tutuur schreef:Daar heb je wel een punt shampoo, echter zag ik wel heel grote prijsverschillen tussen ebay en MB
Pakketjes kan je laten bezorgen dus dat is ook geen punt.
Ook ebay aanbieders hebben vaak een groot scala aan delen (bv k-tec en cgb)
k-tec en cgb zijn nog maar relatief, iedereen bied wel een intercooler, silliconen slangenset of oliekoeler aan. Ik vind ze persoonlijk niet zo breed en niet zo diep op sommige vlakken.
of ebay shops als deze, bieden toch dingen aan die andere toko's niet hebben
Leuke shop, leuke producten. Maar ook weer een beetje van hetzelfde zoals ik hierboven al van mening ben. Het zijn natuurlijk wel de "makkelijke" dingen, maar als je dat eenmaal daar gekocht hebt (slangenset bijv) ben je er eigenlijk wel klaar mee.
Tot slot, ebay is inderdaad echt goedkoop met sommige dingen, maar is goedkoop ook kwalitatief altijd goed?
Vergelijking: Fiets van de bouwmarkt en fiets van de speciaalzaak. Allebei fietsen, maar toch ook weer niet Prijs is en blijft een uitermate belangrijke factor, al denk ik niet dat men tot de laatste euro gaat zoeken om goedkoper uit te zijn.
Leuk onderwerp trouwens
Voor site Versie 3 zou het wellicht een idee zijn om een Tuning Webshop review bij te houden, zoals op tweakers bijvoorbeeld ook bestaat. Idee?
Heb eens een filmpje gezien van iemand die zo ze crossmotor (honda crf 2008)op het dak had staan. Helaas voor hem was ook te zien hoe de motor er af stuiterde op de snelweg
Beste mensen, zoals jullie wel hebben gemerkt ben ik de laatste weinig online geweest, excuses daarvoor; redenen hiervoor zijn het overlijden van een collega, het overlijden van de moeder van een van mijn beste vriend en..het faillissement van servas, ik hoop dat jullie begrijpen dat ik deze zaken even liet preveleren boven de rtc. Maar goed, een pittige periode die ik nu een beetje aan het afsluiten ben, vanaf nu zal ik weer lekker veel online zijn.
Hessel schreef:Beste mensen, zoals jullie wel hebben gemerkt ben ik de laatste weinig online geweest, excuses daarvoor; redenen hiervoor zijn het overlijden van een collega, het overlijden van de moeder van een van mijn beste vriend en..het faillissement van servas, ik hoop dat jullie begrijpen dat ik deze zaken even liet preveleren boven de rtc. Maar goed, een pittige periode die ik nu een beetje aan het afsluiten ben, vanaf nu zal ik weer lekker veel online zijn.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"