tsja, tot nu toe werkt men hier niet echt mee. Ben al ongeveer drie maanden aan t zeuren over 2studiepunten bij LTY en MLM...schiet niet op. Ze zijn t er allebei mee eens dat ik ze zou moeten krijgen, maar geven, ho maar...MartijnG schreef:Veel succes !!!![]()

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja, het woord MEEWERKEN kennen ze echt niet daaro...maar gewoon blijven zeiken en dan komt het (hopelijk) vanzelf 
Ik gok er trouwens niet op dat er heel veel mensen in februari op stage gaan...denk jij van wel ??

Ik gok er trouwens niet op dat er heel veel mensen in februari op stage gaan...denk jij van wel ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
zoals ik de meesten hoor nu is het van: misschien toch maar weer een half jaartje overdoen 
Maar ik wil echt weg daar, dus snel op stage en dan zsm nokken daaro!
En tsja, als ze niet meewerken, echt ben t zo zat. Als t niet opschiet dan stap ik gewoon naar de Vreugd toe of naar de directie, dit slaat nergens op, vooral omdat iedereen van de groep de punten heeft, behalve ik...

Maar ik wil echt weg daar, dus snel op stage en dan zsm nokken daaro!
En tsja, als ze niet meewerken, echt ben t zo zat. Als t niet opschiet dan stap ik gewoon naar de Vreugd toe of naar de directie, dit slaat nergens op, vooral omdat iedereen van de groep de punten heeft, behalve ik...