Ik wou de auto vandaag apk laten keuren bij het garagebedrijf tegenover m'n werk, die lui hebben het nooit druk behalve vandaag

ik heb er ook niet voor geleerd hoor, gwoon 13 jaar geleden beginnen met prutsen en gezond verstand gebruiken.Patrick (Basic) schreef:haha ach jij hebt tenminste genoeg verstand om het zelf te maken.
Dan kunnen de meest niet
Ja, maar dan moet je er ook wel een beetje de ruimte voor hebben.Gerard race GT schreef:ik heb er ook niet voor geleerd hoor, gwoon 13 jaar geleden beginnen met prutsen en gezond verstand gebruiken.Patrick (Basic) schreef:haha ach jij hebt tenminste genoeg verstand om het zelf te maken.
Dan kunnen de meest niet
Herkenbaar. Al heb ik hem zelf erbij gebouwd. De ruimte was er, daar ging het om.Gerard race GT schreef:Garage was een vereiste anders had ik het huis niet gekocht.
Je kan wel de werking controleren door te kijken of het stangetje nog meebeweegt als je volgas geeft!canonballman schreef:Heb ooit hetzelfde gehad met een GTT. Na er een andere carb op te hebben gezet was het over.
De carb die erop zat werkte de acceleratie-verrijking niet van. Dat buisje wat naar beneden is gericht kwam haast niks uit, als de gasklep helemaal open ging.
Ik had ook eerst vanalles vervangen aan de ontsteking, zonder resultaat.
preciesagent smith schreef:Weet iemand in welk boek dat versnellingsbak verhaal staat. Dus het boek dat gerard heeft gebruikt om de versnellingsbak in en uit elkaar te halen. Is dit gewoon de standaard vraagbaak, of ander boek? Iemand de titel of ISBN?
@canonballman: Ja, ik ben een beetje eigenwijs door het toch zelf te proberen, eens moet de eerste zijn.En heb inmiddels iemand gevonden die het kunstje vaker heeft gedaan. Weliswaar niet bij een renault, maar toch.
het lijkt nu opgelost, ben vrijdag met het gebakje naar m'n werk gereden en geen problemen weer gehad, ik had die avond ervoor wel getankt en een ander ontstekingsmoduul geplaatst. voorlopig lijkt het nu goed maar er lekt nog ergens iets bij het uitlaatspruitstuk, pakking lijkt zo op het oog in orde (aan de bovenkant), misschien spruitstuk maar eens vervangen, saar zat al een scheurtje in en misschien nu wel een gatMenno schreef:Heb je al een beetje exacter bepaald wat er aan de hand is ?