maakt mij niet uit, we tossen er wel weer om. misschien lig je wel met me in een bed, wat vind je daarvanSteven schreef:Ik deel de caravan wel met Raymundo, als ie maar wel aan de andere kant zaagt

maakt mij niet uit, we tossen er wel weer om. misschien lig je wel met me in een bed, wat vind je daarvanSteven schreef:Ik deel de caravan wel met Raymundo, als ie maar wel aan de andere kant zaagt
Hee neef!! Waarom zie ik jou naam nog niet op de lijst?? Nog geen toestemming van mammie??Willeon de Zoete schreef:Opgeven=betalen![]()
We willen voorkomen dat we een paar maanden na het weekend nog steeds achter betalingen aan moeten zitten.
De 30 euro is een vast bedrag en daar kan Riël het voor regelen.
Riël schreef:Ow doe zelf even de goede lijst maken aub
Tutuur, Arno, wat doen jullie? Er is nog maar één caravan.
waarvan 1 bed heel goed in de woonkamer gezet kan wordenSteven schreef:1 kamertje met 2 bedden en een kamertje met een 2persoonsbed.
En nog de bank in het midden
paulvanrooij schreef:had jij vorig jaar niet meer rond de pot gehangen dan op t matras Ray? of was dat alweer een jaar eerder?
als me vriendin het goedkeurdWilleon de Zoete schreef:Riël schreef:Ow doe zelf even de goede lijst maken aub
Tutuur, Arno, wat doen jullie? Er is nog maar één caravan.
Ik ga wel met Arthur en Arno in een hokkie.....