Ook al zie ik mezelf ook nog niet terugkomen op de lijst, maar zal toch het fatsoen hebben om me hierbij af te melden. Was weer even aan m'n aandacht ontschoten. Volgende keer beter, er komt vast weer een mogelijkheid om te rollen over een tijdje (of een carb-dag)?MartijnG schreef:Ik zou me ook graag aan willen melden voor rollen.
- 5 GT Turbo
Hoi Martijn,MartijnG schreef:
Ook al zie ik mezelf ook nog niet terugkomen op de lijst, maar zal toch het fatsoen hebben om me hierbij af te melden. Was weer even aan m'n aandacht ontschoten. Volgende keer beter, er komt vast weer een mogelijkheid om te rollen over een tijdje (of een carb-dag)?
wido schreef:Nog plaats voor een clio 182 met ktec supersport uitlaat, k&n i57 gen 2 intake, decat en flowed inlaat en gasklep?
Heeft net ook grote onderhoud gehad
Dat geloof ik graag, gewicht van net geen 1000 kg toch?Florus schreef:Henk,Jo,Arjan,Christiaan.....en wie ik verder nog vergeten ben, allemaal weer bedankt!
Super dat m'n Twingo aan t eind vd dag nog gemapt kon worden,superblij met t resultaat!
Wat een verschil,veel meer trekkracht, en voelt veel soepeler aan, echt een heel andere auto!
Je riep na het rollen "het zal vandaag niet kunnen" nooit geschoten is altijd misFlorus schreef:Henk,Jo,Arjan,Christiaan.....en wie ik verder nog vergeten ben, allemaal weer bedankt!
Super dat m'n Twingo aan t eind vd dag nog gemapt kon worden,superblij met t resultaat!
Wat een verschil,veel meer trekkracht, en voelt veel soepeler aan, echt een heel andere auto!
Mijn gedachte!Patrick RS schreef:Geheim van de smit