GTTI afgesteld, :-D
Ja jullie lullen wel .Merijn schreef:Toch niet die langharige amateur, he!Bart GTT schreef:@ Marcel: bedankt, vriend!
Maar als JULLIE iets moeten weten komen ze toch naar deze Langharige Hippie om raad te vragen .

En daarvoor hoeven jullie je niet te schamen hoor.

Zit vol met leuke aparte iedeeen voor de gtt.
Maar Bart veel plezier met de gtt ,en als je naar Henk gaat hoor ik het wel.
Wanneer ga je naar Henk toe Bart? Hij heeft toch een testbank lijkt me? Misschien leuk om een keertje die van mij er ook op te gooien als jij daar je schoenendoos af aan het stellen bent
Dan kunnen we kijken wie er meer pk's heeft
Iig zal jij een berg meer nM hebben! 

Is er hier dan nòg een langharige amateur op het forum??!!Steven schreef:PartyPaul

Als ik me niet vergis heeft Henk geen bank maar dan zal ik denk ik naar Goes toe moeten. Zal ik aan Henk vragen wanneer ik hem spreek. Afspraak moet ik dus nog maken.
@ Dennis: zet hem er maar op! Ben ook wel benieuwd wat het verschil is.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
klinkt bijna als het begin van een nieuwe rollenbankmeeting! 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
eigenlijk wel benieuwd wat dat witte hok van mij er uitperst 
maar wil de 19 er ook nog een keer op, na t menno-kuurtje..
hmm lastig

maar wil de 19 er ook nog een keer op, na t menno-kuurtje..
hmm lastig

NU moet je wel weten welke paul je bedoelt he.DennisT schreef:Kom je dan ook Paul
De enige echte Party Paul, of paul 16V anders wordt het zo verwarrend voor iedereen.

En ik neem aan dat Bart's gtt gewoon in Goes op de bank gaat .
Gewoon op een door de weekse dag .
Scheelt ook weer gluurders die van dit geweld willen genieten .

-
- Contacteer:
ehm ehm vinden jullie mijn haar al lang?
Jawel, maar ik wacht nog op onderdelen om 'm af te bouwen.
Eerst 4-6 weken levertijd, nu belde ze afgelopen donderdag op dat de onderdelen waar ik nu juist zo op zit te wachten verkeerd zijn geproduceerd en alles opnieuw moet... Weer 4 tot 6 weken wachten, dus. 

Ik zeg: blok eruit, klaarmaken voor 1,5 Bar en binnen die 4-6 weken zit ie er al wel weer inMerijn schreef:Jawel, maar ik wacht nog op onderdelen om 'm af te bouwen.Eerst 4-6 weken levertijd, nu belde ze afgelopen donderdag op dat de onderdelen waar ik nu juist zo op zit te wachten verkeerd zijn geproduceerd en alles opnieuw moet... Weer 4 tot 6 weken wachten, dus.

Ik hoef er eigenlijk niets aan te veranderen, als ik dat blok van Bart ermee vergelijk. Het enige wat hij anders heeft is een andere nokkenas... Verder zit de mijne aardig dicht tegen die van hem aan. Maar als ik dat zou willen doen, moet ik ook direct een andere turbo, andere downpipe, andere intercooler en injectie aanschaffen... Dat zit er nu echt effe niet in.
Nee maar daar kun je allemaal later nog makkelijk bijMerijn schreef:Ik hoef er eigenlijk niets aan te veranderen, als ik dat blok van Bart ermee vergelijk. Het enige wat hij anders heeft is een andere nokkenas... Verder zit de mijne aardig dicht tegen die van hem aan. Maar als ik dat zou willen doen, moet ik ook direct een andere turbo, andere downpipe, andere intercooler en injectie aanschaffen... Dat zit er nu echt effe niet in.

Als je nu alvast andere nokkenassen erin zet, kun je met de tijd steeds weer iets eraan doen. Met andere nokkenassen en die Gr A van je rijdt het ook gewoon hoor

Is die nokkenas noodzakelijk eigenlijk??
Ik ga eerst, na 4 jaar (!) eens standaard rijden en kijken hoe het gaat... Als ik dan betrouwbaar kan rijden en de kosten beheersbaar zijn, ga ik verder kijken. Ik wil eindelijk wel eens rijden met dat ding!
Ik ga eerst, na 4 jaar (!) eens standaard rijden en kijken hoe het gaat... Als ik dan betrouwbaar kan rijden en de kosten beheersbaar zijn, ga ik verder kijken. Ik wil eindelijk wel eens rijden met dat ding!

Zo lang je tankt en af en toe eens de banden vernieuwd en dat ding een beurt geeft zal Bart het niet erg vinden .Merijn schreef:Nope... Ding gekocht met een defect blok, dus nooit een meter in gereden.Daarom ga ik af en toe effe langs Bart...
![]()
Bart heb je die benzine pomp nu al besteld of hoe zit dat nu.
Volgende maand weer Breda dan .??

Ik ook, weet wel dat het echt smerig hard gaatSteven schreef:Ik ben wel benieuwd wat het ding hoest, die nokkenas is trouwens niet zo heel noodzakelijk. Veel wilder kun je tochnie met dat ouderwetse houtjetouwtjemotortje

MB zegt met dat ding van hun in 4,6 sec op de 100 te zijn, en dat was nog met carbs. Die van Bart heeft zo goed als hetzelfde blok. Of die 4,6 sec realistisch zijn weet ik niet, maar een impreza moest iig het onderspit delven op Zolder 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
nokken as, die word een bottleneck in hogere toeren. bij veel druk zakt de powerband snel in na 4K toeren. Daar kun je ierdergeval veel mee winnen bovenin
kijk maar naar de diverse vermogens uitdraaien van gt'tjes @1bar+

kijk maar naar de diverse vermogens uitdraaien van gt'tjes @1bar+
oja is dat zo?