MartijnG; 5 GT Turbo...uitzwaaien
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Misschien wel...misschien niet 
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
kijk, dit zijn tenminste tips waar je wat aan hebt........heb gelukkig nog een zooitje carb's enz liggen kan k wel wat mee experimenterenSteven schreef:True, maarrr vlinderkleppen zijn altijd funest voor je stromingsbeeld. Het komt zo toch iets gelijkmatiger (minder turbulent) binnen op je venturi.
Blijft slechts theorie, maargoed ging erom dat je zo makkelijk een slang kan gebruiken ipv die rotlobster en je moet dan die nippel ergens laten en dan liever op je carb dan op je IC-pijp

R 5 Convertible Rulezz
GJ schreef:Clio II RS Phase I wielen toevallig?MartijnG schreef:En binnenkort gaat de auto toch weer een stukkie omhoog aangezien er weer 15" onder gaan komen...

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Hij doet het!!
Net ff de laatste slang aangesloten die ik binnen had gekregen en met een beetje moeite startte ie
Gelijk ff de CO-waarde op het gevoel afgesteld en daarna direct rustig naar Bochane gereden om de CO ff af te lezen op de testkast. Staat nu op 4,0 ongeveer...voldoende dus.
Op de rit richting Bochane nog een hoop gebonk binnen de auto
Gelijk ff checken...tsja als je wielbouten nog los zitten dan bonkt het wel ja
Gelijk ff vastgedraaid
Even een goed lang rondje rustig gereden, bandjes opgepompt en toen ff gas erop...
Fluiten als een dolle door het open luchtfilter
Nu alleen nog 'ff' de bleedvalve monteren

Net ff de laatste slang aangesloten die ik binnen had gekregen en met een beetje moeite startte ie

Op de rit richting Bochane nog een hoop gebonk binnen de auto



Even een goed lang rondje rustig gereden, bandjes opgepompt en toen ff gas erop...


Nu alleen nog 'ff' de bleedvalve monteren

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

Tot zondag.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
goed bezig goossens!
waar blijven de foto's?
waar blijven de foto's?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Nou...... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Net ff de bleedvalve gemonteerd...ik heb ff geen zin om gaten te gaan boren dus ik hem m tijdelijk onder de motorkap gemonteerd. (handig zo'n IN-CAR bleedvalve
)
Ff een landweggetje opgezocht...
- gas erop standaard druk meter tot de helft (meter van het dashboard).
- schroefie schroefie meter iets verder
- schroefie schroefie
- schroefie schroefie meter net tegen het rode gebied...goed zo
(+- 0,9 bar denk ik?)
En allejezus wat een verschil!! Ik zit dus weer zo in de auto >>
(met een boner)
En een kwart tank kan trouwens best snel op met een Groep A carb en hogere druk

Ff een landweggetje opgezocht...
- gas erop standaard druk meter tot de helft (meter van het dashboard).
- schroefie schroefie meter iets verder
- schroefie schroefie
- schroefie schroefie meter net tegen het rode gebied...goed zo

En allejezus wat een verschil!! Ik zit dus weer zo in de auto >>

En een kwart tank kan trouwens best snel op met een Groep A carb en hogere druk

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Hahhahaha.
Klopt. Tegen het rode gebied is +/- 0.9 bar. (maar kan dankzij je carb.-aanpassing nog wel naar 1.1 bar......)
En yup. Je brandstofverbruik gaat met sprongen omhoog dankzij die modificatie aan je carb.
Goed voor de air-miles bij Shell. 
Klopt. Tegen het rode gebied is +/- 0.9 bar. (maar kan dankzij je carb.-aanpassing nog wel naar 1.1 bar......)
En yup. Je brandstofverbruik gaat met sprongen omhoog dankzij die modificatie aan je carb.


5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
zou je niet voor de zekerheid effe een fatsoenlijke meter in het circuit bouwen. Die reno drukmeter is zo betrouwbaar niet volgens mij. Zou zonde zijn als je het snel in de soep draait
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
lijkt mij ook 

-
- Berichten: 331
- Lid geworden op: do 24 nov 2005 14:45
- Locatie: Arnhem / Etten-Leur
- Contacteer:
Ik zag je vanochtend rijden over de ruitenberglaan. Congrats, echt een dikke 5
Mocht mijn opamobiel ooit nog afkomen, dan laat ik het wel horen, kunnen we een keer een sprintje doen

Mocht mijn opamobiel ooit nog afkomen, dan laat ik het wel horen, kunnen we een keer een sprintje doen
zo zo klink weer goed allemaal! Zondag ben je er toch ook bij?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Zondag ben ik er zeker weten bij ja 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
En de andere velgjes liggen ook binnen dankzij Haas. Andere banden krijg ik deze week waarschijnlijk nog niet binnen dus zondag ben ik nog op de A-Team Mattigs denk ik...
Haas nog bedankt voor het ophalen en brengen van de velgen
Haas nog bedankt voor het ophalen en brengen van de velgen

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Jups...inderdaad het oude type. Ze zijn niet meer in nieuwstaat, maar ach...het is weer eens wat anders
Opknappen komt nog wel een keer...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Martijn, heb jij enig idee of er center-caps te verkrijgen zijn voor die dingen ? Doe me es een plezier en meet het naafgat even waar die centercaps inzitten aub.MartijnG schreef:Jups...inderdaad het oude type. Ze zijn niet meer in nieuwstaat, maar ach...het is weer eens wat andersOpknappen komt nog wel een keer...
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... C06016.jpg[/img]
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
hey zo is ie ooit bij mij binnen gekomen met zulke wielen eronder !
hulde martijn !!!
hulde martijn !!!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Geen idee of die kapjes nog nieuwe te verkrijgen zijn...ik zal vanmiddag ff dat gat opmeten voor je Jo-jo- schreef: Martijn, heb jij enig idee of er center-caps te verkrijgen zijn voor die dingen ? Doe me es een plezier en meet het naafgat even waar die centercaps inzitten aub.

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zo zo. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Vette Shit!! 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
@Jo: Diameter van die center-caps zijn 56mm...
Ze zijn via Ebay nog wel te verkrijgen
Zit alleen niet de kleurstelling bij die ik er nu op heb zitten. De huidige zijn namelijk zilver met grijze letters...
EBAY
Misschien dat er nog andere zaken zijn die eraan kunnen komen, het artikelnummer van de kapjes is M582.
Ze zijn via Ebay nog wel te verkrijgen

EBAY
Misschien dat er nog andere zaken zijn die eraan kunnen komen, het artikelnummer van de kapjes is M582.