Haal mijne morgen alweer op

gelukkig...
Klipjes zitten toch niet op de binnenkant, en een halve mm = toch ruimteSpiNd0o schreef:Achtervelg zit zo'n halve mm van veerpoot af dus moet spoorverbr tussen en bij balanseren geen klipje op de randChris@R5 schreef:Goh dat past netjes.
dat kan ik niet zo direct zeggen...SpiNd0o schreef:slecht plan dusthanx tut
waar zitten ze dan wel precies?
als de velg 5 gram mist aan de binnenkant doen ze daar gewoon klipje, ik heb het bewijsRiël schreef:Klipjes zitten toch niet op de binnenkant, en een halve mm = toch ruimteSpiNd0o schreef:Achtervelg zit zo'n halve mm van veerpoot af dus moet spoorverbr tussen en bij balanseren geen klipje op de randChris@R5 schreef:Goh dat past netjes.?
looks like de goeie slangen to meSpiNd0o schreef:zijn dit de slangen van de kachel?
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... kachel.JPG[/img]
slaglood zuigt zowiezo op lichtmetaal. Gewoon ff plaklood vragen ...SpiNd0o schreef:als de ..............blaat.............naar buiten!
Paars is stoerLagunaAlize schreef:Ff tussendoor... Gave kleur op je Twingo
haha ik heb vorige maand ofzo de weitec set van Marcus erop gezet! Sta al 5 cm lager! Was flink verrast toen ik erachterkwam dat de 15" paste!Chris@R5 schreef:Paars is stoerLagunaAlize schreef:Ff tussendoor... Gave kleur op je Twingo![]()
![]()
Wel apart die tape in je koelsysteem. Wat gaat er verder gebeuren naast de kap en de velgen? Verlagen wordt lastig met 15"![]()
Kitje er omheen dacht ik zo?
[We kunnen we een clubje oprichten inmiddels]
dankjeWilma schreef:Roze is veel stoerderder![]()
Netjes wordt je motorkap zo
ja, dankje voor de info!Hey mijn redder in nood
ben gelijk naar eerste shell gegaan voor mijn vertrouwde v-power!
Kachel doet het weer, bedankt voor de reacties!
Speciale dank aan tut, dat waren dus wel de kachel slangen haha
Alles door gespoelt en schoongemaakt en opnieuw gevult! Kijkt Peter in de koelvloeistof reservoir en zegt, daar ligt wat..schoevendraaier erbij en met de vinger pieren erin en wat komt opeens uit het systeem zetten...
Dat is die van mij ja! Nu zitten orginele bumpers er weer op wegens opknapbeurtje!Op de Apeldoornseweg, vlak nadat je onder het spoor doorgaat toevallig?? Volgens mij heb ik daar wel eens een paarse Twingo zien staan? Met de nummerplaat op de achterbumper ipv op de achterklep...is dat die van jou??
Ik woon zelf in Zuid, vlakbij de Rijnhal/Gelredome...dus misschien komen we elkaar nog wel eens tegen
Lukt ook niet, maar probeer ze ver mogelijk te komen alleen duur maandje is gekomenSuc6 met je project(en)...moet nog best doorwerken om alles voor januari af te krijgen denk ik?
en als je vol tankt, hoeveel liter tank je dan?SpiNd0o schreef:Ook vreemd trouwens, heb met hele tank maar 300 km gereden, vet rustig gereden, wel veel stad maar niet verschrikkelijk veel...enig idee iemand? de kou ofzo?