Geel kratje Heineken, ouwe stereo-instalatie met cassete-bandje van McHammer en klapstoeltjes met parasolDennisT schreef:alleen nog ff bedenken wat we erop gaan leggen![]()
ik hoop dat je die plek in die gaten achter de wielkasten daar ook nog anpakt? ik zie veel bruine zooi op die foto namelijk...DennisT schreef:[img]http://img269.imageshack.us/img269/6742/p7250024.jpg[/img]
Nee joh, gewoon je ladder erop en lekker de glazenwassert uithangen....Wouter de Wit schreef:Geel kratje Heineken, ouwe stereo-instalatie met cassete-bandje van McHammer en klapstoeltjes met parasolDennisT schreef:alleen nog ff bedenken wat we erop gaan leggen![]()
het vaatje datMrtn schreef:ik zie veel mensen het woord 'welke' misbruiken, waarom gebruik je in hemelsnaam een 'vragend voornaamwoord', terwijl je de zin als 'aanwijzend voornaamwoord' schrijft![]()
![]()
gebruik gewoon 'die'!!
Hoe krijg je er roest op, het is van aluminium gemaaktWilleon de Zoete schreef:Ik heb, zoals ik het zie, hetzelfde dakrekje. Ik heb het satijnzwart gespoten omdat er wat roest aan zat.
Dit rekje ziet er wel netter uit.
Aangezien dit veel voorkomende rekjes zijn, zul je vast wel ergens zo'n pootje kunnen tegenkomen. Googlen of MP-en.
Het vat vind ik in verhouding met de auto iets te groot. En het zal zeker wind vangen!Ik heb de 650 km naar de Kreuztage al moeite gehad met een surfboardje en rieten matjes.
Die ene die ik je gestuurd had?!DennisT schreef:Vanavond met Leeroy een mooi dakrek opgehaadIk mis alleen 1 klemmetje, iemand die toevallig zo'n stukkie heeft liggen? Ik spuit 'm voor voorlopig ff matzwart, alleen nog ff bedenken wat we erop gaan leggen
![]()
Mijn voorste en achterste buis zijn ooit vervangen, en daar zat wat vliegroest op.DennisT schreef: Hoe krijg je er roest op, het is van aluminium gemaaktIk denk ook dat ie matzwart gaat worden, heb nog zo'n busje staan namelijk ; Ik moet alleen de pootjes nog ff bijbuigen want anders ga ik de lak slopen
Ja nog bedankt voor de tip!Chris schreef:Die ene die ik je gestuurd had?!DennisT schreef:Vanavond met Leeroy een mooi dakrek opgehaadIk mis alleen 1 klemmetje, iemand die toevallig zo'n stukkie heeft liggen? Ik spuit 'm voor voorlopig ff matzwart, alleen nog ff bedenken wat we erop gaan leggen
![]()
Hij mist een klemmetje geen vaatjeAllartino schreef:het vaatje datMrtn schreef:ik zie veel mensen het woord 'welke' misbruiken, waarom gebruik je in hemelsnaam een 'vragend voornaamwoord', terwijl je de zin als 'aanwijzend voornaamwoord' schrijft![]()
![]()
gebruik gewoon 'die'!!![]()
ik denk trouwens dat 'n zwart rek wel mooier staat