ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Op de terugweg van Eindhoven naar Heerlen even gecrossed tegen een Corrado. Bij 140 terug in de 4 en toen liep ik rap op hem in. Voor de rest ging het allemaal vrij gelijk zo boven de 160.
-
peter5GTTurbo schreef:Net lopen sporten met een Lexus LS430.
Leek erop dat ik het eerst stuk hem makkelijk bij kon houden.
Ik heb alleen net gekeken bij autoweek en dit zijn de specs:
max. vermogen 207 kW (281 pk)
max. koppel 417 Nm
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,7 s
Dus of mijn 5 loopt hard of hij heeft met me zitten spelen.
We zijn overigens gestopt bij de 200.
maat stond aan de lichten naast een NISSAN 350Z(280pk) met zen TT 180 pk.
ze vertrokken allebei vol op het gas en pas na 120 begon de 350Z lichtjes uit te lopen. aan de volgende lichten stoppen ze en die gast vraagt aan men vriend, seg is dat eeen TT 225pk, waarbij hij zegt neenee een 180 pk, die gast DAMNNNN hoe kan dat , ik heb 280 pk en ik had em echt onder.
ofwel kon die gast niet rijden ofwel gaat die TT gewoon ERRG hard!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gewicht misschien??
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
En dan is zoŽn TT ook niet eens es snel.
Hij werd gelijk gestraft door een flitserpeter5GTTurbo schreef:Net lopen sporten met een Lexus LS430.

-
- Contacteer:
Moet die sukkel maar niet gaan lopen planken op een stukkie weg waar je 60 mag.Corniels schreef:Hij werd gelijk gestraft door een flitserpeter5GTTurbo schreef:Net lopen sporten met een Lexus LS430.
En ik seinde nog naar hem dat er een flitser stond.
die kan zijn rijbewijs inleverenpeter5GTTurbo schreef:Moet die sukkel maar niet gaan lopen planken op een stukkie weg waar je 60 mag.Corniels schreef:Hij werd gelijk gestraft door een flitserpeter5GTTurbo schreef:Net lopen sporten met een Lexus LS430.
En ik seinde nog naar hem dat er een flitser stond.

gisteravond kwam ik op de meest perfecte sprintweg hier i d buurt een bmw 318iS tegen, hij kon me dus gewoon nie bijhouden

Nieuwe hyunday coupe 2.0 16v
Ik vond al dat ie het gas erop had laatst. Jammer dat ik m al in de 2 had staan, duurde effe voordat ik over de 4000 toeren heen was dus hij had een paar meter voordeel.
In de 3 was ik wel weer bij
Ik vond al dat ie het gas erop had laatst. Jammer dat ik m al in de 2 had staan, duurde effe voordat ik over de 4000 toeren heen was dus hij had een paar meter voordeel.
In de 3 was ik wel weer bij

-
- Moderator
- Car: MB
cabriotje van mij was ook een IS je. maar dan e30. Die hadden 137pk meen ik. Liep niet slecht maar had ook niet veel over.Ivo8hoven schreef:1800 16V 140 pk, valt erg tegen qua prestatiesTom schreef:Een IS is ook niet Zo bijzonder snel hoor
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Captur EDC130 Intens
1nsane schreef:bij t stoplicht nog ff met em staan kleppe hij zei dat ie hem had laten chippen, andere uitlaat en filter, maar dan nog , vond t wel koel hij stond flink op zijn neus te kijken
topsnelheid 209 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,9 s
Met de Clio 1.6 16V zou je hem al pakken
Vind de 350Z ook zwaar tegenvallen..!white gtt power schreef:peter5GTTurbo schreef:Net lopen sporten met een Lexus LS430.
Ik heb alleen net gekeken bij autoweek en dit zijn de specs:
max. vermogen 207 kW (281 pk)
max. koppel 417 Nm
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,7 s
Dus of mijn 5 loopt hard of hij heeft met me zitten spelen.
maat stond aan de lichten naast een NISSAN 350Z(280pk) met zen TT 180 pk.
ze vertrokken allebei vol op het gas en pas na 120 begon de 350Z lichtjes uit te lopen. aan de volgende lichten stoppen ze en die gast vraagt aan men vriend, seg is dat eeen TT 225pk, waarbij hij zegt neenee een 180 pk, die gast DAMNNNN hoe kan dat , ik heb 280 pk en ik had em echt onder.
ofwel kon die gast niet rijden ofwel gaat die TT gewoon ERRG hard!
Echt een log ding dat helemaal niet fel is of je het gevoel geeft dat je 280PK hebt..!! Je koopt alleen maar een lekkere sound en plastic voor dat geld..
-
vind de TT ook niet indrukwekkend...
19 16v VS 2x golf II 1.8 16v, die reden samen 
Nou 1 golf als tegenstander is al leuk, maar 2 is toch leuker
Zij konden langszaam doorrollen aan het stoplicht, en ik moest vertrekken
2 stuks golf plankgas bwoaoaoaoa (geluid is meestal wel ok
)
Eerste versnelling ging heerlijk, bovenin een kleine verlies van grip (dat vind ik wel vet met de 19
) en meteen de 2e gang in. Ik zat naast de nummer 2 golf toen ik de toerenbegrenzer aantikte, wat die echt wel gehoord heeft haha, wanneer ik m dan in de 3 ram knalt ie goed, en in de 3e gang was ik bij nummer 1 en voila, 2x stereotiep afgedroogd
Ik kreeg wel een zwaai en een lachje 
Met dit koude vochtige weer gaat de 19 als een speer

Nou 1 golf als tegenstander is al leuk, maar 2 is toch leuker

Zij konden langszaam doorrollen aan het stoplicht, en ik moest vertrekken
2 stuks golf plankgas bwoaoaoaoa (geluid is meestal wel ok

Eerste versnelling ging heerlijk, bovenin een kleine verlies van grip (dat vind ik wel vet met de 19

Met dit koude vochtige weer gaat de 19 als een speer

@Riel: had ik dan maar een 19
stond vanmorgen bij de lichten in H'veen naast een golfje 2 met 4 man erin...1e versnelling iets te enthousiast met het gas, ruime wielspin (lees: bijna gehele 1e versnelling) maar ik hield em zo nog bij ook
Op naar zn twee en mocht ie plaats nemen achter me
Toevallig allebei naar dezelfde school daar, komt ie naar me toe om te vragen wat voor motor in die auto lag
Was mn dag ook weer goed 

Op naar zn twee en mocht ie plaats nemen achter me

Toevallig allebei naar dezelfde school daar, komt ie naar me toe om te vragen wat voor motor in die auto lag

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Mwah.....Smoke schreef: Vind de 350Z ook zwaar tegenvallen..!
Echt een log ding dat helemaal niet fel is of je het gevoel geeft dat je 280PK hebt..!! Je koopt alleen maar een lekkere sound en plastic voor dat geld..

http://videos.streetfire.net/Player.asp ... 3E8C51&p=0
Ik vind hem er wel kool uitzien, en de kleur sunset orange is echt geniaal mooi ;P misschien maar een paar liters bestellen en op een 5 spuiten ;PSmoke schreef:Vind de 350Z ook zwaar tegenvallen..!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oja net op terug weg van de schuur waar me 5je staat.
Lex achter een Golf VR6.
In 1 en 2 vol inlopen dan maar in 3 rechts er voorbij. Ho daar rijden 2 ander auto's op zelfde snelheid naast elkaar maar gelukkig is er helemaal rechts nog een 3de rijbaan en in de daar op volgende bocht moest de Golf lossen
Bestuur werd smakelijk door de bijrijdster uitgelachen
Lex achter een Golf VR6.

Bestuur werd smakelijk door de bijrijdster uitgelachen
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Lol @ Lex.
Zoiets had ik vanochtend met een BMX X5 4.2L v8
Zoiets had ik vanochtend met een BMX X5 4.2L v8

vind die vr6 zowiezo kut bakken, dikke v6 erin, en niet eens zo mega sneller dan een clio16v 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo'n ding is niet sneller dan een 19 16v, een Clio trouwens ook nie+Clio16v+ schreef:vind die vr6 zowiezo k#t bakken, dikke v6 erin, en niet eens zo mega sneller dan een clio16v

-
Damn hebben we het hier nog steeds overLex schreef: Zo'n ding is niet sneller dan een 19 16v, een Clio trouwens ook nie

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ghehe stond er eens een naast me toen we met de alpine warenLex schreef:Zo'n ding is niet sneller dan een 19 16v, een Clio trouwens ook nie+Clio16v+ schreef:vind die vr6 zowiezo k#t bakken, dikke v6 erin, en niet eens zo mega sneller dan een clio16v
allemaal roepen tegen me
is ook een V6 he
allemaal gassen, wedstrijdje doen
licht springt op groen en trek normaal op, hij plankgas

bij het volgende stoplicht, is dat ding niet sneller???
ik win toch van je
wat een sukkel zeg
licht op groen
ik op het gas en zag hem alleen maar kleiner worden in mijn binnenspiegel
bij volgende stoplicht durfde die niet eens meer opzij te kijken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
huh 1240 kilo hoor rukkerIvo8hoven schreef:Ja Luco zo kan ik het ook..., zo'n Alpine V6 heeft zo'n plastic Trabant opbouw..., die kunstof meuk weegt nix![]()
![]()

maar rwd he, dus geen wielspin

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op di 29 nov 2005 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik geef toe die ouwe 19 van Lex is snelLex schreef:Robert-Jan schreef:Damn hebben we het hier nog steeds overLex schreef: Zo'n ding is niet sneller dan een 19 16v, een Clio trouwens ook nie.
![]()

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Komt met jouw Cliotje ook wel goed hoor.Robert-Jan schreef:Ik geef toe die ouwe 19 van Lex is snelLex schreef:Robert-Jan schreef:Damn hebben we het hier nog steeds overLex schreef: Zo'n ding is niet sneller dan een 19 16v, een Clio trouwens ook nie.
![]()
.

-
Als ik een 5 erbij koop gebeurd er helemaal niks meer met de ClioLex schreef:Komt met jouw Cliotje ook wel goed hoor.Robert-Jan schreef:Ik geef toe die ouwe 19 van Lex is snelLex schreef:Robert-Jan schreef:Damn hebben we het hier nog steeds overLex schreef: Zo'n ding is niet sneller dan een 19 16v, een Clio trouwens ook nie.
![]()
.
VLK Groep