hahaha... nee gelukkig hebben wij Formule 1...Tom schreef:Tuurlijk zenden ze die shit niet uit. Toch te saai om aan te zien

hahaha... nee gelukkig hebben wij Formule 1...Tom schreef:Tuurlijk zenden ze die shit niet uit. Toch te saai om aan te zien
Haha, standaard 155PK idd, maar da's nu wel even wat meerMaarten-Jan schreef:Links 140 pk en rechts ook?![]()
Via: http://www.flitsservice.nl/phpBB/media/ ... 70033.htmlNaar eigen zeggen hoort Tjeerd (een 21-jarige administratief medewerker uit Zuid-
Limburg) absoluut niet thuis op deze cursus. Hij zou slechts met hoge snelheid een
kruispunt zijn overgestoken en daarom is hij in beroep gegaan tegen het CBR. Over
een paar weken komt zijn zaak voor, maar tot zijn grote ergernis komt hij niet onder de
cursus uit. Na afloop van de eerste cursusdag zie ik hem getergd wegrijden in zijn
sportieve Renault. Aan zijn snelheid te zien heeft hij van die eerste sessie weinig
opgestoken.
Geen vrouwelijke cursisten dus, maar ook automoblisten van het andere geslacht zullen
toch wel eens in aanmerking komen voor de EMG? “Klopt”, zegt Jan, “al zijn er aanzienlijk
meer mannelijke dan vrouwelijke cursisten. Het CBR streeft er naar om vrouwelijke
cursisten zoveel mogelijk bij één groep in te delen”.
Jij bedoelt gewoon.PtrGte schreef:Heel simpel Merijn,
als je een favoriet hebt is eigenlijk alles leuk om te kijken...
Als je vader met een Baco de finale van de Embassy staat te gooien kijk je waarschijnlijk ook en is het TOCH spannend, ook al geef je geen fuck om darte...
(moet wel zeggen dat die baco er niks mee te maken heeft maar goed)
was is verleden tijd.Luco/Alpine-racer schreef:Ik dacht dat je fan was van die kinnebak![]()
![]()
OwRonald1916V schreef:Haha, standaard 155PK idd, maar da's nu wel even wat meerMaarten-Jan schreef:Links 140 pk en rechts ook?![]()
Merijn schreef:Luco/Alpine-racer schreef:Ik dacht dat je fan was van die kinnebak![]()
![]()
Ik was fan van iedereen die Schumacher het leven zuur maakte.
JP Montoya, Villeneuve, Hill, Häkkinen...
Alles na '72 is ruk qua motoren daar. compressie is omlaag gehaald, spruitstukken zijn geknepen, kleinere carburateur er op enz.. in '68 draaide de zelfde motor rond de 230 PK standaard wat na de oliecrisis en emmisie-eisen omlaag getrokken is.Maarten-Jan schreef:OwRonald1916V schreef:Haha, standaard 155PK idd, maar da's nu wel even wat meerMaarten-Jan schreef:Links 140 pk en rechts ook?![]()
ik had iets meer verwacht standaard, aan de andere kant, met standaard zo weinig is er in elk geval genoeg ruimte voor verbetering
dat en cartown op facebookMerijn schreef:Je moet iets als je op je werk zit...-jo- schreef:waar jullie je allemaal druk om maken
te comfortabele sofa?-jo- schreef:door het hele F1 seizoen heb ik geen enkele wedstrijd volledig kunnen uitkijken. Viel steeds in slaap. Ligt het aan de luie zondag,saaie bedoening of ééntonig geluid... geen idee.
goed bezig! helaas wel jammer voor mijLex schreef:Zo met Kadaffi is het ook gedaan