ik heb er toen nog over na gedacht hem te kopen. stond voor 8000 te koop...
na hem bij de opening gezien te hebben wist ik meteen dat ik hem niet moest hebben. velgen zouden "proffesioneel" opgeknapt zijn, echter kan je het met action busjes nog netter.
er zou een nieuwe turbo op zitten. ding zag er niet uit, zwaar verroest, vol vet, bagger etc.
bij nader informeren bleek dat ding ook nog een koppakkingen te eten....
hij is idd opgebouwd door VDB. Knap spul in het vooronder en voorzien van een KMS systeem. Mede door het stand alone snap ik niet dat de koppakking er zo soepel doorgaat. Vorige eigenaar was Marco toch ?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
hmm, Toeter, welkom in 2011. Dat zeggen wij al jaren. Trouwens, onderblokken vlakken is allemaal leuk en wel maar vergeet even niet dat de compressieverhouding daarmee veranderd. Uitlepelen en berekenen is dan de boodschap.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Die brede Clio die op de Clioclub site te koop staat is van Dennis geweest hier op het forum.
Is van origine een RSI waar een turbomotor in is gehangen als het goed is.
Een versterkte koppakking heeft mij een blok gekost. Gebruik enkel nog originele.
Maurice gebruikte bij mijn huidige blok een witte vloeibare substantie,soort vloeibare pakking, wat hij op het onderblok smeerde. Was om eventuele "putjes" en oneffenheden op te vullen.
Robke schreef:Die brede Clio die op de Clioclub site te koop staat is van Dennis geweest hier op het forum.
Is van origine een RSI waar een turbomotor in is gehangen als het goed is.
Ik zal mijn dorpsgenoot Dennis (Breuker) wel vragen of hij er nog weer interesse in heeft, haha!
Misschien wel, want hij rijdt tegenwoordig in veel te logge apparaten zoals een Infinity FXYZ en een MB 500 met een fohn erop.