Festifal of Speed 31 aug
Even dus voor de duidelijkheid:RO 16v schreef:De bestuurder van de Viper kan gewoon niet rijden, hij moest het ook afleggen tegen een VR6.
Er werdt niet tegen elkaar gereden....!
Je stond gewoon naast elkaar voor het gezicht, maar t ging dus om de snelste tijd!
Het werkte met startlichten, en tja, soms ging links 5 sec. eerder op froen dan rechts.
En zo krijgt iedereen een aardig fout beeld

Dat weet ik.Ivo8hoven schreef:Even dus voor de duidelijkheid:RO 16v schreef:De bestuurder van de Viper kan gewoon niet rijden, hij moest het ook afleggen tegen een VR6.
Er werdt niet tegen elkaar gereden....!
Je stond gewoon naast elkaar voor het gezicht, maar t ging dus om de snelste tijd!
Het werkte met startlichten, en tja, soms ging links 5 sec. eerder op froen dan rechts.
En zo krijgt iedereen een aardig fout beeld
In de ochtend toen iedereen zijn index probeerde te bepalen heeft de Viper het aantal keer moeten afleggen, toen starte ze wel tegelijk.

http://www.Dodare.nlSander101 schreef:Wanneer is er weer zo'n soort dag? Lijkt me ook wel geinig om te komen kijken! Heeft iemand een datum???
Gr Sander.
[img]http://www.dodare.nl/images/festivalofSpeed6apr_th.jpg[/img]
Eerst volgende is 29 mei.
ja, ik zal er ook wel weer zijn 

Immer wieder die verdammte Holländer
je kan zelf ook meeracen en sprinten hè, is het gewoon daar ter plekke inschrijven?
en dan maar hopen dat die devil er doorheen sneakt?
hmm ik wil toch wel eens weten wat ie doet op zo'n dag 

sprinten ze nou wel tegen mekaar dan of ook alleen maar op tijd?
Ze maken het ook nooit makkelijk.....
29-05 wat te doen....Zandvoort of Assen?
Paddock kaarten voor Assen liggen al klaar, maar die opgefokte hayabusa wekt de interesse...
Assen is natuurlijk wel een lekker stukje rijdn.
Marco.
29-05 wat te doen....Zandvoort of Assen?
Paddock kaarten voor Assen liggen al klaar, maar die opgefokte hayabusa wekt de interesse...
Assen is natuurlijk wel een lekker stukje rijdn.
Marco.
jajaRO 16v schreef:Als alles mee zit doe ik mee met een TDI.

maarre, het schijnt vet mooi weer te worden, ik denk dat ik dan aan de andere kant van het duin lig ipv op het circuit

schaaf jij anders ff wat leuks aan 

kom maar opRO 16v schreef:Morgen is het weer zover.

Wat houd dat vrijrijden eigenlijk in wat je kan doen voor 20 euro ofsow aan het einde? Het lijkt me wel gaaf om daar ff te blazen, maar dan wel een beetje me eigen tempo. Rijd er dan van alles door elkaar? (langzaam & snel) Was er vorige x namelijk ook, en hoorde toen van dat vrijrijden.
Clio 16V=Alive again!
wat een sof zeg vandaag, van mij hoeven ze het niet meer te organiseren 

2 man en een paardenkop, alleen maar irritante scooters en een berg organisatorische fouten waardoor de boel irritant lang uitliep. had het met 3 kwartier wel gezien.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
sucks
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
en daar betaal je 10 euro entree en 5 euro parkeergeld voor 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja, das aardig slecht geregeld dan ja
En heb je RO nog gezien ??

En heb je RO nog gezien ??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
nee, hij mij ook niet denk ik. 
en ik heb maar 1 GTT gezien, blauw met gouden velgen, grote sticker van streetraceholland op de kap, en een rooie clio 16V, te koop. allebei onbekend voor mij.

en ik heb maar 1 GTT gezien, blauw met gouden velgen, grote sticker van streetraceholland op de kap, en een rooie clio 16V, te koop. allebei onbekend voor mij.
-
Had je beter naar Assen kunnen gaan Ray. Mooi weer, mooie vrouwen en snelle auto's.
Had andere dingen te doen.-Ray- schreef:nee, hij mij ook niet denk ik.
Die GTT reed ook langs toen we de eerste keer in Alkmaar meeten.