5 turbo 1 --> verkocht aan Matthijs !!
Ok Matthijs, ik zal proberen om het topic niet meer te lezen

Je kunt Bas ook vragen of hij jouw van dit topic wil bannenbruno @af schreef:Ok Matthijs, ik zal proberen om het topic niet meer te lezen![]()

-
- Über-Spammer
hahhaa cool 

is misschien een idee, om mij van de volledige site te bannen... kan ik me tenminste concentreren op mijn 'werk'
:lol:

bruno @af schreef:is misschien een idee, om mij van de volledige site te bannen... kan ik me tenminste concentreren op mijn 'werk':lol:

-
mwoh.. jij hebt nog wel een paar uurtjes over na mijn ongelukje van afgelopen zaterdagbruno @af schreef:is misschien een idee, om mij van de volledige site te bannen... kan ik me tenminste concentreren op mijn 'werk':lol:

-
Dan heb ik je verward met iemand anders...maja het klopt dus wel dat je een 5 turbo zocht. Gefeliciteerd met de aankoop!Matthijs schreef:Met m'n PA ?? m'n pa weet niet eens wat een turbo isRobert dB. schreef:Petmans lulde altijd wel veel over een turbo kopen met z'n pa....maja hij is al met een GTT bezig.
Denk dus niet dat Matthijs het is.Hij is lekker van mij en toch moest m'n vader me melden dat ie hem wel erg wijs en mooi vind
THNX !! Dacht ik al, zal wel met Rick zijn geweest. Maar ik was wel een beetje opzoek, maar deze gaf ineens toch wel de doorslagRobert dB. schreef:Dan heb ik je verward met iemand anders...maja het klopt dus wel dat je een 5 turbo zocht. Gefeliciteerd met de aankoop!Matthijs schreef:Met m'n PA ?? m'n pa weet niet eens wat een turbo isRobert dB. schreef:Petmans lulde altijd wel veel over een turbo kopen met z'n pa....maja hij is al met een GTT bezig.
Denk dus niet dat Matthijs het is.Hij is lekker van mij en toch moest m'n vader me melden dat ie hem wel erg wijs en mooi vind

Hoe zou dat komen ???Matthijs schreef: maar deze gaf ineens toch wel de doorslag

-
- Über-Spammer
mzz bekende naam

mzz mathijs wanneer krijgen we hem te zien ?? op de meer

mzz mathijs wanneer krijgen we hem te zien ?? op de meer

Klasse opmerking Maik, als het topic had gelezen had je nu geweten dat de motor nog niet helemaal draaiende is en ie niet op nl kenteken staat.
Bovendien heeft Matthijs nog een ander project staan wat ook nog afmoet.
lezen is moeilijk voor bepaalde iemandenSteven (Fiets) schreef:Klasse opmerking Maik, als het topic had gelezen had je nu geweten dat de motor nog niet helemaal draaiende is en ie niet op nl kenteken staat.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
Suff*** als je nou opletten dan weet je waarom ik dat zei.. en je komt er wel laat mee-Ray- schreef:lezen is moeilijk voor bepaalde iemandenSteven (Fiets) schreef:Klasse opmerking Maik, als het topic had gelezen had je nu geweten dat de motor nog niet helemaal draaiende is en ie niet op nl kenteken staat.

ps ik weet ook wel dat hij een ander project heeft.