ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wat is ook alweer de kleurcode van gewoon GTT zwart (dus niet metallic)? 694 toch??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Mooiste van NL...........
"Met pijn in mn hart moet ik mijn gtt verkopen wegens gezinsuitbreiding. "
Datum aanvang tenaamstelling 10-03-2007...........

Datum aanvang tenaamstelling 10-03-2007...........

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Florus schreef:Mooiste van NL...........
Datum aanvang tenaamstelling 10-03-2007...........![]()
ze verzinnen ook de gekste smoesjes

ow man die spoiler
wanneer gat jouw vijf weg florus
gezinsuitbreiding en dan moet de vijf weg
ik snap dat nooit
BLAF ZE DAN NIET VOL

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op di 24 apr 2007 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
zal wel pijn in ze portemonnee bedoelen 

Immer wieder die verdammte Holländer
Hij vergeet er wel effe bij te vermelden dat dat ding krom is, heeft vorig jaar, of jaar ervoor in de winter in de sloot gelegen en is toen door de toenmalige eigenaar verkocht. Ding heeft hier in zeeland gereden, was kan klasgenootje van mijn collega

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dus bij elk kind mag jij een vijf kopen?Florus schreef:Luco/Alpine-racer schreef:[wanneer gat jouw vijf weg florus
gezinsuitbreiding en dan moet de vijf weg
ik snap dat nooit
Ik heb er juist 1tje bijgekocht na de uitbreiding![]()
WAT DOE JE DAN NOG ACHTER DE PC

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Chris schreef:Paar maanden geleden stond die ook in Zaandam te koop. Ding ziet er wel bruut uit.-PAZ- schreef:Florus schreef:Mooiste van NL...........
"Met pijn in mn hart moet ik mijn gtt verkopen wegens kromgereden chassis. "
Hij vergeet er wel effe bij te vermelden dat dat ding krom is, heeft vorig jaar, of jaar ervoor in de winter in de sloot gelegen en is toen door de toenmalige eigenaar verkocht. Ding heeft hier in zeeland gereden, was kan klasgenootje van mijn collega![]()
Wie o wie kan de foto's eruit halen?!
-
Een probleemje voor mijn zus. Ze waren dit weekend met de 5gtt op zandvoort en na 3 rondes knalde de uitlaat kapot. Daarbij is de vraag heeft iemand een standaard uitlaat van een 5gtt dacht phase 2 de eerste demper is kapot geklapt aan het begin van de uitlaat. Heeft iemand een standaard uitlaatstuk of heeft iemand een uitlaat van de eerste demper tot het eindstuk waar een lekkere pruttel in zit. Wat ik ook nog moest vragen is of iemand weet waar je orginele 5gtt stickers kan halen of bestellen voor aan de zijkant van de 5gtt en hoeveel dat moet kosten als je iets heb liggen kan je mailen naar vinny15@hotmail.com dat ben ik zelf of mirjamvanvliet315@hotmail.com das de mail van mun zus. Alvast bedankt 
Zet voor die uitlaat anders effe een ad bij rtc markt. Die stickers zijn voor zo ver ik weet niet meer leverbaar, er staat hier of daar wel ergens een topic over die stickers dacht ik
R5GTT. Drive it like you stole it
-
Oke thanks hoor het vanzelf wel als iemand wat heeft 

Die achterbumper hadden ze wel wat beter mogen monteren.
vind em ook bruut, een hoog Ali G gehalteChris schreef: Paar maanden geleden stond die ook in Zaandam te koop. Ding ziet er wel bruut uit.![]()

Kan iemand precies zeggen wat er "krom" aan is ???? (op de achterbump na)
Jo, wat is krom. Kan toch "goed" gerepareerd zijn...
Deze staat ook alweer snel te koop, 11 dagen...
-
- Über-Spammer
Wat zal er dan loos mee zijn.... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
Iemand?MartijnG schreef:Wat is ook alweer de kleurcode van gewoon GTT zwart (dus niet metallic)? 694 toch??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Chris schreef:Jo, wat is krom. Kan toch "goed" gerepareerd zijn...
Zal eens aan mijn collega vragen hoeveel schade deze gtt toen exact had, die heeft hem nog gezien nadat ie in sloot had gelegen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik denk dat je mijn kleurtje mooier vind. En die spoiler en die Imprutza happer kennen echt niet.Tom schreef:Was mooi geweest voor Lex, had een hoop werk gescheeld

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Heb een maand of 8 nog een keer gekeken naar die auto. Stond toen idd nog in zeeland. Op de foto ziet het spuitwerk er mooi uit, maar in het echt is het echt tering lelijk! Er zit zelfs hier en daar nog oranje verf op de ramen, om maar niet te spreken over de bumper en spoiler! Op zich reed het niet heel slecht trouwens, trok niet echt naar 1 kant ofzo. Maar als je achteruit reed kantelde het blok ofzo waardoor ie ineens vol gas gaf! Dus lekker laten staan dat ding, hij is zijn geld niet waard!Luco/Alpine-racer schreef:Chris schreef:Paar maanden geleden stond die ook in Zaandam te koop. Ding ziet er wel bruut uit.-PAZ- schreef:Florus schreef:Mooiste van NL...........
"Met pijn in mn hart moet ik mijn gtt verkopen wegens kromgereden chassis. "
Hij vergeet er wel effe bij te vermelden dat dat ding krom is, heeft vorig jaar, of jaar ervoor in de winter in de sloot gelegen en is toen door de toenmalige eigenaar verkocht. Ding heeft hier in zeeland gereden, was kan klasgenootje van mijn collega![]()
Wie o wie kan de foto's eruit halen?!
Alex Los schreef:Ik denk dat je mijn kleurtje mooier vind. En die spoiler en die Imprutza happer kennen echt niet.Tom schreef:Was mooi geweest voor Lex, had een hoop werk gescheeld
hej hej, een impreza happer kan echt wel

Ben ik nu zo scheel of zit er een fiks kleurverschil in het achterscherm en de deur? Of is dat toevallig de kant waarmee in in de sloot lag-PAZ- schreef:Chris schreef:Jo, wat is krom. Kan toch "goed" gerepareerd zijn...
Zal eens aan mijn collega vragen hoeveel schade deze gtt toen exact had, die heeft hem nog gezien nadat ie in sloot had gelegen.

Geloof dat er nu 2 door elkaar gehaald worden.
De oranje heeft in de sloot gelegen, niet de witte toch?
De oranje heeft in de sloot gelegen, niet de witte toch?
rijd jou zus met die witte GT!!!!Cleaned_Clio_16v schreef:Een probleemje voor mijn zus. Ze waren dit weekend met de 5gtt op zandvoort en na 3 rondes knalde de uitlaat kapot. Daarbij is de vraag heeft iemand een standaard uitlaat van een 5gtt dacht phase 2 de eerste demper is kapot geklapt aan het begin van de uitlaat. Heeft iemand een standaard uitlaatstuk of heeft iemand een uitlaat van de eerste demper tot het eindstuk waar een lekkere pruttel in zit. Wat ik ook nog moest vragen is of iemand weet waar je orginele 5gtt stickers kan halen of bestellen voor aan de zijkant van de 5gtt en hoeveel dat moet kosten als je iets heb liggen kan je mailen naar vinny15@hotmail.com dat ben ik zelf of mirjamvanvliet315@hotmail.com das de mail van mun zus. Alvast bedankt

Ik heb met der in de klas gezeten

Heerlijk weer een franse auto
hoeveel zou da nieuw kosten? enig idee?-PAZ- schreef:Iemand nog opzoek naar een nieuw GT-Turbo logo???
die stickers zijn nieuw NIET MEER te leveren .
maar ik heb een set afgegeven die wordt nagemaakt .
als die klaar is kan je het hier lezen .
maar dat kan nog wel ff duren hoor maar eind dit jaar moet wel lukken .
Marcel
maar ik heb een set afgegeven die wordt nagemaakt .
als die klaar is kan je het hier lezen .
maar dat kan nog wel ff duren hoor maar eind dit jaar moet wel lukken .
Marcel
Haha, de GT van marco goes around the country 

Zo heb je dat kenteken ook weer he ChrisChris schreef:Oude bekende 4 sale...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport