Wie doet er mee? Ik leg 25 euro in en stel m'n garage beschikbaar voor het kaaltrekken van het ding hehe.
hahaha ja dan moet de huidige eigenaar daar ook mee instemmenFlorus schreef:Koop gewoon die Twingo terug voor dat meissie man!
dank u dank u!!!tutuur schreef:gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst
Je mag hem ook bij mij dumpen hoor.ronald-cabrio schreef:Zo gisteren alvast een eerste "upgrade" besteld voor de gtx en wel witte knippers voor voor.
De campus die ik nu nog heb staan raak ik denk niet meer kwijt dus die ga ik van de week of volgende week maar naar een laatste rustplaats brengen.
nope ik had jacco al een pm gestuurd dat er in de gtx al een gtt interieurtje in zitHessel schreef:whe he we kunnen er een barbeque van maken!overigens nog dat interieur nodig??
haha moet ik ff kijken ik ben bang dat als ik de snelweg opga met dat ding dat ik na honderd meter een hoop as heb liggenJanGTT schreef:Je mag hem ook bij mij dumpen hoor.ronald-cabrio schreef:Zo gisteren alvast een eerste "upgrade" besteld voor de gtx en wel witte knippers voor voor.
De campus die ik nu nog heb staan raak ik denk niet meer kwijt dus die ga ik van de week of volgende week maar naar een laatste rustplaats brengen.
kieperen we hem op marktplaats!ronald-cabrio schreef:nope ik had jacco al een pm gestuurd dat er in de gtx al een gtt interieurtje in zitHessel schreef:whe he we kunnen er een barbeque van maken!overigens nog dat interieur nodig??