zwarte Clio2 met kenteken 82-RV-ZF (denk een rs ?)
nog even een

YepArco schreef:Gaaf dat je een reactie krijgt.antoine schreef:De eigenaar heeft vandaag een reaktie in mijn gastenboek geplaatst. De auto was opweg voor een apk keuring, dus zal binnenkort wel vaker gespot worden. (hoop ik)antoine schreef:Een coupe is iets aparts. De meeste coupe's staan dan ook in garage's en wordt niet mee gereden. Deze coupe was mij nog niet bekendik ga deze toevoegen aan mijn dossier.
Maar betekend dus dat er een Alpinetje is gered ??
Zijn we toch nog gespot gister.Niels V Dijk schreef:Jawel dat was ikNu kwam ik je op het zelfde punt weer tegen
Mark Coupe schreef:Gister in de binnenstad van Meppel...
zwarte Clio2 met kenteken 82-RV-ZF (denk een rs ?)
nog even eenuitgewisseld
Als dat echt het kenteken is, dan is ie nog niet bekend in het register, geloof ik.Haas schreef:een kwartier terug in nijmegen op de willemsweg een rode GTT ph I met zwarte motorkap en verbouwde voorbumper met een zeer aanwezige intercooler
JH-SX-99
~thijs~ schreef:ROnd de klok van 4 uur op de A4 ik denk een Willie met winterrims en RTC stickers op de raampies, Wouter? Ik reed in die witte golf cabrio en dacht zwaaien heeft geen zin in een golf
dan was het waarschijnlijk ook geen willieWouterW schreef:~thijs~ schreef:ROnd de klok van 4 uur op de A4 ik denk een Willie met winterrims en RTC stickers op de raampies, Wouter? Ik reed in die witte golf cabrio en dacht zwaaien heeft geen zin in een golfben net pas thuis uit Amstelveen.
Heb ook geen RTC stickers
Dat was mijn collega MerijnVerder hebben wij gister een gele GTT ph.1 gespot en even met de eigenaar staan praten
Ik was dat, inderdaad met winterrims.Wouter de Wit schreef:~thijs~ schreef:ROnd de klok van 4 uur op de A4 ik denk een Willie met winterrims en RTC stickers op de raampies, Wouter? Ik reed in die witte golf cabrio en dacht zwaaien heeft geen zin in een golfben net pas thuis uit Amstelveen.
Heb ook geen RTC stickers
Dat was ikJerk schreef:Net kreeg ik een handje van iemand met een Renault Clio Williams hier in Waddinxveen![]()
Kenteken was JX-JZ-22
stond zeker voor dat rode hoere stoplicht te wachten om richting klimhal af te slaan?Ronnie schreef:Vanochtend rond half 12 Paul met zijn rode Clio 16V gespot voor winkelcentrum dukenburg in Nijmegen.
Nee je stond rechtaf om richting hatert te gaan. Vanuit Wijchen.+Clio16v+ schreef:stond zeker voor dat rode hoere stoplicht te wachten om richting klimhal af te slaan?Ronnie schreef:Vanochtend rond half 12 Paul met zijn rode Clio 16V gespot voor winkelcentrum dukenburg in Nijmegen.
deze megane staat in boskoop op de wilhelminalaan de eigenaar is bezig om hem weer naar orgineel terug te bouwen.Clio1985 schreef:eergister een blauwe megane met renault tuning op de voor ruit grote sticker. reed in boskoop richtiing waddinxveen.
voorkant zag er netjes heel jammer van de lexuslichten.