DUS
GASSENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

stelletje schijnheilenPaul1916v schreef:en toch neem ik het risico niet om hem koud tot in de begrenzer te trekken...
zeg niet dat ik elke keer precies bij 3000tpm opschakel, maar wat jij zegt over invoegen enzo vind ik wat anders dan tot in de begrenzer doortrekken Steven..
maar goed, iedereen moet het zelf weten..ga niet iemand af lopen vallen omdat ie koud doortrekt, zolang er in zn verkoopadvertentie straks maar niet staat dat ie altijd netjes is warmgereden![]()
![]()
Ik lieg er niet over mijn Clio wordt niet altijd netjes warmgereden, soms heb ik een beetje haastLuco/Alpine-racer schreef:
stelletje schijnheilen
iedereen liegt als die zegt ALTIJD netjes warm gereden
somsRobert-Jan schreef:Ik lieg er niet over mijn Clio wordt niet altijd netjes warmgereden, soms heb ik een beetje haastLuco/Alpine-racer schreef:
stelletje schijnheilen
iedereen liegt als die zegt ALTIJD netjes warm gereden
Als ik door de wekker heen slaapLuco/Alpine-racer schreef:somsRobert-Jan schreef:Ik lieg er niet over mijn Clio wordt niet altijd netjes warmgereden, soms heb ik een beetje haastLuco/Alpine-racer schreef:
stelletje schijnheilen
iedereen liegt als die zegt ALTIJD netjes warm gereden![]()
slaap ray-Ray- schreef:
In dat geval rijd ik eerst een extra rondje voor ik de snelweg op duikXabre schreef:ik rij 'm altijd netjes warm, eerst 15 km mooi rustig.. rij trouwens altijd vrij rustig en normaal, vervelend is soms wel als je meteen de snelweg op moet, dan draai je toch wel 3800 toeren bij 120 km/u
tuurlijk moet je zuinig zijn op je spullen maar dat ALTIJD vind ik overdrevenKier schreef:Zuinig zijn op je bezit is nog altijd niet iets waar ik me voor schaam. Niet iedereen komt om in het geld.Luco/Alpine-racer schreef:jullie moeten solliciteren als nieuwe paus
Héhe, zo'n oud renootje kan echt wel een hoop hebben,heb nu 3500km met de gele 5 gereden,Steven schreef:Denk je trouwens dat een 68pk 1.4 net zo gevoelig is als de GTT 1.4 met 120pk of meer? Daarom sta ik met de neger ook altijd links als het 2 baans is
en dat doe ik dan weer wel. Moet vanuit kantoor rechtstreeks de snelweg op. Rare gezichten die je aankijken wanneer je met 90 achter een vrachtwagen niet de linker baan opkomt.+Clio16v+ schreef:op snelweg kan je ook 90 rijden btw, voor diegene die meteen snelweg op moeten
Juist, lekker verder discussieren in een chat-topic zou ik zeggenGeniustheGzA schreef: Keb trouwens een flinke discussie op gang gebracht merk ik wel....![]()
Volgende race-verslag a.u.b.![]()
![]()
![]()
Wij gaven geen gas en jij veels te vroeg ......mafkees.Lex schreef:Nu weer de verhalen,
Gisteren tijdens het warm rijden, Daaaag Golf 4 diesel