Da's ook juist het probleem in Belgie, met dat ding toch? Je krijgt 'm moeilijk gekeurd, omdat het geen c405 op kenteken is.Luco/Alpine-racer schreef:-jo- schreef:Niet alleen voor jou en heb nog projecten zat...![]()
![]()
![]()
ik heb ook nog wel klusjes voor je![]()
wel apart een gtt cabrio
ACT: 5 GT Turbo.
Is in de tussentijd alweer van eigenaar gewisseld...-PAZ- schreef:Chris schreef:En wat dacht je van deze... Errug vette GTTC
Dat ding stond / staat toch wel al langer te koop??
Hey, waar kennen we deze ook alweer van...
Die Dimma ervoor staat ook te koop...
-
- Contacteer:
FF een vraagje!
Als bij reno art.nummer 7701030764 bestel krijg ik dan de engelse of nederlandse versie van de achterlichten?
Als bij reno art.nummer 7701030764 bestel krijg ik dan de engelse of nederlandse versie van de achterlichten?
-
- Car: GTT
-Ray- schreef:***ouwe bekende met mijn eerste dumpvalve***
en zie je die prijzen die worden geboden

82500,- euro

daar mag die van mij ook wel voor weg
-
daar heb je inderdaad gelijk in-PAZ- schreef:De ad is er ondertussen weeral af, en ja die biedingen daar kan je toch niet naar kijken, meeste zijn toch onzin. Als je echt interesse hebt bel of mail je wel.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
vlgns mij een knipperlicht rechts.eevvoo schreef:FF een vraagje!
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik blijf het onduidelijk vinden... Als ik deze set bestel:
http://www.biesheuvel.nl/shop/detail/14526
Zijn dat dan phase 1 of phase 2 veren??
http://www.biesheuvel.nl/shop/detail/14526
Zijn dat dan phase 1 of phase 2 veren??
bestel ze gewoon bij MB, die weet echt wel welke je moet hebben 

-
- Über-Spammer
Merijn. Phase 2.
Met geluk passen ze maybe ook op Phase 1. Kans is alleen voor 90% dat ze net te los zitten tussen de beide veerschotels en dus APK afkeur is. (afhankelijk van welke merk veerpoot. Sachs zal net passen, Monroe net niet, Koni zeker niet)
Enige echte Phase 1 verlagingsveren -35 mm heeft APEX nog. Niet in productie. Wel op voorraad bij RS trading in Almere. (nog een paar denk/hoop ik).
Anders wordt het op maat maken bij bv Merwede Springs.
Originele veren van de GT T Phase 1 meenemen naa hun en zij gaan kijken welke verlaging op maat ze kunnen maken met de desbetreffende veerpoot.
(dat wou je toch vragen via MSN ??
)
Met geluk passen ze maybe ook op Phase 1. Kans is alleen voor 90% dat ze net te los zitten tussen de beide veerschotels en dus APK afkeur is. (afhankelijk van welke merk veerpoot. Sachs zal net passen, Monroe net niet, Koni zeker niet)
Enige echte Phase 1 verlagingsveren -35 mm heeft APEX nog. Niet in productie. Wel op voorraad bij RS trading in Almere. (nog een paar denk/hoop ik).
Anders wordt het op maat maken bij bv Merwede Springs.
Originele veren van de GT T Phase 1 meenemen naa hun en zij gaan kijken welke verlaging op maat ze kunnen maken met de desbetreffende veerpoot.
(dat wou je toch vragen via MSN ??

Laatst gewijzigd door Arco op wo 30 mei 2007 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
toevallig net een mailtje naar mb gestuurd
---
De phase 1 veren worden niet meer gemaakt.
De veren van een phase 2 passen op de schokbrekers van een phase 1
alleen komt deze dan iets dieper te liggen.
Hoeveel wil je de auto lager hebben?
Groetjes,
Maurice
MB Car Performance
---
---
De phase 1 veren worden niet meer gemaakt.
De veren van een phase 2 passen op de schokbrekers van een phase 1
alleen komt deze dan iets dieper te liggen.
Hoeveel wil je de auto lager hebben?
Groetjes,
Maurice
MB Car Performance
---
-
- Über-Spammer
Tuurlijk past het allemaal.....
Tis alleen zo dat de meeste veren van een Phase 2 die een verlaging geven van -35mm al los komen te zitten tussen de beide veerschotels op een Phase 1 veerpoot i.c.m. topschotel Phase 1. En dat is gewoon een keiharde APK -afkeur.
En als ze gemonteerd zitten geven ze een verlaging van +/- -55mm. Klopt.
Staat goed, rammelt alleen met rijden over hobbels, heuveltjes en om dan maar niet te spreken over het "springen" van een heuveltje....
[ik zeg combinatie losse veer in veerpoot die net verkeerd weer terecht komt, oftwel net naast de schotel.....
]
Het probleem van het loszitten van de Phase 2 veer met -35 mm in een veerpoot Phase 1 kan alleen verholpen worden door een extra ring te plaatsen van +/- 15 mm tussen het lager en de veerschotel bovenzijde van de Phase 1 veerpoot. Deze ring moet je helaas wel "ff" op maat laten slijpen op een draaibank bij een ijzerboer met daarin verwerkt de conische ring van je lager.......
Volgens mij heb ik bovenstaande al diverse keren verteld.
Ik heb het allemaal geprobeert met alle mogelijke combinaties samen met Florus. Gaat je niet lukken.
Andere mogelijkheid is dat je een Phase 2 veerpoot neemt met een topschotel van een Phase 1, camberbouten gaat monteren om het verkeerde camber op te vangen en -35 mm veren neemt van een Phase 2. Geeft een verlaging van +/- -65 mm. Onderste draagarmen staan dan iets omhoog bij het wiel, maar dat mag de pret niet drukken.
(dit doe je omdat de topschotels van een Pahse 2 niet te vinden zijn)
Nog een mogelijkheid is een set van APEX aan te schaffen met -60 mm verlaging. J ekrijgt dan de schokdempers + veren. Kan alleen als je een Phase 2 bovenste veerppootschotel hebt. Anders ga je wel extreem naar benden. Vraag Alex maar.
Derde oplossing en tevens de duurste is een set verstelbare gasdempers aan te schaffen en daarbij bij een ijzerboer een bovenste bevestingsplaat te laten maken waarin je deze monteerd.

Tis alleen zo dat de meeste veren van een Phase 2 die een verlaging geven van -35mm al los komen te zitten tussen de beide veerschotels op een Phase 1 veerpoot i.c.m. topschotel Phase 1. En dat is gewoon een keiharde APK -afkeur.
Staat goed, rammelt alleen met rijden over hobbels, heuveltjes en om dan maar niet te spreken over het "springen" van een heuveltje....
[ik zeg combinatie losse veer in veerpoot die net verkeerd weer terecht komt, oftwel net naast de schotel.....

Het probleem van het loszitten van de Phase 2 veer met -35 mm in een veerpoot Phase 1 kan alleen verholpen worden door een extra ring te plaatsen van +/- 15 mm tussen het lager en de veerschotel bovenzijde van de Phase 1 veerpoot. Deze ring moet je helaas wel "ff" op maat laten slijpen op een draaibank bij een ijzerboer met daarin verwerkt de conische ring van je lager.......
Ik heb het allemaal geprobeert met alle mogelijke combinaties samen met Florus. Gaat je niet lukken.
Andere mogelijkheid is dat je een Phase 2 veerpoot neemt met een topschotel van een Phase 1, camberbouten gaat monteren om het verkeerde camber op te vangen en -35 mm veren neemt van een Phase 2. Geeft een verlaging van +/- -65 mm. Onderste draagarmen staan dan iets omhoog bij het wiel, maar dat mag de pret niet drukken.
Nog een mogelijkheid is een set van APEX aan te schaffen met -60 mm verlaging. J ekrijgt dan de schokdempers + veren. Kan alleen als je een Phase 2 bovenste veerppootschotel hebt. Anders ga je wel extreem naar benden. Vraag Alex maar.
Derde oplossing en tevens de duurste is een set verstelbare gasdempers aan te schaffen en daarbij bij een ijzerboer een bovenste bevestingsplaat te laten maken waarin je deze monteerd.
Laatst gewijzigd door Arco op wo 30 mei 2007 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ik wil hem sowieso niet lager dan -40 hebben liggen, maar ik wacht ff af waar mb mee komtArco schreef:Tuurlijk past het allemaal.....![]()
[ik zeg combinatie losse veer in veerpoot die net verkeerd weer terecht komt, oftwel net naast de schotel.....]

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ah...de tering he....
staat mooi in een clio I met kooi

staat mooi in een clio I met kooi

-
- Über-Spammer
Had je het geld maar he
En je hebt toch al een setje kuipjes
Naah, ik hou de mijne voorlopig nog wel ff

En je hebt toch al een setje kuipjes

Naah, ik hou de mijne voorlopig nog wel ff
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Gata het lekker met de GT Merijn? Al besloten welke wheels je eronder gaan gooien?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Hehehe... Nou, die wielen zijn op dit moment effe nog helemaal geen issue. Het gaat wel aardig, maar niet snel genoeg. Ik ga proberen dit weekend weer eens stevig aan de slag te gaan, maar ik heb weinig tijd/zin/fut om iets te doen de laatste tijd.
Maar ja, effe doorbijten! Effe een paar veren halen, wachten tot de schotels terug zijn van de straler/coater en dan kunnen we die weer in elkaar gaan zetten. Alles het subframe op en stap voor stap komen we er wel. 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
biesheuvel heeft speciale alu topmounts waar je smalle schokbrekers in kunt monterenArco schreef:Tuurlijk past het allemaal.....![]()
[ik zeg combinatie losse veer in veerpoot die net verkeerd weer terecht komt, oftwel net naast de schotel.....]
dan neem je gelijk een schroefset

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
wil nog wel een paar avonden komen helpen? als jij een vette hap regelt, geen probleem uiteraard 

-
weet iemand toevallig het onderdeelnr van de achterste waterslang die op de waterpomp zit en naar inlaatspruitstloopt van een GTT phase 1 coupe?
topMerijn schreef:haha... Vette hap wordt geregeld. Daar kun je van op aan, dat weet je.

ja zeker weten, de enige echte BV-08-LX, heb ik nog wel wat horror-gallery foto's vanSteven schreef:Ja, de hele speclijst klopt wel aardig en dan maken die stickers het wel af.
De ouwe ex-grijze fase1 van Stephan, BV nogwattes toch?

ding is iig aardig onder handen genomen, na Steef had Gideon hem en issie in Delft gebleven. nu dus te koop.
Immer wieder die verdammte Holländer
vraagje mensen,
ALs ik rij hoor ik wat aanlopen bij mn linker voorwiel. als ik gewoon rechtdoor rij, met of zonder koppeling in blijft het geluidje doorgaan. mn velg is ook helemaal vet aan de binnenkant.
Iemand enig idee? het wiellager is reeds vervangen aan die kant dus dat lijk me niet.
ALs ik rij hoor ik wat aanlopen bij mn linker voorwiel. als ik gewoon rechtdoor rij, met of zonder koppeling in blijft het geluidje doorgaan. mn velg is ook helemaal vet aan de binnenkant.
Iemand enig idee? het wiellager is reeds vervangen aan die kant dus dat lijk me niet.
-
homokineet/ aandrijfas stuk / aandrijfashoes is lekJackson schreef:vraagje mensen,
Sorry jongens hier moet ik jullie toch even teleur stellen..-Ray- schreef:ja zeker weten, de enige echte BV-08-LX, heb ik nog wel wat horror-gallery foto's vanSteven schreef:Ja, de hele speclijst klopt wel aardig en dan maken die stickers het wel af.
De ouwe ex-grijze fase1 van Stephan, BV nogwattes toch?
ding is iig aardig onder handen genomen, na Steef had Gideon hem en issie in Delft gebleven. nu dus te koop.
Deze gt is niet van mij geweest. Mijn eerste gt was de NG-SX-33 (wel een zwarte overigens), nog wel bekend bij jouw toch Ray?
De BV-08-LX was overgenomen door Dennie, en heeft later mijn motorblok er in gehangen.. Ik kan je dus ook wel vertellen dat de specs niet kloppen
Die gozer van wie die nu is, ken ik niet echt en zie ik ook eigenlijk nooit (behalve bij problemen

van gebroken fuseebouten gehad.... Verder kan ik je er eigenlijk nog weinig over vertellen. Het "gat"

Duidelijk?

WTF
, ik zit net effe die advertentie door te kijken maar:
- J-E gesmeden zuigers
- titanium krukas
- bewerkte inlaat poorten
- aangepast spruitstuk
- hks kop-paking
auto heeft lichte schade, aan linker voorkant (ivm fusee bouten dus..)
Ik kan er nog wel om lachen, maar een potentiele koper

- J-E gesmeden zuigers
- titanium krukas
- bewerkte inlaat poorten
- aangepast spruitstuk
- hks kop-paking
auto heeft lichte schade, aan linker voorkant (ivm fusee bouten dus..)
Ik kan er nog wel om lachen, maar een potentiele koper