5 turbo 1 --> verkocht aan Matthijs !!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
bruno @af
Contacteer:

Ok Matthijs, ik zal proberen om het topic niet meer te lezen :wink: :D
Anonymous

bruno @af schreef:Ok Matthijs, ik zal proberen om het topic niet meer te lezen :wink: :D
Je kunt Bas ook vragen of hij jouw van dit topic wil bannen :lol:

Maik (WOOFER)
Über-Spammer

hahhaa cool :D
bruno @af
Contacteer:

is misschien een idee, om mij van de volledige site te bannen... kan ik me tenminste concentreren op mijn 'werk' :lol::lol:
Anonymous

bruno @af schreef:is misschien een idee, om mij van de volledige site te bannen... kan ik me tenminste concentreren op mijn 'werk' :lol::lol:
:lol::lol::lol::lol::lol: Internet afsluiten kan ook Bruno, heel simpel; men neme een schaar..... :lol::lol::lol::lol::lol:
Nick (germanstyle)

bruno @af schreef:is misschien een idee, om mij van de volledige site te bannen... kan ik me tenminste concentreren op mijn 'werk' :lol::lol:
mwoh.. jij hebt nog wel een paar uurtjes over na mijn ongelukje van afgelopen zaterdag :wink: :lol:
Gijs V.

Gave bak, zoiets zou ik ook nog wel eens willen bezitten... Mooie kar man..!
Renault, créateur de GTT !!!
Anonymous

Gefeliciteerd kerel. Mooie bak en nooooooit meer weg doen!
Robert dB.

Matthijs schreef:
Robert dB. schreef:Petmans lulde altijd wel veel over een turbo kopen met z'n pa....maja hij is al met een GTT bezig.

Denk dus niet dat Matthijs het is.
Met m'n PA ?? m'n pa weet niet eens wat een turbo is :lol: Hij is lekker van mij en toch moest m'n vader me melden dat ie hem wel erg wijs en mooi vind :D

Dan heb ik je verward met iemand anders...maja het klopt dus wel dat je een 5 turbo zocht. Gefeliciteerd met de aankoop!
Anonymous

Robert dB. schreef:
Matthijs schreef:
Robert dB. schreef:Petmans lulde altijd wel veel over een turbo kopen met z'n pa....maja hij is al met een GTT bezig.

Denk dus niet dat Matthijs het is.
Met m'n PA ?? m'n pa weet niet eens wat een turbo is :lol: Hij is lekker van mij en toch moest m'n vader me melden dat ie hem wel erg wijs en mooi vind :D

Dan heb ik je verward met iemand anders...maja het klopt dus wel dat je een 5 turbo zocht. Gefeliciteerd met de aankoop!
THNX !! Dacht ik al, zal wel met Rick zijn geweest. Maar ik was wel een beetje opzoek, maar deze gaf ineens toch wel de doorslag :)

bruno @af
Contacteer:

Matthijs schreef: maar deze gaf ineens toch wel de doorslag :)

Hoe zou dat komen ??? :lol::)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

mzz bekende naam :lol: :(

mzz mathijs wanneer krijgen we hem te zien ?? op de meer :D
Steven
Car: M536

Klasse opmerking Maik, als het topic had gelezen had je nu geweten dat de motor nog niet helemaal draaiende is en ie niet op nl kenteken staat.

Bovendien heeft Matthijs nog een ander project staan wat ook nog afmoet.
-Ray-
Contacteer:

Steven (Fiets) schreef:Klasse opmerking Maik, als het topic had gelezen had je nu geweten dat de motor nog niet helemaal draaiende is en ie niet op nl kenteken staat.

lezen is moeilijk voor bepaalde iemanden :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

-Ray- schreef:
Steven (Fiets) schreef:Klasse opmerking Maik, als het topic had gelezen had je nu geweten dat de motor nog niet helemaal draaiende is en ie niet op nl kenteken staat.

lezen is moeilijk voor bepaalde iemanden :p
Suff*** als je nou opletten dan weet je waarom ik dat zei.. en je komt er wel laat mee :P

ps ik weet ook wel dat hij een ander project heeft.
Plaats reactie