Wegens grotendeels tijds- en plaatsgebrek heeft hij momenteel moeten verdwijnen . Maar ooit ... ooit komt er nog één ...
Bruno
Jij weet normaal wel wie ... het is'm dus ... laat de eer maar aan zichzelf overChris schreef:Dus toch...Wat een mazzelaar..
bruno @af schreef:Jij weet normaal wel wie ... het is'm dus ... laat de eer maar aan zichzelf overChris schreef:Dus toch...Wat een mazzelaar..
heheh Wat let je brunobruno @af schreef:![]()
![]()
Kan ik net zoals Maik (Woofer) een signature à la R5 turboloos gaan hanteren
nadere uitleg aub.bruno @af schreef:dit is nog spannender dan de picture-tuning ...![]()
![]()
Wie de auto heeft gekocht .... dat is juist het spannendeMaik (WOOFER) schreef:nadere uitleg aub.bruno @af schreef:dit is nog spannender dan de picture-tuning ...![]()
![]()
haddat dan meteen gezegd, nou weet ik het ook.bruno @af schreef:een goede tip ... hij heeft ook een 5 gtt![]()
![]()
Nou mensen, de eer is dus aan mijbruno @af schreef:Jij weet normaal wel wie ... het is'm dus ... laat de eer maar aan zichzelf overChris schreef:Dus toch...Wat een mazzelaar..
Jah ging allemaal prima, heerlijk rustig gereden (daar maak je wel tijd voor :loL: ). We hadden hem er ZUPER op staan dus dat was wel top ! THNX Brunobruno @af schreef:Matthijs .... nogmaals .... love her like I did ...and still do ...
![]()
Ik kan wel geloven dat je veel beziens had in het terugrijden . Alles ok tijdens de terugreis ?
Bruno
THNXjean schreef:Heey gefeliciteerd,
Welkom in het land der achterwielaandrijvers!
Let ff op als het nat weer is......
groeten Jean.
jean schreef:Bruno,
Jij gaat toch niet voor een maxi he?
Jean.