Nieuwe Zuigerveren,
Nieuwe Krukashoofdlagers
Nieuwe Krukasaxiaal lagers
Nieuwe Drijfstanglagers
Nieuwe krukaskeeringen
Nieuwe pakking distributiekap
Nieuwe carterpakking
Oliepomp uit elkaar en gereviseerd
Op naar de cilinderkop

Volgens mij is Roy druk bezig met z'n huisLex schreef:Dan moet ik het ook nog opnemen tegen de GT van Roy
Volgens mij nog niet, hij is gestopt omdat ie moest klussen in z'n nieuwe huis correct me if i'm wrongLex schreef:Is dat nog niet klaar dan?
Jij tochIvo8hoven schreef:Bn benieuwd wie er eerder klaar is...
Lijkt me logisch, Roy natuurlijk die hoeft alleen nog de binnenkant af te bouwen.Ivo8hoven schreef:Bn benieuwd wie er eerder klaar is...
Mijn project staat voorlopig ff stil. Eerst mn huissie afmaken en dan rustig mn 5 project afronden. Dus waarschijnlijk ben jij eerder klaarLex schreef:Lijkt me logisch, Roy natuurlijk die hoeft alleen nog de binnenkant af te bouwen.Ivo8hoven schreef:Bn benieuwd wie er eerder klaar is...
Ik heb straks wel een lekker fris blokkie in de GT hangen, ben erg benieuwd hoe die het gaat doen
Daar is een oplossing voor .....................Lex schreef:Ik heb nu echt ieder deel van de GT in mijn handen gehad.
Ik ben erg benieuwd wat dat blok gaat doen straks, hoop dat ik het T25 geweld van de rest een beetje kan bij benen.
jochem de haas schreef:Daar is een oplossing voor .....................Lex schreef:Ik heb nu echt ieder deel van de GT in mijn handen gehad.
Ik ben erg benieuwd wat dat blok gaat doen straks, hoop dat ik het T25 geweld van de rest een beetje kan bij benen.
Ik denk dat ie zo'n colablikje heeft open gesneden en dat als zuiger heeft gebruikt ......Steven schreef:Ach cola hebben we toch allemaal wel in de koelkast?
nog steeds netjes droog en onder het stofLex schreef:Haas, hoe is het met jouw gebakkie?
REED !!!!!!!Lex schreef:Jep, broer Konijn. Die van jou rijdt