Goed, even een update...
De spuiter is een tijdje terug op bezoek geweest en de GT even goed bekeken. Uiteindelijk tot een plan en een prijs gekomen, dus nu is het een aantal maanden wachten tot er plek is in de spuiterij

Dan zal de complete auto nog verder gelast worden op sommige plaatsen

en compleet strakgemaakt en in de grondverf gezet worden. Ook wordt de complete auto opnieuw getectyleerd op alle plekken.
Dan wordt de motorruimte en binnenkant gespoten. Daarna krijg ik de auto terug om de motor en het interieur grotendeels in te gaan bouwen.
In die tijd wordt het overige plaatwerk strakgemaakt en gespoten. Zodra ik de motor en interieur erin heb, gaat de auto terug. Dan wordt alles gemonteerd en de complete auto gespoten.
Een tijdje geleden andere deuren aangeschaft;
[img]
http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... AG0154.jpg[/img]
[img]
http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... AG0156.jpg[/img]
Daarnaast ook nog steeds op zoek naar goede verbreders en skirts, maar daar ben ik nog niet zo heel hard achteraan geweest.
Aangezien de motor en interieur er nu in de tussentijd al in zullen moeten, wordt dit ook een grote prioriteit op dit moment. Daarom alvast wat spullen voor het interieur gezocht;
Kooi:
[img]
http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... 40x480.jpg[/img]
Dash+interieur:
[img]
http://i170.photobucket.com/albums/u257 ... e/Dash.jpg[/img]
Voor sommigen wel bekend

Ik twijfel nog even wat ik met de kleur wit ga doen, maar dat is voor (iets) latere zorg.
Motorisch ben ik even aan het uitzoeken wat ik allemaal wil en wat ik nodig heb. De 1.4 8v turbo komt er toch (voorlopig) gewoon weer in i.p.v. andere wilde plannen. Nu komt er alleen een grotere turbo op en een andere nokkenas. Waarschijnlij komt er ook een watergekoelde intercooler op i.p.v. de FMIC omdat ik een compleet nieuwe voorbumper ga gebruiken (waarschijnlijk!)
Nu even wat brainstormen met sommigen hier;
Ik ga voor een grotere turbo, maar niet té lomp groot. Ik ben nu bij CGB Motorsport aan het shoppen geslagen en denk dat ik voor de volgende turbo ga;
http://www.cgbmotorsport.net/turbo-tech ... -997-p.asp
Groter is naar mijn idee gewoon kansloos...
Alleen de nokkenas is nog even een twijfel geval...wie heeft er ervaringen met andere nokkenassen? Ik zit nu eigenlijk naar een Piper 270 te kijken aangezien dat nét wat meer biedt, maar de rest gewoon onaangepast kan blijven. Een Piper 285 of zelfs 300 lijkt mij persoonlijk té veel van het goede?
Wat zijn jullie ideeën?
