even voorstellen; Xavier, Megane RS F1-Team Gekocht
-
ik bedoelde ook meer dat het een afgang zou zijn als je een sprintje trekt tegen een andere rs en je dan met je stickerbomb blijft staan.. dus MOET je wel veel meer vermogen hebben. het zelfde telt overigens ook (vind ik) voor die fast and furious spoilerbakkies.. nee mooier is om zo onopvallend mogelijk snel te zijn..
stickers zijn mooi als je 16 bent
stickers zijn mooi als je 16 bent
the reaper schreef: nee mooier is om zo onopvallend mogelijk snel te zijn..

Ok duidelijk dus iedereen heeft zelfde mening
Alleen nu komt het probleem stel voor dat ik de stickers af laat halen hoe groot is de kans dat ik kleur verschil krijg ?(natuurlijk moet de auto daarna nog geplijst worden)
De stickers zitten er al 6 jaar op.Toen de auto uit de renault dealer kwam heeft de vorige eigenaar ze er gelijk op geplakt.
Help Help Help

De stickers zitten er al 6 jaar op.Toen de auto uit de renault dealer kwam heeft de vorige eigenaar ze er gelijk op geplakt.
Help Help Help

denk dat het wel in de lak te zien is! bij me achterklep zat een STAM sticker en dat zie je ook nog in de klep.(auto is 8 jaar oud). Misschien dat het stuk minder opvalt na polijsten maar je zit toch met kleurverschil door de zon lijkt mij?:)
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
Lastig op voorhand te zeggen of je kleur verschil krijgt.
Ik heb de F1 Team stickers van mijn voor- en achterbumper gehaald en daar zie je niets van na 6 jaar. Dus ik geef het een goede kans dat je er niets van ziet na een goede polijstbeurt.
Kan je er niet een sticker aftrekken als de verkoper even niet oplet?
Ik heb de F1 Team stickers van mijn voor- en achterbumper gehaald en daar zie je niets van na 6 jaar. Dus ik geef het een goede kans dat je er niets van ziet na een goede polijstbeurt.
Kan je er niet een sticker aftrekken als de verkoper even niet oplet?

dit word lastig kijk hoe groot de sticker zijnChristiaan schreef: Kan je er niet een sticker aftrekken als de verkoper even niet oplet?

dus eigenlijk moet ik voor gokke dat ik geen kleur verschil zou krijgen

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Neem het mee in de onderhandelingen, zou ik zeggen. Kleurverschil is een polijstbeurt van de dealer, of laat de dealer het verwijderen voor dezelfde prijs en bij kleurverschil gaat de deal niet door...
ja dat heb ik ook tergen de dealer gezergt de stickers worden er afgehaalt alleen zegt hij dat hij niks aan doen kan als er kleur verschil komt te zien het is mijn beslissing om de stickers af te halen en niet van hem.(daarmee wilt hij zeggen dat hij er niks aan doen kan als er kleur verschilt komt te zien)Rik Hamberg schreef:Neem het mee in de onderhandelingen, zou ik zeggen. Kleurverschil is een polijstbeurt van de dealer, of laat de dealer het verwijderen voor dezelfde prijs en bij kleurverschil gaat de deal niet door...

daarrom zit ik een beetje te twijfelen

maar zo te zien weet niemand een antwoord hier op

-
- Moderator
- Car: Megane
Of gewoon verder kijken, er staan genoeg mooie rsje te koop.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
budget oprekken en voor deze gaan lukt niet? http://link.marktplaats.nl/563486328
m.b.t. de stickers. Eraf ermee en dan de boel goed polijsten, waxen etc.
m.b.t. de stickers. Eraf ermee en dan de boel goed polijsten, waxen etc.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
ja dat is het juist hij neemt mijn 207 voor een goed prijsje terug
maar ik heb een beetje na auto stickers bedrijven rond gevraagt over kleur verschil maar als het goed is na een goede polijst beurt zie je er niks meer van
dus nu alleen hopen dat het goed komt 

maar ik heb een beetje na auto stickers bedrijven rond gevraagt over kleur verschil maar als het goed is na een goede polijst beurt zie je er niks meer van

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Succes met wachten. Overigens, waarom 3 weken wachten? Moeten ze er nog veel aan klaar maken?
Ik neem aan dat ze wel weten dat ze de originele R25 bestickering niet eraf moeten halen?
Ik neem aan dat ze wel weten dat ze de originele R25 bestickering niet eraf moeten halen?

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ja 3 weken is idd lang ma ik had geen haast mee en de garage had ook best druk en over 3 weken kwam mij het best uit de distributieriem word vervangen APK grote beurt moet nog gedaan worden + stickers er af
idd niet de R25 sticker + die ronde raam stickers ook niet dat hebben we ff getaped zo dat hij nog wist welke wel af moeten en welke niet
dus nu is het afwachten
... + een mooie poets polijst beurt en als het goed is moet dan de auto wel klaar zijn 

-
Gefeliciteerd! Weer een r25 bij de club
Zal wel even wat anders zijn dan je Peugeot.

Zal wel even wat anders zijn dan je Peugeot.
zo vrijdag mag ik de auto ophalen
de sticker zijn er af en er zijn geleukig geen kleur verschil te zien
(dat zei de dealer) ik moet alleen nog vrijdag kijken als het ook zo is
ik zal proberen om zo snel mogelijk fotos van de auto maken

de sticker zijn er af en er zijn geleukig geen kleur verschil te zien

ik zal proberen om zo snel mogelijk fotos van de auto maken

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Van Harte!!!
Foto'ssssssssssss...........

Foto'ssssssssssss...........

ik weet de foto is niet echt mooi maar de reste komt nog