Oldtimer Festival hebben ze net aan overleefd....
Ze zagen er iets beter uit als de Toyo's maar gingen op den duur toch smeren dacht ik.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Hier R888 onder de RS. Super fijne band op het circuit. Maar ook op de weg niet slecht. Bij regen en gladheid best nog veel grip, maar je moet niet te gek doen want je gaat dan wel snel over het randje heen!
Gisteren nieuwe michelin pilot premacy 205 55 17 onder de grand scenic laten leggen.
Blijft toch wel een fijn bandje hoor, wel ontzettend zacht compound.
die lijken mij op droog helemaal super en zelfs beter en goedkoper als die toyos en die uniroyals.
Ik heb die banden op de Clio in 195/45R15 en die bevallen ERG goed Heb van de week ook 4 stuks op de 17" wielen van de R19 16V laten monteren in de maat 195/40R17 maar daar heb ik nog niet mee gereden maar dat zal ook wel bevallen denk ik
Ik heb zelf Uniroyal rainsports 2 onder de clio 16v liggen, echt een lekker bandje.
Grip in de regen is absurd hoog, en met droog weer ook ruim voldoende.
Heb ze inderdaad bekeken, schijnen aardig goede banden te zijn voor zover ik gehoord heb van een regelmatige Ringrijder, ook met regen wel aardig. In hoeverre de R888's beter zijn weet ik niet maar dat ga ik zsm proberen
Nee dat niet, eerst een setje R888's en daarna misschien wel die Federals. Ik weet echter wel hoe ze die Federal's beschrijven en die zijn wel aardig, zeker voor dat geld. Al kun je momenteel uit Engeland bijzonder goedkoop R888's halen
Autobandenmarkt wijzigt dagelijks, heeft met voorraden en leveringen etc. te maken.
De Toyo's zijn ook wel eens afwezig bijv, minder snel als andere merken. Yokohama en dan met name de Parada is ook vaak afwezig.
Als je erover mailt krijg je een vaag antwoord terug, gewoon ff geduld hebben en durf je op een briefje te geven dat ze deze week wel weer zullen opduiken.
205/45/17 Michelins zijn vandaag onder de Peus gegaan...
Na 22000 km waren de voorbanden op en de achterbanden waren zwaar aan het cuppen, wat duidelijk hoorbaar was
Voor mij geen Pirelli's meer in ieder geval