Er is één ding waar ik een ster in ben en dat is dingen slopen.PtrGte schreef:Okee maar als hij hem over de hemel helpt dan begrijp ik dat...
Daar heb ik zelfs vertrouwen in dat ie 'm over de hemel helpt...
maar van Robke kan ik het wel hebben... ... ... ... ... denk ik... ... ... ...
Hier in Made heb je geen remmen nodig he... weet je toch...Robke schreef:Er is één ding waar ik een ster in ben en dat is dingen slopen.PtrGte schreef:Okee maar als hij hem over de hemel helpt dan begrijp ik dat...
Daar heb ik zelfs vertrouwen in dat ie 'm over de hemel helpt...
maar van Robke kan ik het wel hebben... ... ... ... ... denk ik... ... ... ...![]()
Ik ben benieuwd of dat GTX'je sneller is dan m'n dieseltje.
Ik zou even in de agenda moeten kijken, maar anders wil ik best een keertje op en neer rijden hoor.Zitten zeker nog standaard prut GTX remmen onder??
Mssn handig om er banden/velgen maat iets te vergroten ? Ik denk even vooruit om slip op de bank tegen te gaan ?PtrGte schreef:Das alleen maar snelweg, en harder dan 120 op de snelweg wil je niet... bij 4000 toeren wordt je namelijk redelijk doof binnen...
Ik stel me binnenkort voor. Even tijd voor vrijmaken heh... Icoontje en Foto's erbij. Je kent het wel!Arno17 schreef:Case RS..........goede keuze gemaakt dus....![]()
Ga je daar zien want ik kom even kijkje nemen bij dat spektakel.
Stel je even voor in een topic Wie is Wie.
Vooral![]()
's doen het daar heel erg goed...
Als je de lijst bekijkt zie je dadelijk "misschien" en "indien klaar". Om eerlijk te zijn, en met alle respect natuurlijk, reken ik daar niet op of vat het op als een "nee" tot ik effectief bevestiging krijg van de deelnemer.GJ schreef:Ik ben alleen benieuwd of er wel zoveel plek is op de bankdag.
Maar hier zal Jo wel wat meer duidelijkheid over geven.
- edwin met de Megane RS F1 turbo-jo- schreef:Voorlopig volzet: onder voorbehoud vanwege nog 2 extra customs
Aanmelding Rollen:
- m1n1 (Jasper) R5 GTT (als het blok af is en er weer in zit...)
- Geert - Clio williams
- Erwin - meg2 1,6 16v
- GerryTT - R5 GTTI
- Pieter - BMW 318i cabrio
- Ron - BMW 318i
Aanmelding Custom Map Fastchip:
- Patrick.b Megane RS225
- Peter (225 remap na mechanisch defect)
- Mau Meg III dci 110
- ..... met Pat z'n R5 gtx1.8T (want Pat is dan op vakantie)
- Joost van der Hammen R5 GTTI coupe afhankelijk van datum en of klaar
- Kevin R5 gtti (brandstof systeem aangepast)
- cliogek1970(Richard) - Clio 2 fase 3 RS182
- Case_RS Megane 3 RS 250 T, STG1 of STG2
edwinRS schreef:-jo- schreef:Voorlopig volzet: onder voorbehoud vanwege nog 2 extra customs
Lekker enthousiast heb de indruk dat jij al aan het aftellen bentPatrick.B schreef:Zet mij maar om 11:15 uur![]()
Ik heb het geld zojuist overgemaakt![]()
![]()
Ik heb er zin in
Wat Merijn ook al aangeeft : topic bestaat al een tijdje..... om precies te zijn : Posted: Wed Jan 26, 2011 10:13 pm (RTC Member) Post subject: Dyno Dag 26 Maart 2011 @ GoesJeff rsi schreef:Ben ik nou verdikkie weer te laat!!??